Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi laiha/hoikka nainen kaunis?

Vierailija
16.12.2011 |

Miksi laiha/hoikka on naisissa kauneusihanne? Omasta mielestäni mies on se joka näyttää paremmalta hoikkana, suht vähärasvaisena, mutta naista se ei mielestäni kaunista. Pyöreä/muodokas, pehmeä on kauniimpi minun mielestä.

Tässä jotain esimerkkejä :

hoikkia

http://themisanthropeblog.files.wordpress.com/2010/03/skinny200906_228x…

http://www.newfaces.com/blog/uploaded_images/SKINNY-MODELS-719418.JPG

pyöreämpiä:

http://www.curvystyle.com/500x_500x_v_solve_jeans.jpg

http://www.bitrebels.com/wp-content/uploads/2010/07/roni4.jpg

http://curvescalendar.com/pictures/image/middle_curvy-women-el53R.jpg

Mitä mieltä olette? Minunu mielestä nainen on kaunis VÄHINTÄÄN noiden pyöreiden kokoisena, saa olla isompikin.

Esim. tämä suorana seisoessa olisi varmasti kaunis vartalo (eikä muutenkaan yhtään ruma) http://4.bp.blogspot.com/_9pTn2jcDolI/S7Ib5uwhG3I/AAAAAAAADv8/UNwepkUKK…

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö nyt psyykata itsesi syömään joulumoskaa hyvällä omallatunnolla?

Noup, eivät olleet läskit kauniita.

Vierailija
2/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikka muodokas on kaunein. Ensimmäisethän olivat anorektisia ja seuraavat ylipainoisia reilusti. Eivät hyviä kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestä vain saa nätin tai ruman kuvan. Itse en haluaisi olla alipainoinen enkä reilusti ylipainoinen. Pieni pyöreys sopii minulle hyvin.

Vierailija
4/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se useinkaan riipu painosta vaan itsetunnosta ja karismasta. Visuaalisessa mediassa hoikkuus En avannut noita linkkejä koska tiedän niin monta viehättävää ja kaunista naista, sekä hoikkia että paksumpia, ettei tarvinnut.

Vierailija
5/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia kauniina. Nuoremmat ovat hoikempia ja sitten kun alkavat saada lapsia tai ikää, heistä voi tulla noita pyöreämpiä. Kunhan eivät kerrytä vatsamakkaroita, menetä lihaskuntoaan ja ryhtiään ym!

Sitten jotkut tytöt lihovat jo teineinä noihin pyöreämpiin mittoihin ja usein he ovat vanhempina tukevia.

Suosin siis nuorena hoikkia kauniina! Ja vanhempana pyöreämpiä kauniina!

Kehukaa nuoria naisia, älkääkä vain kahdehtiko, vai ettekö itse ole koskaan olleet nuoria ja hoikkia terveellä tavalla?

Vierailija
6/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lihavat naiset eivät todellakaan olleet kauniita vartaloiltaan!! Kasvoistaan toki äärettömän kauniita, mutta nuo vartalot nyt yksinkertaisesti ovat aivan liian läskejä (minun makuuni)

Ja ei, laiha nainen ei myöskään näyttänyt kauniilta. Hoikka on paras, mutta sellaisistahan kuvia ei tässä ollutkaan. Siitä huolimatta kauneimpia naisia/vartaloita olivat minusta nuo laihan naisen kuvat, ei suinkaan nuo ylipainoisten.

Vierailija
7/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta nainen on kaunis silloin kun kylkiluut eivät paista mutta vartalosta piirtyy naiselliset kurvit eli on vyötärö. Makkarat eivät ole kauniita mutta jäsenien ei tarvitse olla tikkumaiset eikä matala rasvaprosenttikaan ole kaunis, naisesta tulee herkästi kuivan näköinen varsinkin vanhempana. Tärkeintä minusta on terveys. Tupakointi ja juopottelu pilaa ulkonäön vaikka BMI olisi kohdallaan. Sen sijaan vähän tukevampikin nainen on hyvännäköinen jos on kiinteä, hyväryhtinen ja säteilee positiivisuutta.

Vierailija
8/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en yritä mitään pönkittää. Onko niin vaikea ymmärtää, että joku voi nähdä eniten kauneutta runsasmuotoisuudessa/pehmeydessä, hoikkuuden sijaan?

De facto, on että runsas nainen erottuu teinipojasta ihan eri tavalla kuin kuikelo hoikka.

Vierailija
9/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja sopusuhtainen nainen on kaunein.

Läski ei kaunista ketään, ei miestä eikä naista.

Vierailija
10/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHA/ HOIKKA nainen on kauniimpi. Nuo mielestäsi pyöreämmät on kyllä suoraansanoen LIHAVIA.

Vierailija
11/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin.

Vierailija
12/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muut liian lihavia.

Ja viimeinen suorastaan kamala. Sori nyt vaan mutta läski ei ole kaunista, ei sitten millään. Eri asia on sitten se, pitääkö naisen olla kaunis vai riittääkö vähempikin.

Vierailija
13/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laihat oli vähän turhan laihoja, mutta varmasti kauniita hekin, kukin omalla tavallaan.

Mä olen sitä mieltä, että kauneuskäsitystä pitäis laajentaa. Nykyään sitä jo vähän tehdäänkin, on olemassa isokokoisten muotiblogeja yms.

Kauneus ei minun mielestäni riipu mistään yksittäisestä asiasta, painosta, hiusten väristä tms. kokonaisuus ratkaisee.

Ja sitäpaitsi, mikä tärkeintä: MITÄ väliä loppujen lopuksi on sillä, onko jonkun ulkokuori kaunis vai ei? :)

Vierailija
14/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin kauneusihannetta sopii laajentaa. Nykyinen konsensus näyttää olevan, että

* pyöreämpien kannattajien mielestä isommat ovat kauniiMPIA, joskin kaikki voivat olla omalla tavallaan kauniita.

* useiden laihojen kannattajien mielestä EHDOTTOMASTI hoikka on kauniimpi ja kuvien pyöreät esimerkit ovat hirveitä ihrakasoja ja läskejä!

Rajoittunutta näkemystä?

Vierailija
15/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihavat LIIAN lihavia.

Pidän sporttisesta kropasta, siinä SAA olla pyöreyttä, siis muotoa muttei minusta lihavuus ole hyvä muoto.

Sporttinen ei ole LIIAN laihakaan joka saatu aikaan nälkiinnyttämällä ja vetämällä röökiä.

Liian laihalla ei ole hyvää lihasta joka tuo muotoa, siihen pitää saada päälle normaali rasvakerros muttei saa olla "muodot" sellasetkaan että ihraa on yli suurikerros, jälleen puuttuu sporttisuus. Molemmat kuvien esimerkkikropat on puutteellisia liikunnallisuudesta ja terveydestä.

Vierailija
16/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lihavat LIIAN lihavia.

Pidän sporttisesta kropasta, siinä SAA olla pyöreyttä, siis muotoa muttei minusta lihavuus ole hyvä muoto.

Sporttinen ei ole LIIAN laihakaan joka saatu aikaan nälkiinnyttämällä ja vetämällä röökiä.

Liian laihalla ei ole hyvää lihasta joka tuo muotoa, siihen pitää saada päälle normaali rasvakerros muttei saa olla "muodot" sellasetkaan että ihraa on yli suurikerros, jälleen puuttuu sporttisuus. Molemmat kuvien esimerkkikropat on puutteellisia liikunnallisuudesta ja terveydestä.

voisitko vaikka linkata kuvan, jossa mielestäsi on sopivasti _lihava_ nainen?

Mun mielestä LIIAN lihava nainen on jotain yli 120 kg...

mutta niin, odotan kuvaa.

ohis

Vierailija
17/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa katsoa.

Vierailija
18/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pyöreämmät olivat kauniimpia. En mä kyllä niitä laihojakaan lähtisi rumaksi haukkumaan. Mun ihanne on jossain noiden välilllä.

Vierailija
19/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap:n linkittämät hoikat naiset olivat hieman liian hoikkia, kun taas pyöreät naiset aivan liian lihavia.

Vierailija
20/34 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa Ap:n esimerkkikuvissa on kaikissa sama yhdistävä tekijä. Niissä olevat naidet on kasvoiltaan "normaalia" kauniimpia, ja ennen kaikkea kasvoiltaan HOIKKIA. Jopa ne pyöreät. Oletteko huomanneet? Kaikki xl-mallit ja kauniit kurvikkaat on kasvoiltaan hoikkia. Normaalisti jos joku lihoisi tuollaiseksi kun viimeinen esimerkki tai jopa ne keskimmäiset esimerkint, niin ilmestyy kaksoisleukaa ja pullaposkia, jolloin vaikutelma on ihan eri. Eli katsokaa uvia rehellisesti. Kuvan kauniit pyöreät ovat kasvoiltaa erikoisen hoikkia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi