Mikä Saara Aallossa "tökkii"?
Kommentit (115)
Jenni Vartiainen, Chisu ja vaikka Adele ovat myös "täydellisiä", mutta heitä on nautinto katsella ja kuunnella.
Saara Aaltoa ei yksinkertaisesti pysty katsomaan, vaikka laulanta kaunista onkin. Teennäinen, kylmän, ylpeän ja omahyväisen oloinen. Kaikki on niin opeteltua, jokaiste ääntä, ilmettä ja elettä myöten. Kehuu olevansa keijukainen, mutta näyttää siltä, että iskee selän takaa kuin kyy.
tai kyymäinen vaan tosi, tosi tavallinen ja rento tyyppi. Kova puhumaan, mutta ei selän takana.
Olemme opiskelleet samassa paikassa. Jenni
Vartiainen (kuten kaikki Gimmelin tytöt...) muuten ärsytti todella monia katsojia Popstars-aikoina asenteellaan ja nuorella itsevarmuudellaan. Muistan edelleen hyvin Popstarsin ympärillä pyörineitä keskusteluja. Nyt Jenni V:n ikä, selkeä musiikillinen genre ja mystinen rooli ilmeisesti on poistanut aiemman "ärsyttävyyden".
Siinä Aallossakin on, kun tökkii niin monella, vaikka niin hurjan taitava onkin.
että on mikään ilmestyskirjan pahis niin kuin monet tuntuvat kuvittelevan- esim. tässä haastattelussa vaikuttaa kyllä ihan aidosti positiiviselta ja tosiaan aivan tavalliselta tytöltä.
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a338763/saara+aalto+taman+takia+voitan+t…
Muutamien kuulemieni kappaleiden perusteella itsellä tökkii vähän hänen äänensä, jotenkin liian ohut? Mutta se taas johtuu kappaleista, ohuellakin äänellä voi menestyä (varsinkin kun olen ilmeisesti yksin mielipiteineni äänen suhteen), eli itse syytän kappaleita. Liian hempeitä ja imeliä, ja tosiaan ei joka kappaleessa tarvitse näyttää, mitä kaikkea äänellään osaa tehdä. Ehkä se teennäisyys tulee ihan vain siitä, että on liian perfektionisti, kuitenkin on tarpeeksi lahjakas siihen että ihan vain tulkitsee kappaletta.
Jotain häikkää hänessä on. Liika ylpeys omista lahjoistaan? Kympin todistus? Onko ituhippi vai vaan sen näköinen?
Jotain häikkää hänessä on. Liika ylpeys omista lahjoistaan? Kympin todistus? Onko ituhippi vai vaan sen näköinen?
Ihmisessä on varmasti jotain häikkää(?!) jos hän pärjää koulussa, on onnellinen saamistaan lahjoista tai pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin. Ja hyi, pitkät hiukset sekä miehellä että naisella on varma ITUHIPIN merkki.
Minä, minä olen normaali! Minulla ei ole mitään lahjoja, minä en ollut kiinnostunut opiskelusta, minulla on lyhyet punaiset hiukset ja pukeudun aina mustaan.
kovasti hanesta ollut juttua taalla viime kuukausina, olen pannut merkille.
lukea AV:ta niiltä ajoilta kun Popstars oli menossa... Muistan kyllä et suurin osa tytöistä ärsytti silloinkin. Pojillakin oli joku yhtye mut mikä siitä tuli? Mikä sen nimi edes oli?
lukea AV:ta niiltä ajoilta kun Popstars oli menossa... Muistan kyllä et suurin osa tytöistä ärsytti silloinkin. Pojillakin oli joku yhtye mut mikä siitä tuli? Mikä sen nimi edes oli?
Hatara muistikuva..
Hatara muistikuva..
Se olikin Indx, ja toisella tuotantokaudella.
Saara sopii radioon; kiva kuunnella, mutta ei katsella. Samasta kilpailusta Karoliina Kallion plussat on taas ulkoisessa olemuksessa, mutta äänestä puuttuu jotain. Aallossa on myös jotain ylpeyttä, mistä en pidä.
...ei ole oikein kummoisen näköinen ja siinäpä se.
Ei ole järin hyvä laulaja ja näyttää katkaravulta
joka syö esityksistä kaiken aidon tunteen ja tulkinnan. Ei tytössä mitään vikaa ole, pitäisi vain rauhoittua vielä lisää (euroviisuaikanahan se oli ihan SIETÄMÄTÖNTÄ).
Karrikoituna esimerkkinä, sen pitäisi kerran kävellä lavalle farkuissa ja villapaidassa sukkasillaan ja vetää joku selkeä, melodinen biisi ilman YHTÄÄN celinedionmaista melodramaattista koukeroa tai sitä helvetillistä mesoamista ja äänellä kikkailua. Veikkaan että menisi jalat alta aika monelta.
Ei ole järin hyvä laulaja ja näyttää katkaravulta
Harvemmin kyllä kaupungilla tulee yhtä kauniita naisia vastaan, mitä Karoliina on, saati sitten kauniimpia...
On vaan niin valtavan taitava, loistava laulaja ja esiintyjä. Suomi tarvitsee lisää tällaisia nuoria ihmisiä, jotka ovat varmoja itsestään ja tietävät, mihin pyrkivät. Saara on loistava.
Ihmisessä on varmasti jotain häikkää(?!) jos hän pärjää koulussa, on onnellinen saamistaan lahjoista tai pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin. Ja hyi, pitkät hiukset sekä miehellä että naisella on varma ITUHIPIN merkki.
Minä, minä olen normaali! Minulla ei ole mitään lahjoja, minä en ollut kiinnostunut opiskelusta, minulla on lyhyet punaiset hiukset ja pukeudun aina mustaan.
Ja yhtään, siis YHTÄÄN en oo kateellinen kauniille, lahjakkaille ja -hui kauhistus sentään- hoikille naisille!! Muuten vaan haukun heitä nimettömänä nettipalstoilla ja muistan joka lauseen välissä mainita, että en siis todellakaan ole yhtään kateellinen!
"Tyylini on kappaleen mukainen rokkikeiju. Mustaa nahkaa ja prinsessapeffaa sekä timanttikorkkarit, Saara lupaa."
Juu, ei avautunu googlenkaan avulla tämä silberbank-juttu. Ellei se sitten oikeasti liity jotenkin hopeakauppaan?!
http://www.omaraha.org/silverbank-huijausta-vai-sijoittamista/
Tästä saattaa avautua. :)
Voi kyynel, Saara on ihan murtunut. Pah, pelkkää huomionhakuisuutta ja laskelmointia taas. Eikä edes poikaystävä vastaa, nyyh.
http://www.iltalehti.fi/voiceoffinland/2012032415367513_vf.shtml
"Tyylini on kappaleen mukainen rokkikeiju. Mustaa nahkaa ja prinsessapeffaa sekä timanttikorkkarit, Saara lupaa."
minusta lauloi hyvin ja oli upean näköinen.
Jenni Vartiainen, Chisu ja vaikka Adele ovat myös "täydellisiä", mutta heitä on nautinto katsella ja kuunnella.
Saara Aaltoa ei yksinkertaisesti pysty katsomaan, vaikka laulanta kaunista onkin. Teennäinen, kylmän, ylpeän ja omahyväisen oloinen. Kaikki on niin opeteltua, jokaiste ääntä, ilmettä ja elettä myöten. Kehuu olevansa keijukainen, mutta näyttää siltä, että iskee selän takaa kuin kyy.