Saako muiden lapset kouluun discoon uudet vaatteet
Meillä tyttö käy kerran kuukaudessa koulun discossa ja aina oon ostanut uuden vaatekerran tytölle, viimeksi Stockalle paloi 170€ ja eilen 140€. Eihän nää vaatteet pelkästään discoa varten oo joten käyttöä on myöhemmin koulussakin:) Kyllä mä itsekin ostan uudet vaatteet kun käyn ulkona, joten miksei lapsellekin vois ostaa:)
Kommentit (8)
joka tapauksessa ostaisin uusia vaatteita tytölle joten mitään speciaalia tyttö ei saa discon vuoksi. No sen myönnän että tytön maku on vähän kallis koska vaattemerkeistä käy ainoastaan Volkom, WECS, DC, Tommy Hilfiger tai Burton mutta esim. en suostunut tytölle ostamaan OnePiecen haalaria koska tiedän että se jäis yhteen käyttö kertaan:) Lisäksi meidän lapset tekevät oman osuutensa kotitöistä joten nää vaatteet ovat vähän niinkuin palkka:)
No tottahan lapsenkin pitää saada jos sinä itselleskin ostat. Aikuisuudessahan ei pidä olla mitään tavoittelemisen arvoista (vaika että saa ostaa itselleen vaatteita kun huvittaa ja rahaa löytyy). Ollaan vaan kaikki kakaroita hautaan asti. Ostan mäkin mun lapselle vaateita joka kuukausi, mutta en niitä discolla perustelis ainakaan lapsen kuullen. Itselleni en kyllä osta niin usein, kun en kasva samaa tahtia ja ostan laadukkaampaa kuin kk kestävää....
No sen myönnän että tytön maku on vähän kallis koska vaattemerkeistä käy ainoastaan Volkom, WECS, DC, Tommy Hilfiger tai Burton
No sen myönnän että tytön maku on vähän kallis koska vaattemerkeistä käy ainoastaan Volkom, WECS, DC, Tommy Hilfiger tai Burton
Monet ala-asteikäiset oo kuulleetkaan vilä noista. Taitaa äiti yrittää olla lapsukaisen coolein frendi, eikä vanhempi.
Luokkakuvassa kaikilla lapsilla oli joko DC tai WECS tai jotain muuta merkkiä. Ja en oo ap, joten uskon että on muitakin perheitä missä lapset pukeutuvat ns. merkkivaatteisiin
Ei mikään koulu järjestä discoa kerran kuukaudessa. Mutta ehkä tämä aloitus on jonkun päiväuni, olis niin ihanaa kun lapsi saisi elää vaateröykkiöiden keskellä.
mutta ei ole tullut koskaan mieleenkään ostaa discoon uudet vaatteet. En mäkään osta. Ostan niin kivoja vaatteita, että kyllä ne menevät useammatkin pippalot.
No tottahan lapsenkin pitää saada jos sinä itselleskin ostat.
Aikuisuudessahan ei pidä olla mitään tavoittelemisen arvoista (vaika että saa ostaa itselleen vaatteita kun huvittaa ja rahaa löytyy).
Ollaan vaan kaikki kakaroita hautaan asti.
Ostan mäkin mun lapselle vaateita joka kuukausi, mutta en niitä discolla perustelis ainakaan lapsen kuullen. Itselleni en kyllä osta niin usein, kun en kasva samaa tahtia ja ostan laadukkaampaa kuin kk kestävää....