Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pystyy olemaan saikulla 7-10 päivää??

Vierailija
10.02.2012 |

Käytiin lapsen kanssa sairaanhoitajaalla vesirokon vuoksi.

Eilen alkoi näppylöitä ilmaantua ja hän kirjoitti minulle sairaslomatodistuksen pe-su kun ei saa enempää kirjoittaa.

Eli ma minun pitäisi jo töihin mennä, MUTTA lapsi pitää pitää kotona 7-10 päivää siitä kun näppyjä ei ole lisää tullut!!!

Tämänkin kirjoitti saikkutodistukseen, mutta ei taida riittää.

Miten hemmetissä olen lapsen kanssa yli viikon kotona? Näpyt ei kutise liiemmin, ei ole kuumetta ja muutenkin lapsi virkeä.

huoh

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun on vaan nyt itse sairastuttava, tai miehen jäätävä kotiin

Vierailija
2/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkallisesti lasta hoitamassa, sen yli menevät sairaspäivät joudut hoitamaan jotenkin toisin.

Ja vaikka olisit saanut lapselle 10 päivän sairasloman, se ei oikeuttaisi sinua olemaan palkallisesti pois töistä.

Meillä lapset sairastivat syksyllä peräkkäin vesirokon. Ensin olin minä 3 päivää pois töistä, sitten mies. Minä olin myös pari päivää palkatta kotona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhuoltajana voi olla helpompaa siinäkin tapauksessa, että mies asuu samassa taloudessa.

Isästä voi olla lapsen elämässä jotain hyötyä varsinkin silloin, kun tarvitaan hoitajaa.

Joillakin miesvaltaisilla aloilla sairaan lapsen hoito on palkallista. Silti se on usein äiti, joka jää palkattomalle vapaalle kun lapsi sairastuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän