Mikä on Helsingin kaupungintalo ja missä sijaitsee? Olen syntyperäinen helsinkiläinen enkä ole koskaan kuullutkaan. Kuva! Kiitos!
Mikä on Helsingin kaupungintalo ja missä sijaitsee? Olen syntyperäinen helsinkiläinen enkä ole koskaan kuullutkaan. Kuva! Kiitos!
Kommentit (14)
Etkä osaa googlatakaan, sellaisia ne hesalaiset on.
Siis eikö tuo ole Ruotsin suurlähetystö? Missä se sitten sijaitsee? Missä muuten kulkee Kruunuhakan raja sillä en ole koskaan kuullut kutsuttavan tätä aluetta Kruunuhaaksi? Ei ihme että täältä ei enää saa Ruotsin passia - onko pakko mennä Tehtaankadulle?
Vierailija kirjoitti:
Tulit sitten ylpeilemään sillä ettet itse tiedä tai muista yhtään mitään? Hienoja nuo maalaiset.
Harvemmin helsingissä asuvalla on asiaa kaupungintaloon, tai yliopiston päärakennukseen tai muutamaan muuhun kuuluisaan taloon joita on pitkin laajaa keskustaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö tuo ole Ruotsin suurlähetystö? Missä se sitten sijaitsee? Missä muuten kulkee Kruunuhakan raja sillä en ole koskaan kuullut kutsuttavan tätä aluetta Kruunuhaaksi? Ei ihme että täältä ei enää saa Ruotsin passia - onko pakko mennä Tehtaankadulle?
Tuossa on sulle Kruunuhaka: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kruununhaka
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-espa seiskassa lähetystö. Viereinen talo.
Olen kaukaa maalta, mutta käydessäni Helsingissä siellä aikoinaan opiskelleen äitini kanssa, äitini aina osoittaa sen minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kruununhaka. Taidat olla kotoisin Pitkänsillan väärältä puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulit sitten ylpeilemään sillä ettet itse tiedä tai muista yhtään mitään? Hienoja nuo maalaiset.
Junantuomana hesalaisena, minä sekä tiesin missä se kaupungintalo on, että osaan tarvittaessa googlettaa.
Sillä vaivalla kun ap kyselee palstalla, olisi jo katsonut Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen ei ole syntyperäinen helsinkiläinen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä vaivalla kun ap kyselee palstalla, olisi jo katsonut Googlesta.
Syntyperäinen helsinkiläinen ei alennu moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesalainen ei ole syntyperäinen helsinkiläinen.
Syntyperäiset helsinkiläiset eivät ole hesalaisia.
Heseläiset taas ihan sekaisin. Eivät tunne omaa kaupunniakaan.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Helsingin_kaupungintalo