Luulen, että lapseni kiusaaminen loppuu lähiaikoina
Koulu ei tietenkään kykene mihinkään, mutta keksin juuri käyttää yhtä kontaktia hyväkseni. Onneksi tunnen jännittäviä ihmisiä >:(
Kommentit (15)
siitä voisi olla hyötyä muillekin... Kiusaajapaskoille ei mitään sääliä!
Ykkösvaiheessa kerrotaan tämä kiusaajille juorun muodossa. Aina pitää antaa mahdollisuus.
Kakkosvaihetta kukaan ei halua kokea.
ihan oikeasti!!! jos omaa lasta kuisattais, mullakin on sellaisia "tuttuja" jotka ovat aika pelottavan näköisiä, jotka voisivat käydä juttelemassa vähän :) koska koulu ei oikeasti tee vittu mitään!!!!!!!!!!
minkäikäisistä lapsista kyse? Ymmärtävätkö et nyt on tosi kyseessä?
Ei muka mitään muuta keinoa ole ku joku latvalaho appelsiinikainalo kun koulukaan ei puutu?
Ilmeisesti sulle myös on ihan sama mikä sun kohtalos tulee olemaan, yllyttämisestä ku tulee tuomio myös.
Kuten sanoin, aina pitää antaa mahdollisuus. Se on enemmän kuin omalle lapselle on annettu.
kiusaajia kohtaan, oli sitten minkä ikäsiä tahansa. tekevät monen elämästä helvetin. Hyvä, jos saavat maistaa sitä itsekin.
hyvin suuri osa koulukiusaajista on sellaisia, joita on itse kiusattu pienempänä tai joita siskot ja veljet tai jopa vanhemmat kiusaavat kotona.
Aikuisena sitä luulisi, että että kiusattuna ollessa oppii että kiusatusta ei tunnu mukavalta. Mutta tosielämän karut lait taitavat olla Dostojevskiläistä pahan olon siirtämistä toiselle henkilölle joko tiedostamattomasti tai, kuten kiusatessa, tiedostetusti.
hyvin suuri osa koulukiusaajista on sellaisia, joita on itse kiusattu pienempänä tai joita siskot ja veljet tai jopa vanhemmat kiusaavat kotona.
Aikuisena sitä luulisi, että että kiusattuna ollessa oppii että kiusatusta ei tunnu mukavalta. Mutta tosielämän karut lait taitavat olla Dostojevskiläistä pahan olon siirtämistä toiselle henkilölle joko tiedostamattomasti tai, kuten kiusatessa, tiedostetusti.
jos omat vanhemmat eivät osaaa kasvattaa kakaroitaan niin mielestäni on ihan oikein käydä kovistelemassa, koska ei ne kusipäät muuten usko ja joo kyllä säälin niitä, että kotona on huonot oltavat, mutta luulis, että siinä vaiheessa sen verran tajuaisivat olla kiusaamatta!!!
Ilmoittakaa itse suoraan lastensuojelulle ´tai yli 15v poliisille. Rikosilmoituksia vaan peliin, niin on koulun pakko puuttua asioihin.
mutta en myöskään väkivaltaa missään muodossa. olet itse ap kiusaajien kanssa yhtä läpi mätä jos alat väkivallalla kostamaan. Eikö mitään järkevämpiä reittejä löydy? Keskustelu kiusaajien vanhempien kanssa? He eivät välttämättä edes tiedä lastensa kiusaavan. Ja jos sinulla on vain lapsesi sana kiusaamisesta, niin ehkä kannattaisi tarkistaa faktat ennen kun alkaa muita uhkailemaan....
eihän ap uhkaa väkivallalla.
Iso karvainen mies liivit päällä jututtamaan kiusaajia vois toimia oikeinkin hyvin.
Sen "jengiläisen" ei ees tartte puhua väkivallasta ollenkaan, vois kiusaajat säikähtää.
eihän ap uhkaa väkivallalla.
Iso karvainen mies liivit päällä jututtamaan kiusaajia vois toimia oikeinkin hyvin.
Sen "jengiläisen" ei ees tartte puhua väkivallasta ollenkaan, vois kiusaajat säikähtää.
Ei tarvitse uhkailla kun vain kertoo faktoja.
Helvetin enkelit hakkasivat lapsen tajuttomaksi äidin pyynnöstä.
Lasta kiusattiin koska äiti puuttui kaikkiin asioihin.