Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oksettaa, löysin miehen lentoliput

Vierailija
15.12.2011 |

tai jotain lentopapereita kuitenkin. ollut "työmatkalla" mutta nämä paperit kertovat hänen olleen ihan muualla kuin missä väitti. matka tapahtui jokin aika sitten. minusta soiteltiin ihan normaalisti ainakin kerran päivässä. hän on kuitenkin ollut täysin eri paikassa kuin mitä on kertonut. tuskin mikään työmatka ollutkan.

ja samoihin aikoihin alkanut haluttomaksi minua kohtaan. oksennus. mitä ihmettä teen kun joulukin tulossa. ? itkettää.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuitenkin ettei kyse jostain mokasta. juuri sain lentokentällä virkailijalta liput aivan eri maahan. kiva selitellä lähtöportilla... siine asti siis pääsin väärän ihmisen lipuilla kaikkien turvatoimienkin läpi.. tässä teidänkin tilanteessa voi olla jokin selitys.

Vierailija
22/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ajattelee parisuhteista vähän tuohon tapaan, kiihkottomasti, laskelmoiden ja punniten. Sussa on munaa!

Voisit vaikka ajatella että vedät perinnejoulun autopilotilla ja kelailet asiaa sen ajan itseksesi ja muodostat oman näkemyksesi.

Joulun jälkeen on sitten päätösten aika, eli otatko asian esiin, miten, mikä on tavoitteesi jne.

Voit joko nostaa kaiken pöydälle ja keskustella jolloin tulos johtaa joko siihen että jatkatte yhdessä tai ette jatka, kumpi sitten onkaan kohdallanne se luontevampi.

Voit myös seurailla jonkin aikaa ja ainakin itse olet nyt moraalisesti ihan yhtä vapaa tekemään mitä haluat. Enkä nyt tarkoita kostamista, vaan että jos se puoli asiassa näyttäytyy sulle positiivisena, että voisit ehkä hyvällä omalla tunnolla vähän hypähdellä aidan toisella puolella, niin nyt sulla on lippu siihen. Sen jälkeen voi sitten pohtia haluaako jatkaa niin vai selvitellä ja jatkaa vai pistää kupit jakoon.

Entäs kokonaisuus, onko mies muuten kuin unelma? Kohteleeko sinua ja lapsia hyvin, onko hyvä isä, onko komea, onko hyvä sängyssä, tuoko kunnon tilin kotiin, sujuuko sen kanssa arki kivasti?

Jos mies on muuten ihan superupea, niin eihän se heppi käytöstä kulu, että sikäli voit vaihtaa suhteen tasoa ainakin, jos siis ajattelet että esim. lasten takia voit olla vielä yhdessä.

Jos mies olisi muuten upea ja vähän välillä kävisi vieraissa, eikä tietäisi että minä tiedän että käy, niin minä jatkaisin varmaan lasten takia kuten aiemminkin. Hyödyntäisin "kaiken mitä miehestä irtoaisi" ja pistäisin haun päälle siinä sivussa. Laittaisin itseni vähitellen kaikessa rauhassa timmiin "markkinakuntoon", hankkisin vähitellen jo valmiiksi "tuplatavaroita" joistain olennaisimmista sille varalle että tarvitsee hyvinkin äkkinäisesti erota. Etsisin samalla vaivihkaa uutta ja parempaa miestä ja taitaisin niitä ihan hyvillä mielin testailla ihan makuukamarinkin puolella. Sivusuhteen siihen varmaan rinnalle ottaisin tai sitten vaihtuvia sivusuhteita.

Tietysti loukkaantuisin ja olisin pahoilla mielin, mutta noin lapset eivät kärsisi niin paljon, voisin jatkaa normaalin oloisesti ja silti tavallaan saada hyvitykseni.

Jos mies olisi muutenkin fifti-sixti ulosmarssitusuhan alla, niin kyllä tuo paljastus antaisi loppupotkun kohti ovea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanana: itkettää.

Vierailija
24/30 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten meikkipussin meikkeineen- hetin kaikki meikit roskiin- mies änkytti että jokin "näytepakkaus" se oli

---siitä on 5 vuotta

Vierailija
25/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ongelmaa ei ratkaista millään hauskalla veemäisellä pilalla! Kuvitteletteko te oikeasti, että ap:lle tulee parempi mieli, jos hän kääri lentoliput ja sormuksen lahjapakettiin? Siis haloo. Kasvakaa aikuisiksi.

Ei näitä asioita oikein voi käsitellä muuten kuin puhumalla. Jos perheessä on lapsia kissan nostamista pöydälle voisi siirtää joulun jälkeen ja yrittää nyt vaan keskittyä joulun rakentamiseen. Sanoa vaikka miehelle, että meidän täytyy selvittää tärkeitä asioita joulun jälkeen, jotta tietää, miksi olet allapäin.

Avoin puhuminen ja rehellisyys on ainut kypsä tapa ratkoa ongelmia - silloinkin, kun mitään ei enää ole tehtävissä. Se, että toinen on käyttäytynyt tyhmästi, ei tarkoita sitä, että toisenkin täytyy kutistaa aivonsa.

Kaikkihan tietävät, että puhumalla asiat selviää. Jossakin vaiheessa asia on otettava esiin ja miksi ei vaikka antamalla liput lahjaksi? Mitä lapsellista siinä on? Ai niin. Kaikki eivät tuollaiseen pysty. Siksi se on lapsellinen. Kaikki eivät pysty asialliseenkaan keskusteluun tällaisessa tilanteessa. Luulisi sun tietävän, kun olet olevinaan niin aikuinen. Siksi neuvosi onkin lapsellinen. Olet siis kalkkiviivoilla muiden kanssa, vaikka olit olevinaan viisas ja hieno ihminen.

Ap. Miten menee?

Vierailija
26/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain välilasku jossain muualla? Itse käyn paljon vietnamissa ja vaimo ihmetteli kerran mitä ihmettä olen tehnyt Bangokissa..:D

Vierailija
27/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia niin miksi ihmeessä asian selvitys pitäisi jättää joulun yli? Itse en pystyisi elämään tuollaisen asian kanssa yli viikkoa. Äidilleni sanoisin totuuden, mutta toki olisin selvitellyt asiaa ensin miehen kanssa.

Ja vaikka olisi niitä lapsiakin niin kyllä minä silti selvittäisin asian miehen kanssa. Ja yrittäisin sitten saada miehen viettämään joulun vielä perheen kanssa ennen kuin erotaan.

Ja ap, jos tämä nyt oli jo toinen kerta niin eiköhän ole aika selvää mitä sinun kannattaa tehdä.

Itse siis ottaisin asian miehen kanssa puheeksi välittömästi. Asian hautominen omassa päässä yleensä vain pahentaa asiaa.

Vierailija
28/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaihdollinen lehto niin siitä saattaa saada kaksi erillistä lippua. e-lipuissa lienee kaikki lennot listattuna.

vain välilasku jossain muualla? Itse käyn paljon vietnamissa ja vaimo ihmetteli kerran mitä ihmettä olen tehnyt Bangokissa..:D

Vierailija
29/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksessasi on ideaa.

Vierailija
30/30 |
16.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hillitä ittees ja miettiä ja miettiä. Itke itkusi salaa ja tee sitten suunnitelma. Et nimittäin voita mitään suoltamalla ulos pettymystäsi. Ja tämähän oli jo toinen kerta kun pettää ja kuinka monta kertaa onkaan pettänyt salassa?

Viis tästä pakanajoulusta nyt on tärkeämpääkin. Ja jos et jaksa olla täydellä nyt niin valita kummaa päänsärkyä! Voisitko muuten tarkistaa ne puh.tiedot?

Istu alas ja mieti mitä haluat elämältäsi, kaikessa rauhassa vaan! Ala sitten junaileen asioita omaan tahtiisi harkiten. Voihan olla et miehesi ilmoittaa pian erostakin joten järki peliin ja tsemppiä sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi