Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret tytöt kauppakeskuksissa huijaamassa mummoja.

Vierailija
27.08.2026 |

Valitsevat kohteeksi vanhan ja vaivalloisen. "Mulla jäi pankkikortti kotiin ja tarviin rahaa. Sirrän sulle puhelimella rahaa ja sä voit käydä nostamassa sitten mulle ne rahat automaatilta".

Ihan selvästi huijaavat, jos on kännykkä, niin maksais sillä tai menis kaupan kassalta nostamaan käteistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt tähän ilmiöön nuorten poikien taholta. On tultu kerjäämään rahaa "meillä ei ole rahaa ruokaan yms" Minua kuvotti. Tämä on silkkaa slummikulttuuria. Mistä tällaisen epäsosiaalisen käytöksen matkiminen ja ihannointi on tullut Suomeen?

Vierailija
2/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt tähän ilmiöön nuorten poikien taholta. On tultu kerjäämään rahaa "meillä ei ole rahaa ruokaan yms" Minua kuvotti. Tämä on silkkaa slummikulttuuria. Mistä tällaisen epäsosiaalisen käytöksen matkiminen ja ihannointi on tullut Suomeen?

Haista vit tu, ahne natsihuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Mummoja saakin huijata.

Vierailija
4/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä niitä samoja ala-astelaisia luonnehäiriöisiä, kotikasvatusvapaita pentuja jotka kulkee jengeissä hakkaamassa vanhuksia?

Vierailija
5/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kaikille kerjäläisille ei. T. Melkein mummo

Vierailija
6/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tuollaiseen. Sanoin, että minulla ei ole pankkiohjelmaa puhelimessa, mutta voivat lähettää pojalleni, hän on töissä rikospoliisissa. Hän sitten soittaa minulle, kun rahat on tulleet.

Vierailija
7/7 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikosilmoitus välittömästi. Kuva kun on etäisyyttä varkaisiin ja kuva poliisille.

Mummot ryhtiliike ,väistä sano töykeästi ei,älä pysähdy. Hakeudu kaupan kassan tai vartian läheisyyteen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi