Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun käyt kylässä vessassa, kurkitko koskaan salaa vessan kaappeihin?

Vierailija
16.12.2011 |

Itse tunnustan näin tekeväni, hyi mua!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos kaappia penkoo, niin törkeä on! Meidän henkilökohtaiset intiimituotteet ovat meidän henkilökohtaisia, niitä ei kuulu näpelöidä ilman lupaa. Siis millaisia jotkut oikein ovat. :/

Kyllä kai se vaatii jo jotain, jos joku koskee. Niitä samoja intiimituotteita on kuitenkin jokaisen kaapissa, että eipä niiden näkymistä kannata surra. Tuskin kenellekään tulee yllätyksenä, mitä kaapin sisältä löytyy. WC:llä istuessa on kuitenkin eristetty ja rauhassa. Siinä ajatukset ehtii harhailla. Jotkut lukee lehtiä, toiset jotain muuta ja kylässä ollessa taitaa olla harvinaisempaa viedä niitä omia lehtiä sinne... Tännekin olen joskus kirjoitellut WC-istunnolta, mutta vain kotoa.

Vierailija
22/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan kiinnosta toisten kaappien sisällöt pätkääkään. Yök mitä puuhaa.

Ei ole myöskään tullut mieleen että joku tutkii meidän kaappeja. Täytyy varmaan laittaa toi hamahelmiansa, niin saan selville tekkekö joku oikeasti meillä tällaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muiden kaappien sisällöt. Meillä on wc:ssä kaapit lähes tyhjät, kun ei siellä tehdä muuta, ku käydään hoitamassa wc-tarpeet. Eli ihan sama, vaikka joku kurkkiskin.

Vierailija
24/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin tavan av:ltä

Vierailija
25/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten en. meidän vierasporukoilla se on enemmänkin, että miehet käy vessan kaapilla ja laatikoilla. "tarttee laittaa lisää dödöö.." ei sinällään mua haittaa. normi hygienia- ja pesutarvikkeet siellä on ja niitä saa lainata.

Vierailija
26/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ovi ei ollut mennytkään lukkoon ja avasin oven, kun hän oli penkomassa peilikaappiamme. Noloa. Eihän nyt sivistynyt ihminen mene kaivelemaan toisten kaappeja? Sen jälkeen ei ole kiinnostanut syventää ystävyyttä ja pyytää kylään.

Vierailija
27/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta muiden kaapit.

Te keitä kiinnostaa, opetatte varmaan juuri kultapilttejännekin samaan.

Kylässä ollaan, kaikki kaapit ovat sallittua tutkia ja kumuta! No siitähän se ajatus lähtee.

Vierailija
28/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippua että meitä on muitakin. Vähänkö olisi noloa sille emännälle / isännälle, joka sen helmiansan on asetellut :D Siinähän tulee ihan semmoinen olo, että mitäköhän dildoja siellä vessan kaapissa säilytettään jos sinne ei saa kurkata. Ja myös meillä saa ihan vapaasti käydä vessan kaapilla jos kaipaa hiuslakkaa, siteitä tms :)

Vierailija
29/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on muuten vessassa ihan avokorit, ei yhtäkään avattavaa ovea paitsi se vessan ovi itsessään

Vierailija
30/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä jököttää pystyssä melko kookas, musta DILDO!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä