Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alan kallistua Haaviston äänestämisen kannalle.

Vierailija
16.12.2011 |

Ensin ajattelin äänestäväni Niinistöä, mutta vaalikeskusteluita seurattuani alan kyllä kallistua Haaviston kannalle. Fiksu mies, maanläheiset ja inhimilliset arvot. Rauhallinen ja hyvä esiintymään, miellyttävä monella tapaa.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi äänestää edokasta, jonka puoliso oli vaatimassa ihmisiä marssille rasismia vastaan kun pitseria paloi. Oli ihan varma HETI että jotkus rasistikusipäät ne siellä polttaneet maahanmuuttajan yrityksen.

KOSKAAN toitottanut liian aikaisin, että jokin rikos on mamun/muslimin tekemä vaikkei ole ollutkaan :DD. Sehän on oikein yksi persujen bravuureista.

Vierailija
2/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eduskunta- ja kunnallisvaaleissa äänestän yleensä kokoomusta, mutta presidentin vaalit on eri asia, niissä ei puolueella ole väliä, äänestän sitä, joka omasta ielestäni olisi paras presidenttinä. Ja presidentiltä odotan viisautta, diplomaattisuutta, humaanisuutta yms. Haavisto siis, ja toisella kierroksella todennäköisesti sitten Niinistöä, koska en oikein pysty uskomaan, että Haavisto kuitenkaan pääsisi toiselle kierrokselle - jos ei muusta syystä niin siitä, että ihmiset taktikoivat, eivät usko Haaviston pääsevän toiselle kierrokselle ja siksi äänestävät jo ekalla kierroksella Niinistöä, ettei vaan käy niin, että tokalla kierroksella olisi vastakkain Soini ja Väyrynen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hänen kurssillaan yliopistolla, ja hän jaksoi asemastaan huolimatta kärsivällisesti vastailla opiskelijoiden kysymyksiin ja auttaa.

Haavisto oli myös äärettömän harkitsevainen eikä sortunut populismiin. Hän yritti aina katsoa asioita monelta kannalta eikä julistanut yhtä totuutta. Uskon, että tämä on presidentille erittäin tärkeä ominaisuus.

Vierailija
4/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valtion päämies ei voi olla koulutukseltaan vain ylioppilas, oli sitten kuinka pätevä ja töitä tehnyt. Kaikkiin valtion virkoihin on koulutusvaatimus, ei siitä voi korkeimmassa virassa joustaa.

Mutta tuosta homoudesta vielä sen verran, että istuvasta presidentistäkin on liikkeellä kaikenlaista juttua ettei se Haaviston menestys nyt tuohon kaadu.

Ongelmani vaaleissa on, että en löydä ehdokasta. Kokoomusta en halua äänestää, Väyrystä en siedä, Kd ja Rkp on poissa laskuista niiden yhdenaatteenpolitiikan takia (sitä paitsi rkp on rasistinen puolue jo nimensäkin perusteella), Arhinmäki menee samaan listaan Haaviston kanssa (eikä pressa voi kulkea tennareissa töissä). Mitä on jäljellä, Soini... no se meni kertomaan ehdottoman aborttikantansa myös raiskauksen uhreille. Ei vaan ole ketään sopivaa.

Vierailija
5/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Haavisto on sivistynyt, kokenut ja asiallinen politikko.

Omaa paljon kokemusta ulkopolitiikasta!

Vierailija
6/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ihan perusvarma Niinistön äänestäjä, mutta vaalitenttien jälkeen harkitsen vakavasti ääneni antamista Haavistolle.

Kokoomusperheen vesana olen koko ajan ajatellut äänestäväni Niinistöä. Nyt on kyllä vaaka täälläkin kallistunut kovasti Haaviston puoleen.

Vierailija
7/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saa ääneni tälläkin kertaa.

Loppututkintoihin ei kyllä kannata takertua. Maisterinpaperit eivät kerro ihmisestä tai hänen taidoistaan yhtään mitään.

Vierailija
8/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi äänestää edokasta, jonka puoliso oli vaatimassa ihmisiä marssille rasismia vastaan kun pitseria paloi. Oli ihan varma HETI että jotkus rasistikusipäät ne siellä polttaneet maahanmuuttajan yrityksen.

KOSKAAN toitottanut liian aikaisin, että jokin rikos on mamun/muslimin tekemä vaikkei ole ollutkaan :DD. Sehän on oikein yksi persujen bravuureista.

nyt vähän eri asia toitottaa TÄÄLLÄ jotain asiaa kuin presidenttiehdokkaan puolisona julkisuudessa. Olisko hiukan eri asia?

Vierailija
9/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneissa Haavisto on huonoin vaihtoehtoni.

Vierailija
10/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra armahda meitä sekin päivä näkemästä.

Eikö noilla vihreiden hihhuleitten perverssioilla ole mitään rajaa?

Vierailija
11/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin äänestän Haavistoa!

Vierailija
12/72 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalikoneista Ylen tarjosi Haavistoa ja Niinistöä tasavertaisena ykkösenä. Olin aina ajatellut varmasti äänestäväni Niinistöä,jos joskus ehdokkaaksi lähtee, mutta jotenkin ei tunnukaan enää parhaalta ehdokkaalta. Haavisto toisi presidenttiyteen jotain uutta ja varsinkin arvomaailmakysymyksissä tuntuu olevan minun ehdokkaani.

Hesarin vaalikone taas tarjoaa ykköseksi Arhinmäkeä, mikä oli aikamoinen yllätys.

Vierailija
13/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on fiksu

Vierailija
14/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa hyvän vaikutelman itsestään, ei kehuskele, mutta osaa asiat ja on vakuuttava ja välittävä.

Ei myöskään yrmyile ja tiuski kuten Niinistö. Ja on tunnettu ja arvostettu maailmalla, sopii hyvin ulkopolitiikan johtoon ja varmasti sopisi edustamaan Suomea.

Vierailija
15/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten Biaudet'llä, Arhinmäellä ja monella muulla. Olisi kyllä voinut tutkinnon hoitaa, mutta äänestän silti.

Vierailija
16/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin ennakkoon antavani ääneni Niinistölle, mutta vaalitentit ovat kääntäneet kupin täysin Haavistolle.

Vierailija
17/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni ei ole lainkaan fiksuuden ja pätevyyden mittari. Kunnioitan kyllä tavallaan ihmisiä, jotka vievät loppuun asti aloittamansa projektin, mutta ei se niin hurjasti kuppia ravista ettenkö voisi Haavistoa äänestää.

On niin paljon muitakin tapoja oppia ja opiskella kuin yliopisto.

Vierailija
18/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opinnot kesken. Niin käy usein just fiksuille, jotka imuroidaan töihin ja sit vaan jää valmistumatta kun työtä pukkaa.

Vierailija
19/72 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella fiksun oloinen, rauhallinen kaveri.

Vierailija
20/72 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen alusta asti aikonut äänestä juuri Haavistoa. Muita vaihtoehtoja ei voi edes miettiä, kun on Haaviston kaltainen ehdokas mukana.