oksettaa, löysin miehen lentoliput
tai jotain lentopapereita kuitenkin. ollut "työmatkalla" mutta nämä paperit kertovat hänen olleen ihan muualla kuin missä väitti. matka tapahtui jokin aika sitten. minusta soiteltiin ihan normaalisti ainakin kerran päivässä. hän on kuitenkin ollut täysin eri paikassa kuin mitä on kertonut. tuskin mikään työmatka ollutkan.
ja samoihin aikoihin alkanut haluttomaksi minua kohtaan. oksennus. mitä ihmettä teen kun joulukin tulossa. ? itkettää.
Kommentit (30)
ukko jouluksi pihalle, kyllä se sit tajuaa mitä on menettämässä.
Kaikkihan tietävät, että puhumalla asiat selviää. Jossakin vaiheessa asia on otettava esiin ja miksi ei vaikka antamalla liput lahjaksi? Mitä lapsellista siinä on?
Lapsellista siinä on sen ilmiselvä kostonäkökulma. Yhytetään nurkan takaa ja katsotaan reaktiota, kun hähä jäitkin kiinni sinä paska. Jos sanoo suoraan, mikä on ongelma ja että siitä pitää puhua, niin pitää itsellään kunniakkaan mielen, että saa sanottua asiasta eikä leiki ilkeilyleikkejä. Lahjan antaminen on kieroa, kun mies luulee, että vaimolta jotain kivaa ja sitten onkin vittuilua.
Ja joo-o, mua on petetty ja pystyin sanomaan kun sain tietää. En yhyttänyt millään salaisen rakastajan kukkalähetyksellä.
nyt kuitenkin ettei kyse jostain mokasta. juuri sain lentokentällä virkailijalta liput aivan eri maahan. kiva selitellä lähtöportilla... siine asti siis pääsin väärän ihmisen lipuilla kaikkien turvatoimienkin läpi.. tässä teidänkin tilanteessa voi olla jokin selitys.
sattuisi tällainen moka, niin kyllä se mulle kertoisi. Ihan vaan siis että voi v... mikä moka niiltä jne.
Kannattaisi ihan ensiksi selvittää miehen kanssa mitä on tapahtunut. Ap kirjoitti että hän löysi miehen lentoliput "tai jotain lentopapereita". Oliko mies eri kaupungissa, maassa vai mantereella kuin ap luuli hänen olevan?
Sellaista moraalia mä en ymmärrä, mitä jotkut täällä edustaa, että jos mies pettää niin vaimo voi pettää. Miten se parantaa tilannetta? Siitä voi tulla hetkellinen voimantunne ja ähäkutti-fiilis, mutta siihen plussat taitaa jäädäkin. Sitten kaksi pettäjää tapittaa toisiaan keittiönpöydän molemmin puolin. Suhteen ongelmat ovat ennallaan.
Tätä ongelmaa ei ratkaista millään hauskalla veemäisellä pilalla! Kuvitteletteko te oikeasti, että ap:lle tulee parempi mieli, jos hän kääri lentoliput ja sormuksen lahjapakettiin? Siis haloo. Kasvakaa aikuisiksi.
Ei näitä asioita oikein voi käsitellä muuten kuin puhumalla. Jos perheessä on lapsia kissan nostamista pöydälle voisi siirtää joulun jälkeen ja yrittää nyt vaan keskittyä joulun rakentamiseen. Sanoa vaikka miehelle, että meidän täytyy selvittää tärkeitä asioita joulun jälkeen, jotta tietää, miksi olet allapäin.
Avoin puhuminen ja rehellisyys on ainut kypsä tapa ratkoa ongelmia - silloinkin, kun mitään ei enää ole tehtävissä. Se, että toinen on käyttäytynyt tyhmästi, ei tarkoita sitä, että toisenkin täytyy kutistaa aivonsa.
lahjapakettiin ja seuraa aattona miehen ilmettä, kun lahjan aukaisee
miten elitän mutsille, että mies ei tule mukaan jouluaattona. ei nimittäin just huvittais teeskennellä. ?
ap
Mutta jos teillä on lapsia, en tekis temppua aattona, vaan antaisin seuraavana päivänä sen lahjan. On meinaan aika todennäköistä, että tilanne muuttuu muuksi kuin mukavaksi.
Tsemppiä sulle.
ja vielä jonkun miehesi kaverin kanssa. Sitten käytte asiat läpi ja elämä jatkuu.
On naiivia ajatella että kukaan olisi ikuisesti uskollinen.
Niin ei vaan ole, paitsi saduissa ja elokuvissa.
mulla ei ole siihen mitään ongelmaa. tämä on jo toinen kerta, kun mies pettää. minusta pettäminen ei ole mikään normaali juttu parisuhtessa, olenkohan vanhanaikainen.
ap
Rahaa säästöön, lainaosuusneuvottelut pankin kanssa, että voi ostaa miehen ulos kämpästä tai jos se olis mahdotonta, niin vuokrakämppä hakuun. jne.
Tuu sit kertomaan, miten kävi? Tsemppiä!!!
Miehet ajattelee parisuhteista vähän tuohon tapaan, kiihkottomasti, laskelmoiden ja punniten. Sussa on munaa!
Voisit vaikka ajatella että vedät perinnejoulun autopilotilla ja kelailet asiaa sen ajan itseksesi ja muodostat oman näkemyksesi.
Joulun jälkeen on sitten päätösten aika, eli otatko asian esiin, miten, mikä on tavoitteesi jne.
Voit joko nostaa kaiken pöydälle ja keskustella jolloin tulos johtaa joko siihen että jatkatte yhdessä tai ette jatka, kumpi sitten onkaan kohdallanne se luontevampi.
Voit myös seurailla jonkin aikaa ja ainakin itse olet nyt moraalisesti ihan yhtä vapaa tekemään mitä haluat. Enkä nyt tarkoita kostamista, vaan että jos se puoli asiassa näyttäytyy sulle positiivisena, että voisit ehkä hyvällä omalla tunnolla vähän hypähdellä aidan toisella puolella, niin nyt sulla on lippu siihen. Sen jälkeen voi sitten pohtia haluaako jatkaa niin vai selvitellä ja jatkaa vai pistää kupit jakoon.
Entäs kokonaisuus, onko mies muuten kuin unelma? Kohteleeko sinua ja lapsia hyvin, onko hyvä isä, onko komea, onko hyvä sängyssä, tuoko kunnon tilin kotiin, sujuuko sen kanssa arki kivasti?
Jos mies on muuten ihan superupea, niin eihän se heppi käytöstä kulu, että sikäli voit vaihtaa suhteen tasoa ainakin, jos siis ajattelet että esim. lasten takia voit olla vielä yhdessä.
Jos mies olisi muuten upea ja vähän välillä kävisi vieraissa, eikä tietäisi että minä tiedän että käy, niin minä jatkaisin varmaan lasten takia kuten aiemminkin. Hyödyntäisin "kaiken mitä miehestä irtoaisi" ja pistäisin haun päälle siinä sivussa. Laittaisin itseni vähitellen kaikessa rauhassa timmiin "markkinakuntoon", hankkisin vähitellen jo valmiiksi "tuplatavaroita" joistain olennaisimmista sille varalle että tarvitsee hyvinkin äkkinäisesti erota. Etsisin samalla vaivihkaa uutta ja parempaa miestä ja taitaisin niitä ihan hyvillä mielin testailla ihan makuukamarinkin puolella. Sivusuhteen siihen varmaan rinnalle ottaisin tai sitten vaihtuvia sivusuhteita.
Tietysti loukkaantuisin ja olisin pahoilla mielin, mutta noin lapset eivät kärsisi niin paljon, voisin jatkaa normaalin oloisesti ja silti tavallaan saada hyvitykseni.
Jos mies olisi muutenkin fifti-sixti ulosmarssitusuhan alla, niin kyllä tuo paljastus antaisi loppupotkun kohti ovea.
lentely on jo pöyristyttävää!! Sinun kannataisi ehdottomasti ottaa ero ja tosiaan lentoliput paketiin. Mahtava idea!
Jos siis olette aviossa. Siinä on miehelle pakettia kerrakseen. Sitten vain hymyilet hurmaavasti, kun avaa pakettia. Ei muuta.
Ja ole ihan cool. Pidätte joulukemut niin kuin olitte suunnitelleet.
Hymyilet, tarjoilet ti teet asiat niinkuin on teillä tapana, kysyt mieheltäsikin iloisena, mitä rakas saitkaan joululahjaksi jne. :))))
Jos mies on idiootti, eikä ehdota missään välissä, että on ilmeisesti asioita joista meillä pitää puhua tai lähtee närkästyneenä ovet paukkuen ja muut jäävät haavi auki sinne, niin äidillekin kertoo totuuden. Minä en salaisi asiaa kuin korkeintaan lapsilta hetken. Nimittäin jos ennenkin on pettänyt ja se ei sinusta ole ok, lemppaat miehen pihalle.
Voimia ap. Halaus. Myötätunto on puolellasi. Minua on myös petetty ja olen petturin kanssa yhdessä edelleen, mutta meidän välimme jäähtyvät vähitellen. Mies on jo etäinen ja selkeästi tyytymätön siihen, ettei saa muiden kanssa olla, joten taidetaan lopettaa kohtapuoliin tämä kotileikki ja aloittaa uudet elämät tahoillamme. Lasten takia olen sinnitellyt tähänkin asti ja niin kai mieskin.
Mutta elämä on silti ihanaa. Päivä kerrallaan. Koetetaan nauttia joulusta. Se on lasten juhla. Ja arki tulee sen jälkeen. Jonkin sortin itsensä kovettamistahn tämä vaatii, mutta kuka sanoi, että elämä on helppoa?
Voimia sinulle!!! Itse olin pari joulua sitten lähes samassa tilanteessa. Mies jäi kiinni pettämisestä ja ilmoitti saman tien erosta. Joten kyllä siinä joulu meni pilalle mutta tänä jouluna otan sitten kaiken takaisin....
Tätä ongelmaa ei ratkaista millään hauskalla veemäisellä pilalla! Kuvitteletteko te oikeasti, että ap:lle tulee parempi mieli, jos hän kääri lentoliput ja sormuksen lahjapakettiin? Siis haloo. Kasvakaa aikuisiksi.
Ei näitä asioita oikein voi käsitellä muuten kuin puhumalla. Jos perheessä on lapsia kissan nostamista pöydälle voisi siirtää joulun jälkeen ja yrittää nyt vaan keskittyä joulun rakentamiseen. Sanoa vaikka miehelle, että meidän täytyy selvittää tärkeitä asioita joulun jälkeen, jotta tietää, miksi olet allapäin.
Avoin puhuminen ja rehellisyys on ainut kypsä tapa ratkoa ongelmia - silloinkin, kun mitään ei enää ole tehtävissä. Se, että toinen on käyttäytynyt tyhmästi, ei tarkoita sitä, että toisenkin täytyy kutistaa aivonsa.
Voisit vaikka ajatella että vedät perinnejoulun autopilotilla ja kelailet asiaa sen ajan itseksesi ja muodostat oman näkemyksesi.
Joulun jälkeen on sitten päätösten aika, eli otatko asian esiin, miten, mikä on tavoitteesi jne.
Voit joko nostaa kaiken pöydälle ja keskustella jolloin tulos johtaa joko siihen että jatkatte yhdessä tai ette jatka, kumpi sitten onkaan kohdallanne se luontevampi.
Voit myös seurailla jonkin aikaa ja ainakin itse olet nyt moraalisesti ihan yhtä vapaa tekemään mitä haluat. Enkä nyt tarkoita kostamista, vaan että jos se puoli asiassa näyttäytyy sulle positiivisena, että voisit ehkä hyvällä omalla tunnolla vähän hypähdellä aidan toisella puolella, niin nyt sulla on lippu siihen. Sen jälkeen voi sitten pohtia haluaako jatkaa niin vai selvitellä ja jatkaa vai pistää kupit jakoon.
Entäs kokonaisuus, onko mies muuten kuin unelma? Kohteleeko sinua ja lapsia hyvin, onko hyvä isä, onko komea, onko hyvä sängyssä, tuoko kunnon tilin kotiin, sujuuko sen kanssa arki kivasti?
Jos mies on muuten ihan superupea, niin eihän se heppi käytöstä kulu, että sikäli voit vaihtaa suhteen tasoa ainakin, jos siis ajattelet että esim. lasten takia voit olla vielä yhdessä.
Jos mies olisi muuten upea ja vähän välillä kävisi vieraissa, eikä tietäisi että minä tiedän että käy, niin minä jatkaisin varmaan lasten takia kuten aiemminkin. Hyödyntäisin "kaiken mitä miehestä irtoaisi" ja pistäisin haun päälle siinä sivussa. Laittaisin itseni vähitellen kaikessa rauhassa timmiin "markkinakuntoon", hankkisin vähitellen jo valmiiksi "tuplatavaroita" joistain olennaisimmista sille varalle että tarvitsee hyvinkin äkkinäisesti erota. Etsisin samalla vaivihkaa uutta ja parempaa miestä ja taitaisin niitä ihan hyvillä mielin testailla ihan makuukamarinkin puolella. Sivusuhteen siihen varmaan rinnalle ottaisin tai sitten vaihtuvia sivusuhteita.
Tietysti loukkaantuisin ja olisin pahoilla mielin, mutta noin lapset eivät kärsisi niin paljon, voisin jatkaa normaalin oloisesti ja silti tavallaan saada hyvitykseni.
Jos mies olisi muutenkin fifti-sixti ulosmarssitusuhan alla, niin kyllä tuo paljastus antaisi loppupotkun kohti ovea.
Nyt heti