Ylestä kommunistien propagandakoneisto
Tästä on demarien YLE-verossa pohjimmaltaan kyse. Kun työväenlehtien alasajon myötä on menetetty mahdollisuus vaikuttaa julkisuuteen samalla kuristusotteella kuin ennen niin otetaan tukeva niskalenkki YLE:stä ja muokataan siitä DDR:n tyyliin demareille oma propaganda väline Hesarin jatkoksi.
http://www.talouselama.fi/uutiset/demarit+pomottavat+nyt+ylessa++painei…
Demarit haalivat valtaa Yleisradiossa
Yleisradio on palannut demareiden aikaan, kun puolue saalisti itselleen Yle-ministerin salkun ja miehitti yhtiön hallintoneuvoston kokeneilla puoluejyrillä. Suunnitteilla on muutoksia johtamiseen, hallitukseen ja strategiaan.
Yleisradio on palannut jälleen sosiaalidemokraattien hoteisiin, kun puolue otti haltuunsa Yle-ministerin salkun ja miehitti yhtiön hallintoneuvoston kokeneilla puoluejyrillään.
Puolueessa on kirottu ankarasti sen jälkeen, kun Mikael Jungner (sd.) heivattiin Ylen johdosta.
SDP:n eduskuntaryhmä valitsi tiistaina Ylen puheenjohtajaksi puolueen varapuheenjohtajan Ilkka Kantolan. Muutkin demareiden yle-neuvokset ovat tällä kerralla kovaa kaartia: entinen puoluesihteeri Maarit Feldt-Ranta, entiset ministerit Jouko Skinnari ja Tarja Filatov sekä tulevaisuusvaliokunnan puheenjohtaja Päivi Lipponen.
Kun Yle-ministerinä on vielä Krista Kiuru – demareiden nouseva lahjakkuus - kokoomustaustainen toimitusjohtaja Lauri Kivinen saattaa olla helisemässä.
SDP:lle Yle on tärkeä yhtiö. Puolue uskoo politiikan vaikutusmekanismeissa viestintähegemoniaan. Yle on sille ykkösmedia ja mahdollisuus säädellä julkisuutta edes hiukan haluamakseen.
Kommentit (55)
SAK:lle on maksut maksettu.
Liittyvätkö mielestäsi muutkin etujärjestöt, kuten vaikkapa EK ja MTK, kommunismiin?
Kyllä meillä demareita kutsutaan kommareiksi
lahtareiksi.
Kykkähän YLE on nykyään Kokoomuksen äänitorvi, kuten suurin osa muustakin mediasta.
kun ap ei edes tunne SDP:n ja kommunismin eroa.
Siellä ne on vanhat änkyräkommunistit nykyään vasemmistoliitossa ja demareissa ja osa vihreissäkin.Noudattelevatko vihreiden ja SDP:n puolueohjelmat sinusta kommunistista linjaa?
Miksi asioista ei voi keskustella asioina, vaan aina pitää vetää tuollaiset ihme persuöverit? Luuletko, että vääristely tekee jotenkin hyvää asiallesi?
Jäsenistö etenkin vasemmistoliitossa on ihan puhtaita kommunisteja 90 %:sesti. Sehän syntyikin SKP:n eli Suomen kommunistisen puolueen raunioilta vai onko nämä palstan nuoremmalle polvelle ihan uusia juttuja. SKP kun meni 90-luvun alussa konkurssiin niin osa siirtyi demareihin ja osa perusti Vasemmistoliiton. Demareissa on aina ollut erittäin pahoja kommunisteja, etenkin kaikki SAK-miehet ja naiset. SKP osallistui vielä 80-luvun lopulla Neuvostoliiton NKP:n kokouksiin jne. Vihreissä on enemmänkin näitä radikaaleja äärivasemmistolaisia, jotka ovat valmiita vaikka terroriin.
Kyllähän YLE on nykyään Kokoomuksen äänitorvi, kuten suurin osa muustakin mediasta.
Vaan Talouselämä-lehden toimittaja.
"Talouselämä
Demarit haalivat valtaa Yleisradiossa"
TUOSSA PUHUTAAN DEMAREISTA, EI KOMMUNISTEISTA!
SAK:lle on maksut maksettu.
Liittyvätkö mielestäsi muutkin etujärjestöt, kuten vaikkapa EK ja MTK, kommunismiin?
Et ole siis tietoinen SAK:n ja vasemmiston yhteistyöstä? SAK:n jäsenistöstä 80 %:a on vasureita.
Mä en jaksa edes lukea tätä juttua! Olen vaan niin äärettömän kyllästynyt tähän persuinvaasioon palstalla. On mennyt maku palstailusta, kun aina on etusivu täynnä jotain persuänkyröintiä. Olen tähän asti ollut kiinnostunut siitä(kin), mitä persuilla on sanottavaa, mutta nyt olen kyllä väsynyt tähän pakkosyöttöön. Hankkikaa elämä!
oon jopa miettinyt, tehtaileeko joku naita aivottomia persualoituksia kaantaakseen ihmisia persuja vastaan, koska usein ihmettelen, kuinka tajuttoman tyhmia ne voivat olla. Mutta luulen kylla etta ne tekevat sen ihan itse.
Mites tämä taas liittyi persuihin? Hiukan teillä kyllä vippaa nyt mielestäni :)
Ei siihen kukaan yksittäinen ihminen liity.
kun ap ei edes tunne SDP:n ja kommunismin eroa.
Siellä ne on vanhat änkyräkommunistit nykyään vasemmistoliitossa ja demareissa ja osa vihreissäkin.
Noudattelevatko vihreiden ja SDP:n puolueohjelmat sinusta kommunistista linjaa? Miksi asioista ei voi keskustella asioina, vaan aina pitää vetää tuollaiset ihme persuöverit? Luuletko, että vääristely tekee jotenkin hyvää asiallesi?
Jäsenistö etenkin vasemmistoliitossa on ihan puhtaita kommunisteja 90 %:sesti. Sehän syntyikin SKP:n eli Suomen kommunistisen puolueen raunioilta vai onko nämä palstan nuoremmalle polvelle ihan uusia juttuja. SKP kun meni 90-luvun alussa konkurssiin niin osa siirtyi demareihin ja osa perusti Vasemmistoliiton. Demareissa on aina ollut erittäin pahoja kommunisteja, etenkin kaikki SAK-miehet ja naiset. SKP osallistui vielä 80-luvun lopulla Neuvostoliiton NKP:n kokouksiin jne. Vihreissä on enemmänkin näitä radikaaleja äärivasemmistolaisia, jotka ovat valmiita vaikka terroriin.
voikin viela jollain tavalla perustellusti kutsua kommunisteiksi tai heidan perillisikseen, mutta ap:han puhui lahinna SDP:sta.
Mä en jaksa edes lukea tätä juttua! Olen vaan niin äärettömän kyllästynyt tähän persuinvaasioon palstalla. On mennyt maku palstailusta, kun aina on etusivu täynnä jotain persuänkyröintiä. Olen tähän asti ollut kiinnostunut siitä(kin), mitä persuilla on sanottavaa, mutta nyt olen kyllä väsynyt tähän pakkosyöttöön. Hankkikaa elämä!
oon jopa miettinyt, tehtaileeko joku naita aivottomia persualoituksia kaantaakseen ihmisia persuja vastaan, koska usein ihmettelen, kuinka tajuttoman tyhmia ne voivat olla. Mutta luulen kylla etta ne tekevat sen ihan itse.
Mites tämä taas liittyi persuihin? Hiukan teillä kyllä vippaa nyt mielestäni :)
Ps sitä ja PS tätä. :)
ei mikään pörssiyhtiöiden puolue niin kuin on istuvat hallituspuolueet, kannattais teidänkin päivittää tietonne ja lopettaa se porvareiden äänestäminen, itselle vaan teette hallaa siinä.
Ainakin linjassa persuilevan yksioikoisen aloituskommentin kanssa.
onko aika ajanut yleisradion ohi. Millainen Suomi olisi ilman yleisradiota?
ja SDP:n kannattaja olen. Ei minulla yleensä mitään vastaan ole ylen ohjelmia, mutta kunhan tuo mieleeni tuollainen. En pidä yleä itsestäänselvyytenä.
Kyllä ainakin vielä viime vuonna Lipponen yms vetivät kommunistien vappumarssilla ihan täpöllä, Lipposella muutenkin aika punainen historia kun on toiminut vieraan vallan palveuksessa ja vuotanut tietoja Suomesta kommunisteille. Demareissa on aika sekalainen sakki, on ihan puhtaita kommareita ja sitten hyvinkin oikeistolaisia. Lipposen hallitukset kasvattivat eniten Suomen historiassa tuloeroja, se oli kyllä kommunistisissa maissa erittäinkin normaalia, että oli rikas eliitti ja kaikki muut köyhiä, mutta kyllä se ihan oikeistolaistakin politiikkaa on.
ei mikään pörssiyhtiöiden puolue niin kuin on istuvat hallituspuolueet, kannattais teidänkin päivittää tietonne ja lopettaa se porvareiden äänestäminen, itselle vaan teette hallaa siinä.
Enkä ole persujakaan äänestänyt, joten sulla ei nyt oikein osu :) Kokoomusta olen äänestänyt 15 vuotta putkeen.
Kyllä ainakin vielä viime vuonna Lipponen yms vetivät kommunistien vappumarssilla ihan täpöllä, Lipposella muutenkin aika punainen historia kun on toiminut vieraan vallan palveuksessa ja vuotanut tietoja Suomesta kommunisteille. Demareissa on aika sekalainen sakki, on ihan puhtaita kommareita ja sitten hyvinkin oikeistolaisia. Lipposen hallitukset kasvattivat eniten Suomen historiassa tuloeroja, se oli kyllä kommunistisissa maissa erittäinkin normaalia, että oli rikas eliitti ja kaikki muut köyhiä, mutta kyllä se ihan oikeistolaistakin politiikkaa on.
tampio.
vai ihanko ajattelit olla ovela ja pistää väliin aiheeseen kuulumattoman typerän kommentin?
Kyllähän YLE on nykyään Kokoomuksen äänitorvi, kuten suurin osa muustakin mediasta.
Hesari ja Aamulehti muun muassa. Niin, ja luuleeko joku oikeasti jonkun Alma Median tehtailevan vasemmistolaisia julkaisuja? Hmm, siellä on perustaja- ja tukijoukoissa ja johtoportaassa varsin kovan linjan kokoomuslaisia. Joku Kalervo Kummola kavereineen on yhtä kaukana vasureista kuin Che Guevara oli rauhanomaisesta "vapaustaistelijasta".
vai ihanko ajattelit olla ovela ja pistää väliin aiheeseen kuulumattoman typerän kommentin?
pääsi iskemään, kun kokkarit nostivat väkisin oman tyyppinsä johtoon.