Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiat tärkeysjärjestykseen. Tämä on synkkä.

Vierailija
10.11.2005 |

Parhalta ystävältäni, pikkulasten äidiltä, löytyi juuri syöpä sisäelimistä.

Yllättäen ja oireet pahenivat todella nopeasti. Ennuste on huono. Olen niin lamassa etten osaa oikein ajatella mitään, saati sanoa mitään oleellista.

Ystävät hyvät! Nauttikaa elämästänne, lapsistanne ja tästä hetkestä. Kaikki voi olla kovin toisin hetken päästä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö ystävällesi näin?

Vierailija
2/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miltä tuntuu kun joutuu pelkää kuolemaa ja miettimään täältä lähtemistä.

Itse selvisin ja asiat todella meni tärkeysjärjestykseen.Raha menetti merkityksen ja moni muu turha asia,enkä jaksa olla kateellinen kenellekkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän sitä mennä tohotetaan arkikiireissä, kiukustutaan pienistä, mitättömistä jutuista, haalitaan tavaraa ympärillemme ja ollaan koko ajan vailla uutta eikä muisteta olla kiitollisia siitä mitä meillä on. Perhe, terveys, ystävät. Niiden arvon vasta oikein tajuaa kun on jotain niistä menettämässä. Valitettavasti.

Voimia sinulle olla ystäväsi ja hänen perheensä tukena!!!

Vierailija
4/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menetin parhaan ystäväni vuosi sitten juuri samaiseen syöpään. Kaksi kuukautta meni syövän toteamisesta ystäväni poismenoon.

Toivon sinulle jaksamista olla tukena. Halit.

Vierailija
5/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni aviomies, kävi lääkärissä vatsakipujen takia -> tutkittiin viikko löydettiin pahasti levinnyt syöpä -> Kuoli 3 viikon kuluttua ensimmäisestä lääkärissä käynnistä.

Vierailija
6/7 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tämä voisi edetä parempaan. Ystäväni on melko rauhallinen ja optimistinen - ei kai muutakaan voi. Ei kyllä pysty miettimään mitään muuta. Ei tietysti tarvitsekaan. Olen vaan niin paniikissa lasten takia. ap

Vierailija
7/7 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran kertoisin omasta (tai tuttavieni) kokemuksesta, että lapsille kannattaa järjestää ammattiapua. Vanhemman kuolemaa seuraavat ongelmat voivat kehkeytyä myös pikku hiljaa ja tulla näkyvämmiksi vasta vuosienkin päästä. Silloin kannattaa auttaa lapsia kaikin tavoin, myös siis hankkia ammattiapua heille, jos vähänkään alkaa näyttää siltä.

Toivotaan kuitenkin, että ystäväsi selviää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän