Mikä Saara Aallossa "tökkii"?
Kommentit (115)
Muistan tämän tyrkyn oloisen tytön aikaisemmista kilpailuista.
Varmasti taitaja laulaja, mutta ulkonäkö ja habitus puistattaa. Varsinkin ohuet, lähes olemattomat huulet puistattaa, samoin tyyli ja asuvalinnat.
Ei mitään karsimaa.
Puheet teennäisiä ja selvästi paistaa tietty ylimielisyys omista taidoista.
Puistattava tyyppi, en maksaisi hänen levyistä enkä menisi katsomaan.
Sillä on kuiteknin epävarmuutta aika paljon jota se kompensoi sillä "olenhan taitava olenhan, enkös olekin"- esiintymisellä.
Kasvonpiirteet sellaiset, että ei (tuntemattomalle ihmiselle) näytä avoimelta ja herttaiselta ihmiseltä, vaikka sitä voi oikeasti ollakin.
Ja sitten kyllä tökkää se, että kotisivuillaan mainostaa olevansa "ihastuttava laulaja-lauluntekijä".
Kunnianhimossa ei sinänsä mitään vikaa, mutta hän tosiaankin yrittää liikaa ja se on liian näkyvää. Eikö hänelle opetettu esiintymään.. luulis että sentään Sibelius akatemiassa siihenkin panostettaisiin. Lavalla täytyy tietää miten liikkua, elehtiä ja olla läsnä.. hän ei ole läsnä ja vaikuttaa jotenkin teennäiseltä ja jäykältä. Hänen kannattaisi katsoa omia esityksiä videolta jotta hän sen näkisi itse ja oppisi niistä. Toinen asia on se että vaikka hän taitaa laulutekniikan, hänellä ei mielestäni ole kaunis ääni. Mikä siitä äänestä myös tekee ärsyttävän on se että se vuotaa. Luulen, että hän pärjäisi paremmin klassisena laulajana..
Tuo meikattu parta toi esiin miten pieni ja tympeä suu Saaralla on. Voisi olla söpö jos ei olisi niin kankea ihminen. Jos vertaa vaikka kitaratytön eleisiin ja ilmeisiin.
Miksi ihmeessä Saara pääsi jatkoon. Kaamean oloinen. Mikko oli paras ylivoimaisesti.
Jotain häikkää hänessä on. Liika ylpeys omista lahjoistaan? Kympin todistus? Onko ituhippi vai vaan sen näköinen?
Ikivanha ketju. Kuka oikeastaan muistaa Aaltoa?
Tuota olen ihmetellyt. Kuitenkin hyvä laulaja ja yrittänyt niin mahdottoman paljon vaikka mitä.
Vähän tökkii sen lespoilu jonkun sopasen kanssa. Jos olisi normaali perheellinen kuten vaikkapa Suvi Teräsniska, saattaisi pärjätä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanha ketju. Kuka oikeastaan muistaa Aaltoa?
Vihaaja ei unohda.
Kuuntelin tana aamuna. En kyllasty ikina. Yritin kommentoidakin, mutta sensuuri iski. Soi vielakin paassa.