Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina ekana epäillään että mies pettää? Mun mies ei petä!

Vierailija
14.12.2011 |

Vaikka ei käytä sormusta, ja ei käytä sitä siksi että ensimmäinen sormus ei enää mahdu sormeen kun teloi sormensa sormuksen takia (jäi jumiin töissä sormuksesta ja sormessa sen takia kauhee patti) toisen sormuksen hukkasi, suostuu kyllä taas uuden laittamaan kun sellaisen hommaan.

Ei käy vieraissa, ihan normi duunari mies joka rakastaa mua, edelleen 12 vuoden jälkeen.

Miksi aina joku epäilee että mies pettää?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missään niissä ei ole minua petetty. kahdesta on tullut ero ihan muun syyn takia ja kolmannessa elän nyt ja ei ole kumpikaan toisiamme petetty.

Sinkkuna näin ukkomiehiä, jotka yritti iskeä. Mutta usko tai älä, näin paljon ukkomiehiä, jotka oli uskollisia vaimoilleen, eivätkä sortuneet sinkkunaisten viettelyihin.

Sinulla on ollut huono tuuri miesten kanssa.

Mäkin joskus aikoinani uskoin, ettei mun mies petä mua koskaan. Siinäkin vaiheessa kun epäilin jotain sen suuntaista, mies vannoi ja vakuutti ettei mitään ole ja lopulta haukkui mut vainoharhaiseksi hulluksi. Kunnes sain tietää, että sillä oli ollut seksisuhde mun parhaaseen kaveriin jo yli vuoden.

Toinen mies sitten vannoi ja vakuutti jo alusta saakka ettei koskaan satuttaisi mua. Ettei voisi pettää, ei ole koskaan pettänyt ketään. Ja että ei halua menettää mua. Jossakin kohtaa kävi ilmi, että oli pettänyt mua jokaisen kanssa jolla oli reikä jalkojen välissä ja pulssi. Sain eron kunniaksi myös positiivisen tuloksen klamydiatesteistä.

Sittemmin oon ollut sinkkuna. Ja aika monta ukkomiestä on tuossa koettanut viehätysvoimaansa testailla. Ette uskokaan, miten sikoja miehet osaa olla. Ja nimenomaan just ne ukkomiehet, jotka "ei ikinä pettäisi vaimoaan". Joo, eipä ei..

Nimimerkillä ei koskaan sormusta mun seurassani..

Vierailija
22/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaisia, joissa mamma itkee sitä, että miehensä on jäänyt kiinni pettämisestä. Ja lisää perään, että miehestä ei olisi koskaan uskonut... Ja että on aina aiemmin ollut yksi niitä palstamammoja, jotka täällä ovat uhonneet, että hänen miehensä EI koskaan petä...

Onhan noita ollut. Monia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PETÄ niin se on niin kovin erikoista jos sellaisen tuntee. Lisäksi tuossa porukassa voi olla niitä jotka ovat joskus pettäneet, mutta eivät nyt pettäisi (nykyisessä suhteessaan). Itse en vannoisi, että mieheni ei ikinä petä, mutta en todellakaan ajattele että "kaikki pettävät". Itse en ainakaan ikinä petän, tiedän sen, tunnen itseni. Kuulun siis siihen puoleen naisista, jotka eivät petä. MIksi miehenikin ei voisi kuulua siihen, kun mahdollisuus on 50 prosenttia?

Vierailija
24/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

petä toisiaan. On tosiaan naistyyppi, joita riepoo kovasti se jos eivät saa iskettyä kaikkia naimisissaolevia miehiä.

Usko tai älä, mutta minä ihan oikeasti tunnen miehiä, jotka eivät ole käyneet vieraissa koskaan. Sääli jos sinä et ole sellaisia tavannut.

Siis sellaisia, joissa mamma itkee sitä, että miehensä on jäänyt kiinni pettämisestä. Ja lisää perään, että miehestä ei olisi koskaan uskonut... Ja että on aina aiemmin ollut yksi niitä palstamammoja, jotka täällä ovat uhonneet, että hänen miehensä EI koskaan petä...

Onhan noita ollut. Monia.

Vierailija
25/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mahdollista. Keksipä nyt kenen muun kanssa se vois pettää? En ole ap enkä tämä toinenkaan, mutta minunkin mies viettää vapaa-aikansa kotosalla ja olen varma ettei tuo petä.

Jospa kursisit ne pelihoususi kasaan ja sitten hengitä syvään.

Huomautin vain että se kotona vapaa aikana oleminen ei kerro vielä mitään. Ne pinta puolisesti kunnollisilta ja luotettavilta vaikuttavatkin _voivat_ pettää.

Kuten otsikossani kirjoitin, tarkoituksenani ei ollut provosoida, joten jospa suuntaisit raivosi jollekin muulle.

No, tuttuni mies on baarissa miltei joka viikonloppu, hän harrastaa paljon, ja reissaa työn puolesta, eli on öitä paljon poissa kotoa. Hän taas ennemmin vaikka antaisi henkensä kuin pettäisi vaimoaan.

Pointtini oli, ja on edelleen että se kotona oleminen ei ihmisen moraalista kerro mitään.

mammoja keksimään että missä ja miten se mun mieheni mua pettää. Kun ainahan te tulette näihin ketjuihin ja alatte luetella missä ja milloin ne miehet pettää, siis ne joiden vaimot väittää että mies ei petä. Keksikää nyt sitten missä se mun kotonaviihtyvä mieheni, jolla ei ole naispuolisia työkavereita mua pettää? Kai teillä nyt mielikuvitusta riittää :)

Vierailija
26/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammoja keksimään että missä ja miten se mun mieheni mua pettää. Kun ainahan te tulette näihin ketjuihin ja alatte luetella missä ja milloin ne miehet pettää, siis ne joiden vaimot väittää että mies ei petä. Keksikää nyt sitten missä se mun kotonaviihtyvä mieheni, jolla ei ole naispuolisia työkavereita mua pettää? Kai teillä nyt mielikuvitusta riittää :)

netistä jonkun naisen ja paneskelee sen kanssa työpaikan ruokatauoilla. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.

Vierailija
27/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä jonkun naisen ja paneskelee sen kanssa työpaikan ruokatauoilla. Ei se nyt sen vaikeampaa ole.

aika pikaisesti :)

Vierailija
28/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se joskus poistuu kotoa puoleksi tunniksi?

Vierailija
29/37 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se joskus poistuu kotoa puoleksi tunniksi?

Tutkimusten mukaan 50% miehistä ei petä ja mulla ei ole mitään syytä uskoa etteikö mieheni kuuluisi tähän joukkoon. Minäkin poistun kotoani useinkin, mutten silti ole koskaan pettänyt.

Vierailija
30/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mahdollista. Keksipä nyt kenen muun kanssa se vois pettää? En ole ap enkä tämä toinenkaan, mutta minunkin mies viettää vapaa-aikansa kotosalla ja olen varma ettei tuo petä.

Jospa kursisit ne pelihoususi kasaan ja sitten hengitä syvään.

Huomautin vain että se kotona vapaa aikana oleminen ei kerro vielä mitään. Ne pinta puolisesti kunnollisilta ja luotettavilta vaikuttavatkin _voivat_ pettää.

Kuten otsikossani kirjoitin, tarkoituksenani ei ollut provosoida, joten jospa suuntaisit raivosi jollekin muulle.

No, tuttuni mies on baarissa miltei joka viikonloppu, hän harrastaa paljon, ja reissaa työn puolesta, eli on öitä paljon poissa kotoa. Hän taas ennemmin vaikka antaisi henkensä kuin pettäisi vaimoaan.

Pointtini oli, ja on edelleen että se kotona oleminen ei ihmisen moraalista kerro mitään.

Vierailija
31/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa yhdessä viestissä tuo "mies kertoo, jos joku tullut yrittämään jotain". Tuo nyt ei kerro yhtään mitään, mies saattaa lieventää omaatuntoaan kertomalla tarinasta vain osan=) Jokainen mies pettää kun tilaisuus tulee. piste.

Vierailija
32/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä seksi on niin vaivalloista, että ei varmaan jo ihan siitä syystä jaksaisi vikitellä ketään :D

Vierailija
33/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin vaimoni kirjoittama. Seksi on kuin eilistä kahvia joisi. Olen monissa noissa viesteissä. Sormusta en ole koskaan käyttänyt. Se kyllä kuulemma lisää baareissa kysyntää, kun "Varattu mies on laadun tae". Baareissa käyn silloin tällöin, mutta en sieltä hae seuraa. Kotona olen kuitenkin useimmat illat. Kotona kaikki sujuu ok. Silti saan elämäni seksiä aivan muualla kuin kotona.

Vierailija
34/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä niin.

Kuitenkin olen jo sen verran vanha ja kokenut ;) että en voi enää ummistaa silmiäni. Ei auta enää. Olen nähnyt liikaa.

Esim. yksi mielenkiintoinen on tämä tutkimus, joka osui silmiini. Mies suostuu suurinpiirtein aina, kun vieras kaunis nainen pyytää jotakin. Nainen taas ei yleensä suostu ekalla pyynöllä, toisella pyynnöllä prosentti hieman kasvaa, mutta lopultakin naisista suurin osa sanoo ei. Nämä oliva siis jotakin flirttailu yrityksiä.

Vierailija
35/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekin on tutkittu, että miehet moralisoivat voimakkaasti muita myös niistä asioista, jotka itselleen sallivat. Että puhekaan ei ole laadun tae.

Vierailija
36/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kiihkeä salainen suhde, joka olisi todellinen pommi monelle. eikä miehellä ole sormusta,kun "seli seli seli..." :)

Vierailija
37/37 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä, jotka ei petä. Eikö ole uskomatonta. Ikää minulla on 53v ja tunnen aika monta miestä, jotka ei missään nimessä vaimoaan pettäisi.

Ja hyvä niin.

Kuitenkin olen jo sen verran vanha ja kokenut ;) että en voi enää ummistaa silmiäni. Ei auta enää. Olen nähnyt liikaa.

Esim. yksi mielenkiintoinen on tämä tutkimus, joka osui silmiini. Mies suostuu suurinpiirtein aina, kun vieras kaunis nainen pyytää jotakin. Nainen taas ei yleensä suostu ekalla pyynöllä, toisella pyynnöllä prosentti hieman kasvaa, mutta lopultakin naisista suurin osa sanoo ei. Nämä oliva siis jotakin flirttailu yrityksiä.