Kun käyt kylässä vessassa, kurkitko koskaan salaa vessan kaappeihin?
Kommentit (30)
Siellä jököttää pystyssä melko kookas, musta DILDO!
VÄHÄNKÖ HURJAA!
Raggarit!
Yleensä ihmisillä on aikalailla samaa kamaa sielä. Jos jotain tarvitsen niin kurkkaan, esim vessapaperia, tai jos sattuu menkat yllättämään niin saatan katsoa olisiko siteitä.
Joskus kun on paskalla tai muuten joutuu istuman kauan niin ihan tylsistymisen ehkäisyyn luen purkkejen ja puteleiden tekstejä jne.
sopivan muotoisia esineitä hajustan pillullani;-)
kaikkien vessojen kaappeihin katson, koska olen utelias :D näen onko lääkkeitä, ono sotkuista, mitä kosmetiikkaa käyttävät/eivät käytä kosmetiikkaa, mitä kuukautissuojia emäntä käyttää, etsin vanupuikkoja, jos korvia kutittaa :D :D yleensä pelkästä uteliaisuudesta, pääsee tirkistelemään
vessan kaapeista vois löytyä. Jos olisin utelias, niin kyllä ne olis ihan muut kaapit ja komerot, mitkä mua kiinnostais. Mutta en pidä normaalina tuollaista "uteliaisuutta".
jotenkin halveksin tuollaista uteliaisuutta :/
Mä kyllä kunnioitan muutenkin toisten yksityisyyttä. Sairaalloista uteliaisuutta tuollainen, kannattaisi vähän miettiä!
En ole sairas mielestäni. Joskus vaan tulee raotettua kaappia kun istuu pöntöllä...ei sen kummempaa. Teen sitä varmasti jatkossakin.
Kun jäät tuosta kiinni, niin on kyllä noloa. Ehkä kolahdus kuuluu ulkopuolelle niin, että isäntäväki on jo huomannut penkomisesi. Hanki jotakin selkärankaa jooko!
tai itse olen juuri kakalla, niin sen paskan kyllä haistaa.
pieneen purkiin kaapinovea vasten, kun avaa oven tippuu kaikki tuhat helmeä lattialle ja kuuluu ropinaa siinäpä sitten selittää miksi piti kurkkia. :)
koska ne helmethän eivät sieltä levähdä, jollei joku asiaton pengo luvatta toisten paikkoja. Siivoaminen on siinä ihan sivuseikka. Selviää kuka on toivottu vieras jatkossa, ja kuka ei.
Itseä kiinnostaa lähinnä, jos tarvitsee jotain, kuten WC-paperia. Olen kuitenkin aina miettinyt, minkä kuvan WC-kaappimme sisältö antaa vieraille. Ihmiset on luonteeltaan uteliaita ja toiset vielä uteliaampia
omaa peilausta varten ja silloin tietysti näkyy, mitä siellä on. Aika tylsä elämä saa olla, että kiinnostaisi se peilikaapin sisältö. Monilla on siellä samat jutut, korkeintaan mielenkiintoista, mitä hajuvettä joku käyttää.
Ellei ole kiire. Ja oletan, että meilläkin kurkitaan. Saa kurkkia, ei siellä mitään salaisuuksia ole.
Että jos kaappia penkoo, niin törkeä on! Meidän henkilökohtaiset intiimituotteet ovat meidän henkilökohtaisia, niitä ei kuulu näpelöidä ilman lupaa. Siis millaisia jotkut oikein ovat. :/
On kyllä ihmisen oma häpeä jos hän on noin kertakaikkisesti liian utelias. Mua todella hävettäsi olla tuollainen, en vaan halua olla tuollainen kyylä.
Olkaa tarkkoja kaappienne kanssa, täälläkin yksi "availija" ;)
Että jos kaappia penkoo, niin törkeä on! Meidän henkilökohtaiset intiimituotteet ovat meidän henkilökohtaisia, niitä ei kuulu näpelöidä ilman lupaa. Siis millaisia jotkut oikein ovat. :/
On kyllä ihmisen oma häpeä jos hän on noin kertakaikkisesti liian utelias. Mua todella hävettäsi olla tuollainen, en vaan halua olla tuollainen kyylä.
No enhän mä toki mitään näpelöi, kunhan kurkistan, mitä sisältä löytyy. En tosin aina, mutta usein. Jos löytyy itselle oudompi parfyymi, niin saatan sitä haistella.
Leluja löytääkseen pitää penkoa yöpöydän laatikoita ja makuuhuoneen kaappia. Sieltä löytyykin yhtä sun toista.