Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, näin lokakuussa synnyttäneen tuttavan ja kamala

Vierailija
16.12.2011 |

millaisessa kunnossa oli vieläkin. Mahassa olisi kevyesti voinut vieläkin olla vauva! Ainoastaan sen löllykkyys paljasti ettei siellä ketään ole enää.

takapuoli myös oli parin normi takapuolen kokoinen!

Miten kukaan voi olla noin löllö ja valtava vielä??

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jollakin on noin iso takapuoli?" Ei kai kukaan itse takapuolensa kokoa päätä. Miksi sinulla ap on noin suuri suu ja tyhmiä ajatuksia? Miksi et vaikkapa ota jotain mukavaa kirjaa tai mene lenkille ja unohda pakkomielteesi toisen ihmisen vartalon mitoista?

Vierailija
22/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti itseä ketuttaa nää toisten painoa arvostelevat naiset (ja miehet). Mikä hemmetin oikeus on uikuttaa MUIDEN ulkonäostä. Huolehtisivat omista asioistaan. Kertoo pinnallisesta luonteesta. Ja empatian puutteesta. Kun ei ole elänyt toisen ihmisen elämää, niin ei voi tietää. On ennakkoluuloista arvostella tietämättömänä.

Ja vaikka aukoo päätään nimettömänä täällä, niin joku äiti joka ai ole raskauden jälkeen heti missimitoissa ahdistuu ja syyllistyy ja ajattelee tuollaisen viestin luettuaan, että kaikki muut arvostelevat hänen painoaan. Ja itkee kun ei pääse kunosalille kun mies ei suostu hoitamaan vauvaa tms.. Ja arvostelija hakkaa täten toisten naisten itsetuntoa murskaksi samaan tahtiin mainosteollisuuden kanssa.

Kiitos hitosti "sisko" sinulle meidän muiden naisten puolesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue tarkemmin edellinen viestini.

sanoin, sen verran sivistynyt, en sivistynyt! Aika suuri ero.

En ymmärrä miksi ei saa sanoa ääneen tälläsitä. Te olette tekopyhiä, kun syyllistätte minua tälläisistä ajatuksista.

Ihan varmasti moni arvostelee näkemiään ihmisiä. Uutta kampausta, vaatteita, puhetyyliä tai vaikka painoa.

En ole maailman ainut ihminen joka arvostelee muita ihmisiä.

Älkää jaksako esittää olevanne täydellistä ihmistä, joka ei puhu koskaan pahaa toisesta tai edes mielessään arvostele.

-ap

Vierailija
24/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:n ketjuja lukiessa ei yleensä naurata ääneen. Vaan tämä on kolossaalinen poikkeus!

t. FM (koulutus kuitenkin nostetaan jossakin vaiheessa keskustelua esiin, av:n NORMI)

Vierailija
25/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ominaan ja keskittyy huolehtimaan omista asioistaan hyvä ap.

Vierailija
26/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistyny? hahahahahah :D eiköhän sitä tee ihan jokainen

Vierailija
27/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue tarkemmin edellinen viestini. sanoin, sen verran sivistynyt, en sivistynyt! Aika suuri ero. En ymmärrä miksi ei saa sanoa ääneen tälläsitä. Te olette tekopyhiä, kun syyllistätte minua tälläisistä ajatuksista. Ihan varmasti moni arvostelee näkemiään ihmisiä. Uutta kampausta, vaatteita, puhetyyliä tai vaikka painoa. En ole maailman ainut ihminen joka arvostelee muita ihmisiä. Älkää jaksako esittää olevanne täydellistä ihmistä, joka ei puhu koskaan pahaa toisesta tai edes mielessään arvostele. -ap

en tosiaan jaksa kuluttaa elämääni muita arvostellen ja virheitä kytäten. Keskityn täysillä elämään, meinaan omaani. Joka sekin on vajavaisuudessaan tärkeä ja koen , että olen ihan hyvä ihminen sairauksista huolimatta.

Vierailija
28/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan selvää ettei ap puhunut omasta mahastaan, perseestään tai edes persvaostaan.

Varmasti nekin olisivat ihan eksoottisia puitavia.

Mutta nyt puhuttiin ap:n jonkun kaverin tai tutun ulkonäöstä, joka ilmeisesti onnistui yllättämään ap:n. Mitä vaikeaa tämän älyämisessä on?

En tiedä miksi mainittu tuttavuus näyttää miltä näyttää. Mutta aiheena tähän ei liity millään tavalla se, jos minä nyt puhkeaisin puhumaan strutsien varvasväelistä tässä ketjussa. Strutsit eivät ole tämän ketjun aihe.

Vierailija
29/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa että joku osaa määritellä sen(kin). Osaatko myös luetella USA:n osavaltiot?

Vierailija
30/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäöstä.

Vierailija
31/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itkee kun ei pääse kunosalille kun mies ei suostu hoitamaan vauvaa

Eikös se ole sellainen ongelma johon tämän ketjun aiheet eivät millään tavalla ole osallisia.

Vierailija
32/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Ei ollut sen suurempaa tarkoitusperää tämän ketjun aloituksella, mutta sainkin paljon enemmän!

Naurattaa ääneen. Tästä tuli oikein huumoripitoinen ketju. Sen verran monta tekosiveää ja hyveellistä ihmistä tänne eksyi moralisoimaan ja jopa sivistämään minua.

AV on pettämätön paikka! Kiitos ketjuun osallistuneille.

Olen nyt ymmärtänyt olevani täysin sivistymätön moukka, joa ei ymmärrä suomen kieltä. Esim. sana normi on nyt ikuisesti mielessä missä yhteydessä sitä sopii käyttää.

Olen ymmärtänyt, että olen vetänyt maton maailman kaikkien naisten alta, pettänyt lajitoverini arvostelemalla jonkun synnytyksen jälkeistä painoa.

Olen ymmärtänyt, että kaikki eivät voi päästä esim. kuntosalille vaikka haluaisivat.

Olen ymmärtänyt, että joillain voi olla kroonisia sairauksia ja he keskittyvän aina vain omaan elämäänsä.

Olen ymmärtänyt, että jokainen kirjoittamani lause tulkitaan ihan niinkuin se parhaaksi sen kannalta katsotaan, jotta minusta saadaan uusi piirre esiin, joka kertoo miten ymmärtämätön ja moukka olen!

Olen ymmärtänyt, että ei sovi myöntää ääneen arvostelevansa joskus ääneen toisten ulkonäköä. Sillä jos näin teen olen ahdistunut ja minun tarvitsee mennä terveyskeskukseen puhumaan aidoista aidan seipäistä.

Olen siis ison kiitoksen velkaa!

-ap

Vierailija
33/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua.

Vierailija
34/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä. Ei ollut sen suurempaa tarkoitusperää tämän ketjun aloituksella, mutta sainkin paljon enemmän! Naurattaa ääneen. Tästä tuli oikein huumoripitoinen ketju. Sen verran monta tekosiveää ja hyveellistä ihmistä tänne eksyi moralisoimaan ja jopa sivistämään minua. AV on pettämätön paikka! Kiitos ketjuun osallistuneille. Olen nyt ymmärtänyt olevani täysin sivistymätön moukka, joa ei ymmärrä suomen kieltä. Esim. sana normi on nyt ikuisesti mielessä missä yhteydessä sitä sopii käyttää. Olen ymmärtänyt, että olen vetänyt maton maailman kaikkien naisten alta, pettänyt lajitoverini arvostelemalla jonkun synnytyksen jälkeistä painoa. Olen ymmärtänyt, että kaikki eivät voi päästä esim. kuntosalille vaikka haluaisivat. Olen ymmärtänyt, että joillain voi olla kroonisia sairauksia ja he keskittyvän aina vain omaan elämäänsä. Olen ymmärtänyt, että jokainen kirjoittamani lause tulkitaan ihan niinkuin se parhaaksi sen kannalta katsotaan, jotta minusta saadaan uusi piirre esiin, joka kertoo miten ymmärtämätön ja moukka olen! Olen ymmärtänyt, että ei sovi myöntää ääneen arvostelevansa joskus ääneen toisten ulkonäköä. Sillä jos näin teen olen ahdistunut ja minun tarvitsee mennä terveyskeskukseen puhumaan aidoista aidan seipäistä. Olen siis ison kiitoksen velkaa! -ap

Vierailija
35/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku ihminen vilpittömästi ihmettelee että miten joku voi olla lihava 2 kk synnytyksestä?

Luulin ensin et ap puhui minusta mutta minähän synnytin jo elokuussa. Silti mulla on iso löllyvä maha ja iiiso takapuoli. Juu, läskiä, juu, olen lihonut raskausaikana ja ehkä imetysaikanakin, mutta mitä ihmeellistä siinä on?

Vierailija
36/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella vauva-palstalla tuttavan ulkonäköä. Se kielii ainoastaan omasta hienotunteisuuden, älykkyyden ja ymmärtäväisyyden puutteesta, että joku toinen voi olla erilainen, kuin minä itse olen.

Olet uskomattoman itsekeskeinen ihminen. Eikö sinulla ole muuta tekemistä elämässäsi kuin kirjoitella palstalle tuttavasi takapuolesta? Aika kurjasti on asiat omassa elämässäsi. Voisitko keksiä joitakin uusi virikkeitä elämääsi? Tai mene vaikka töihin, tai harrasta seksiä miehesi kanssa tai leiki lastesi kanssa, niin ei tarvitse ahdistua kaverin takapuolen koosta.

Vierailija
37/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos minkä mallista synnyttänyttä ja synnyttämätöntä. Jos alkaisin miettiä jokaisen ulkonäköä ja takamuksen kokoa suhteessa synnytyksen ajankohtaan, ei taitaisi pää kestää. Tuo ap:n tarkkailu ei ole normaalia. Ei missään muodossa.

Vierailija
38/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset syövät itsensä raskaana ollessaan hirveiksi norsuiksi? Ei se takapuoli kasva, jos ei syö enemmän kuin kuluttaa. Nimittäin se kohtu on vatsan sisällä eikä perseessä. Mikään muu osa kuin vatsa ja rinnat ei kasva normaalisti raskaana ollessa. Jotkut vaan tuntuvat ajattelevan, että koska tässä nyt lihoo kuitenkin, niin annetaan mennä niin, ettei mitään rajaa. Sitten itketään synnytyksen jälkeen, kun ne kilot eivät häviäkään synnytyspöydän alle. Eli ihan omaa laiskuutta ja ahmimistarvetta kaikki liikakilot synnytyksen jälkeen. Turha selitellä täällä mitään, että läskiys liittyy pakolla raskauteen. Itsellä kolme lasta, ja kuukauden päästä synnytyksistä takaisin normaalipainossa 55 kg.

Vierailija
39/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset syövät itsensä raskaana ollessaan hirveiksi norsuiksi? Ei se takapuoli kasva, jos ei syö enemmän kuin kuluttaa. Nimittäin se kohtu on vatsan sisällä eikä perseessä. Mikään muu osa kuin vatsa ja rinnat ei kasva normaalisti raskaana ollessa. Jotkut vaan tuntuvat ajattelevan, että koska tässä nyt lihoo kuitenkin, niin annetaan mennä niin, ettei mitään rajaa. Sitten itketään synnytyksen jälkeen, kun ne kilot eivät häviäkään synnytyspöydän alle. Eli ihan omaa laiskuutta ja ahmimistarvetta kaikki liikakilot synnytyksen jälkeen. Turha selitellä täällä mitään, että läskiys liittyy pakolla raskauteen. Itsellä kolme lasta, ja kuukauden päästä synnytyksistä takaisin normaalipainossa 55 kg.

että paino on joka kerta palautunut normaaliin tuossa kuukaudessa ihan imettämällä, en ole ollut dieetillä, päinvastoin, olen joutunut syömään valtavasti, etten olisi painunut alipainoiseksi, koska vauvat ovat olleet isoja ja syöneet paljon.

Vierailija
40/43 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jostain muusta syystä, mutta sen asian pohtiminen ei ole normaalia. Jos joku ahdistuu tuolla tavoin toisen ulkonäöstä, ei ole itsellä kaikki kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän