Huh, näin lokakuussa synnyttäneen tuttavan ja kamala
millaisessa kunnossa oli vieläkin. Mahassa olisi kevyesti voinut vieläkin olla vauva! Ainoastaan sen löllykkyys paljasti ettei siellä ketään ole enää.
takapuoli myös oli parin normi takapuolen kokoinen!
Miten kukaan voi olla noin löllö ja valtava vielä??
Kommentit (43)
En sellaista kehtaa ääneen sanoa. Enkä edes muille tutuille.
Täällä nimettömänä voin päivitelllä asiaa, näin en loukkaa tätä tuttavaa.
Sanon vaan täällä ääneen sen mikä ihmetyttää todella minua.
-ap
lakiin tai säädökseen, josta tämä normi löytyy.
siis sitte synnytyksen jälkeen. Miksihän takapuolen pitää levetä samaa tahtia ko maha kasvaa... paino ei kuiten ole hirveitä noussut.
ole kiin nostunut takapuolista, että netistä niitä etsisin.
Normi takapuoli on kantajalleen sopivaa kokoa. Sellainen ettei siihen kiinnitä huomiota. Ja jos takapuoli on niin iso, että sen epäilee kuuluvan puolet isommalle henkilölle, se ei ole normi!
Ymmärrät varmaan 5 tämän?
Vai sinustako on normaalia, että ihminen leviää takapuolestaan järkyttävästi?
-ap
En sellaista kehtaa ääneen sanoa. Enkä edes muille tutuille.
Täällä nimettömänä voin päivitelllä asiaa, näin en loukkaa tätä tuttavaa.
Sanon vaan täällä ääneen sen mikä ihmetyttää todella minua.
-ap
jalo ihminen! Olisipa maailmassa enemmän kaltaisiasi... *niisk*
ole kiin nostunut takapuolista, että netistä niitä etsisin. Normi takapuoli on kantajalleen sopivaa kokoa. Sellainen ettei siihen kiinnitä huomiota. Ja jos takapuoli on niin iso, että sen epäilee kuuluvan puolet isommalle henkilölle, se ei ole normi! Ymmärrät varmaan 5 tämän? Vai sinustako on normaalia, että ihminen leviää takapuolestaan järkyttävästi? -ap
"normi" ei ole = "normaali". 5 kettuilee sulle, mutta vahan liian taitavasti kun et nayta itse sita tajuavan. Oishan se hienoa jos olisi joku normi takapuolillekin, niin tiedettaisiin kaikki millainenn sen pitaa olla... ;-)
tarkoittaa normaalia, vaikkei sitä virallisesti niin teekkään...
Ja tässä tapauksessa norm on katsojan silmissä.
-ap
Jos raskauden aikana on toisen pehvan itselleen kerännyt plus lisäpehmuketta mahaan. Ei ne lähde simsalabim samalla kun vauvakin.
Normi on säännös tai virallinen ohje. Kertoisitko siis, missä tällainen normi eli säännös takapuolen koosta on kerrottu. Normi ja normaali eivät ole samoja asioita. Ja toisaalta kukapa pystyy määrittelemään edes takapuolen normaalin koon? Entäs, jos sinun takapuolesi onkin epänormaali?
sääntö, ohje, malli. esim. Yhteiskunnan, sosiaaliset normit käyttäytymissäännöt. Oikeusnormit. Noudattaa yleisiä normeja. Käyttäytyä normien mukaan.
sovittu työtavoite tms. esim. Täyttää normi, norminsa.
normaali säännönmukainen, hyväksyttävä, "terve"; tavanomainen, vallitseva; (geometriassa) kohtisuora viiva ¶ Tämä sana on usein erittäin tulkinnanvarainen, koska se voi tarkoittaa norminmukaisuutta tai "tilastollista normaalisuutta", tavallisuutta. Tilastotieteessä "normaalijakauma" eli Gaußin jakauma tarkoittaa määrätyyppistä jakaumaa, jolle on ominaista useimpien arvojen keskittyminen keskiarvon ympärille ja esiintymistiheyden väheneminen yhtä nopeasti kumpaankin suuntaan keskiarvosta poispäin.
Luuletko ihan oikeasti, että sinussa tai ulkonäössäsi ei ole mitään rumaa?
tarkottaa normilla normaalia. Kyllä ihmiset ainakin meillä päin sanoo normia normaaliksi.
Ja oon samaa mieltä ap:n kanssa, ei ole n_o_r_m_i_a, jos pari kk synnytyksen jälkeen näyttää sotanorsulta.
Joko ap tuttu on lihottanut itsensä valaaksi raskauaikana tai sitten syö nyt "imetyksen vuoksi" vähän rasvasta välipalaa.
sosiologinen normi, yhteisön jäseniä ohjaava vuorovaikutuksen muoto, sosiologian käsite
sosiaalinen normi, jonkin yhteisön hyväksymä käyttäytymissääntö
normi, jonkin yhteisön jäseniä sitova toimintaohje
normi, jonkin yhteisön keskimääräinen moraalikäsitys
normi, jonkin yhteisön yleisimpien perinteiden kokonaisuus
normi, jonkin yhteisön käskyt, kiellot, luvat, velvollisuudet ja lait
normi, pelisäännöt
normi eli standardi, määritelmä siitä, miten jokin asia tulisi tehdä
normi, sovittu työtavoite tai vastaava ("täyttää norminsa").
niin silloin se on niin? Etenkin, jos meillä täällä Tuppukylässä muutkin sanovat niin. : )
Tiedän montakin puutteellista kohtaa vartalossani.
Mutta en ymmärrä miten se tähän liittyy? Ihmettelin täällä tuttavani isoa kokoa synnytyksen jälkeen, en itseäni.
Minusta on vaan hämmästyttävää olla noin iso vieläkin!
Olen itse ollut useamman kerran raskaana ja en todellakaan ole parin kk päästä ollut tuota kokoluokkaa.
Siksipä asia minua kummastuttaakin!
Voin tehdä sitten eri ketjun, jos haluan ruotia jotain kohtaa omasta kehostani!
Tässä ketjussa päivittelen tuttavani isoa mahaa ja takapuolta.
-ap
Tiedän montakin puutteellista kohtaa vartalossani. Mutta en ymmärrä miten se tähän liittyy? Ihmettelin täällä tuttavani isoa kokoa synnytyksen jälkeen, en itseäni. Minusta on vaan hämmästyttävää olla noin iso vieläkin! Olen itse ollut useamman kerran raskaana ja en todellakaan ole parin kk päästä ollut tuota kokoluokkaa. Siksipä asia minua kummastuttaakin! Voin tehdä sitten eri ketjun, jos haluan ruotia jotain kohtaa omasta kehostani! Tässä ketjussa päivittelen tuttavani isoa mahaa ja takapuolta. -ap
ahdistusta. Olet mahdollisesti itsekin oivaltanut,että sinulla on ongelma. Sinulla on mahdollisuus hakea apua tähän ongelmaan. Voit aloittaa omalta terveysasemaltasi tai hakeutua halutessasi suoraan yksityiselle psykiatrille. On hyvä, että tiedostat asian ja otat sen tällä tavalla esille. Se kertoo siitä, että olet selvillä tarpeestasi saada apua. Ei ole normaalia tuntea tuollaista ahdistusta tuttavan pyllystä ja sen tunnut itsekin ymmärtävän. Hae rohkeasti apua.
Yleensä tuontyyppisissä tapaamisissa keksitytään vauvan ihastelemiseen :)
ahdistusta. Olet mahdollisesti itsekin oivaltanut,että sinulla on ongelma. Sinulla on mahdollisuus hakea apua tähän ongelmaan. Voit aloittaa omalta terveysasemaltasi tai hakeutua halutessasi suoraan yksityiselle psykiatrille. On hyvä, että tiedostat asian ja otat sen tällä tavalla esille. Se kertoo siitä, että olet selvillä tarpeestasi saada apua. Ei ole normaalia tuntea tuollaista ahdistusta tuttavan pyllystä ja sen tunnut itsekin ymmärtävän. Hae rohkeasti apua.
Huumorisi ei uppoa yhtään.
On ikävä, että sinä luulet olevasi hauska, vaikket ole.
ja ikävää ettet itse ymmärrä sitä.
Voit aloittaa siitä, että mietit asioita joita sinä ihmettelet ja mitä puhut sille työkaverillesi toisesta työkaverista tai ystävälle naapuristasi. Sellaisia asioita varmaan on ja vaikka ne ihmetyttävät sinua ja puhut niistä jollekin, et varmaankaan ahdistu?
tai jos ahdistut, niin voit saada asiaan apua ammattiauttajilta.
Kuka on sanonut, että olen ahdistunut? Olen ihmeissäni ja ihmisluontoon kuuluvalla tavalla arvostelen tuttavaani, mutta olen sen verran sivistynyt etten tee sitä oikeassa elämässä, vaan nimettömänä netissä.
-ap
sanoit sille mikä yököttävä paska se oli?
Koita työntää se junan alle niin jopa ulkonäkö paranisi.