Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan käsittämätöntä, eronneet vanhemmat ja 4-vuotias lapsi.

Vierailija
16.12.2011 |

Tuttavapariskunta erosi muutama kuukausi sitten ja nyt heillä on iso riita siitä, kumman luona tämä nelivuotias viettää joulun. Riita ei koske sitä, kumpi SAA lapsen jouluksi, vaan kumpi JOUTUU OTTAMAAN hänet! Kumpikaan ei haluaisi. Voiko tosiaan tällaista tapahtua :((

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis parempi kun eivät olisi tehnyt tuota lasta ollenkaan.

Vierailija
2/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan sanonut suorat sanat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo tekee lapsen oman arvon tunnolle??

Vierailija
4/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karua kieltä lapsen asemasta vanhempiensa elämässä, että lastensuojeluilmoitus olisi paikallaan.

Jos lasta ei haluta jouluksi, niin tuskin häntä halutaan muutenkaan.

Eikä kenenkään pitäisi olla vain ikävä velvollisuus.

Vierailija
5/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kusipäistä porukkaa.

Hesarissa oli viime viikolla juttua, miten lastensuojelun kustannukset kasvavat koko ajan. Ei ihme, kun vanhemmat ovat jääneet itsekin lapsen tasolle.

Vierailija
6/16 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin tuttavapiirissä pari tuollaista pariskuntaa, joille tosiaan "lapsiviikko" on RASITE ja lapsen edun nimissä kumpikaan ei suostu joustamaan minuuttiakaan :(

Meillä erosta 4v aikaa, lapsia 4. Lapset viettävät joulun vuorovuosin minulla ja isällään. Nyt on äitijoulun vuoro :) Viimejoulun olin töissä, ilmottauduin vapaaehtoiseksi, kun tosiaan lapset olivat isällään 20.-27.12.

Ja lapset meillä 4v, 10v ja 2x 12v.

Vierailija
7/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan sanonut suorat sanat.

kommentointi auttaisi mitään.

Vierailija
8/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on uusi mies jo kierroksessa ja haluisi viettää herkkää ja hellää joulua ihan vaan kahdenkesken, niin ei siihen mitään lasta kaipaa sähläämään ja sotkemaan. Itsekäs isä kun ei voi joustaa!

Vierailija
9/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuullut kuinka etenkin pienten lasten (joilta ei itse vielä joulun toiveita voi kysyä ...ehkä alle 10v lapset)vanhemmat riitelevät kumpi saa lapsen jouluksi itselleen. en ikinä tuollaista...LS ilmoitus kehiin, olisi ehkä hyvä tarkistaa millainen tilanne lapsella on muuten ja varmistaa että vanhemmilla sitten olisi edes joku tolkku siihen milloin tuolla tavalla lapsesta keskustellaan. kiva jos 4v muistaa ettei kumpikaan haluaisi häntä...surullinen joulu ja muutenkin paha mieli aina

Vierailija
10/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sossukyyläys ja avohuollon tukitoimet muuta sitä että lapsi ei ole haluttu. Vai luuletteko että sossu voi pakottaa vanhemmat haluamaan olla lapsensa kanssa?

Vierailija
11/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten minä olen epänormaali :D

ei mullaaan ole hinkua viettää joulua lapsien kanssa. Nauttisin varmasti eniten lapsettoasta joulusta

Vierailija
12/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullaaan ole hinkua viettää joulua lapsien kanssa. Nauttisin varmasti eniten lapsettoasta joulusta

Itse olisin surusta suunniltaan, jos joutuisin joululomalla olemaan lapsistani erossa.

Vierailija
13/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä, niin TEE se heti huomenna. Ehkä se saa vanhemmat miettimään touhujaan, ennen kuon on liian myöhäistä. Yritä nyt edes pelastaa lapsiparan joulu!

Vierailija
14/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vielä, niin TEE se heti huomenna. Ehkä se saa vanhemmat miettimään touhujaan, ennen kuon on liian myöhäistä. Yritä nyt edes pelastaa lapsiparan joulu!

Vierailija
15/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/16 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lapsiani, joulua en vaan haluaisi viettää heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi