Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen ei halua lihaksia ja alhaisempaa rasvaprosenttia

Vierailija
01.01.2026 |

Parantaa terveyttä, ulkonäköä, toimintakykyä, kirjaimellisesti ihan kaikkea.

Ellet ole kirjaimellisesti jo niin alhaisissa rasvoissa, että se menee epäterveelliseksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka haluaisi olla naisellisemman muotoinen.

Vierailija
2/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee jee!! kuka apina jaksaa hilluu salilla,ja vahtaa itseensä peilistä!??? kun on persposken päällä kuoppa kun horkkaa tykitetty niin kuin miehet!! mut yhtä viina paukkua ei kestetä! kun alkaa iso pyörä pyöriin,ja satumaa flossaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jee jee!! kuka apina jaksaa hilluu salilla,ja vahtaa itseensä peilistä!??? kun on persposken päällä kuoppa kun horkkaa tykitetty niin kuin miehet!! mut yhtä viina paukkua ei kestetä! kun alkaa iso pyörä pyöriin,ja satumaa flossaan!

Kirjaimellisesti 45-90 minuuttia 2 kertaa viikossa riittää lihasten optimaaliseen kasvattamiseen, yksikin kerta riittää terveyden kohentamiseen monilla kymmenillä prosenteilla, mutta ei, pakko ottaa tuo ääripää esimerkki, että kaikki salilla kävijät ovat narsisteja jotka treenaa joka päivä 3h eikä tee mitään muuta. Koska vuorokaudessa on vain 3 tuntia vaikka se pitäisikin paikkansa. En ymmärrä, mitä ajatusvinoumia ihminen itselleen syöttää, että valitsee elää epäterveellisesti.

Vierailija
4/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen jolla on muutakin tarjota kuin vjako. Pjärsvjako.

Sä tuskin ymmärrät. Se peiliin katsomisen paikka ei tarkota ihan sitä mitä te bjyllistelijät luulette.

Vierailija
5/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä tyytyväinen. 

Vierailija
6/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalit ovat yököttäviä paskaloita, joissa bodarit paskoo housuun, ja sitten näplää niitä laitteita paskakäsillään, ja kaikkien hiet ynnä muu ihmispaska niissä YÖK

7/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kun minä, jota ei vattuakaan kiinnosta mitä muut mun ulkonäöstä ajattelee. Enkä usko parantavan elämän laatua sen, että rehkii kaiken aikaa salilla. 

Vierailija
8/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukot tavalliset.

Vierailija
9/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Sellainen kun minä, jota ei vattuakaan kiinnosta mitä muut mun ulkonäöstä ajattelee. Enkä usko parantavan elämän laatua sen, että rehkii kaiken aikaa salilla. 

Taas tuo. Kaiken aikaa. Tuo ei ole mikään oikea argumentti, sinä häpeät itseäsi tai tunnet jotain muuta tunteita, älä puolustele elämääsi noin surkeilla tekosyillä.

Vierailija
10/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjaimellisesti 45-90 minuuttia 2 kertaa viikossa riittää lihasten optimaaliseen kasvattamiseen, yksikin kerta riittää terveyden kohentamiseen monilla kymmenillä prosenteilla, mutta ei, pakko ottaa tuo ääripää esimerkki, että kaikki salilla kävijät ovat narsisteja jotka treenaa joka päivä 3h eikä tee mitään muuta. Koska vuorokaudessa on vain 3 tuntia vaikka se pitäisikin paikkansa. En ymmärrä, mitä ajatusvinoumia ihminen itselleen syöttää, että valitsee elää epäterveellisesti.

Pitäisi myös tietää mitä siellä salilla tekee. Mulla on huonoja kokemuksia salien ohjaajista, hävettää kun en osaa edes käyttää niitä laitteita kun ei ole mitään tietoa niistä. Haluaisin että treenaaminen olisi tuloksellista, mutta ei sen niin helppoa ole jos et ole ikinä salitreeniä tehnyt. 

Ja kyllähän sitä aikaa menee paljon kauemmin kuin pelkkä salitreenin aika, kun on pukeutumiset, peseytymiset, siirtymiset, pyykkäämiset yms.

11/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Taas tuo. Kaiken aikaa. Tuo ei ole mikään oikea argumentti, sinä häpeät itseäsi tai tunnet jotain muuta tunteita, älä puolustele elämääsi noin surkeilla tekosyillä.

Täh, häpeän itseäni? Eikös se just ole toisin päin? Ne ketkä häpeävät itseään käyvät salilla.

Vierailija
12/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Täh, häpeän itseäni? Eikös se just ole toisin päin? Ne ketkä häpeävät itseään käyvät salilla.

Sivusta totean, että todella outoa keskustelua täällä.

Vierailija
13/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaskuntoa ja kuntoa ylipäätään voi kasvattaa muillakin tavoilla kuin salilla käymällä. Yksi huono kokemus (kun naureskeltiin ja kommentoitiin) sai minut valitsemaan ihan toisenlaisen liikuntaharrastuksen. Naisena koen myös, että harrastamani kamppailulaji tuo myös tietynlaista turvallisuudentunnetta. 

Vierailija
14/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juljus kirjoitti:

Häpeät tai tunnet jotain muuta, kuten aikaisemmin sanoin. Häpeä on siinä mielessä mahdollisuus, että häpeät kehoasi tai kokemattomuuttasi salilla -> välttelet sitä -> kehität 1 000 000 eri syytä miksi salilla käyminen on tyhmää -> Nykytila. Tietysti on laaja skaala muitakin tuntemuksia, en sinua tunne niin en voi tietää mistä on kyse, mutta objektiivinen fakta on se, että ihminen tarvitsee urheilua muodossa tai toisessa, kuntosali nyt sattuu olemaan yksi tehokkain tapa kasvattaa lihasmassaa, liikkuvuutta, yleiskuntoa, turvallisesti. 

Itse käyn salilla koska kokisin ääretöntä ylimielisyyttä siitä, että minulle on jostain uskomattomasta syystä annettu elämä ja keho, jos laiminlyön kehoani, voin huonommin, en pysty nauttimaan elämästäni jos en pysty nostamaan vaikka lastani syliin ilman, että olkapäässä tuntuu järkyttävä paine yms yms. Olen syntynyt tähän maailmaan kokemaan sen maksimaalisesti, en välttelemään epämiellyttäviä asioita. Kehonkuvalla ei ole mitään tekemistä näiden fysiologisten pointtien kanssa, lihaksikas ja hyvinvoiva keho on vaan seuraus.

Vierailija
15/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihaskuntoa ja kuntoa ylipäätään voi kasvattaa muillakin tavoilla kuin salilla käymällä. Yksi huono kokemus (kun naureskeltiin ja kommentoitiin) sai minut valitsemaan ihan toisenlaisen liikuntaharrastuksen. Naisena koen myös, että harrastamani kamppailulaji tuo myös tietynlaista turvallisuudentunnetta. 

Hyvä ja terveellinen lähestymistapa, en tiedä mistä tuo kuntosali edes työnsi päänsä tähänkin keskusteluun, ap:kin puhui rasvaprosentista ja lihaksista, ei miten ne kehoonsa saa.

Vierailija
17/17 |
01.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ja terveellinen lähestymistapa, en tiedä mistä tuo kuntosali edes työnsi päänsä tähänkin keskusteluun, ap:kin puhui rasvaprosentista ja lihaksista, ei miten ne kehoonsa saa.

Ihmiset nyt ylipäätänsä ottaa täällä kaiken henkilökohtaisena hyökkäyksenä niin rationaalisuus lentää ikkunasta ensimmäisten minuuttien aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme