G: Lounaasi?
Minä syön itsetehtyä lanttulaatikkoa ja itsetehtyjä lihapullia. Tällaista "pikaruokaa" pakastimesta tällä kertaa.
Kommentit (28)
Knorrin tomaatti-basilika -keittoa, ruispalan paistetulla munalla ja lasin rasvatonta maitoa.
Eilistä kukkakaaligratiinia ja rapeaksi paistettua pekonia. Hapankaalia, porkkanaraastetta. Täysmaitoa.
kanakiusausta, tomaatteja, pari leipää ja maitoa.
Paistoin yrttien ja öljyn kanssa pakastevihanneksia (porkkanaa, papuja, herneitä, kukkakaalia) pannulla, hiukan thaimaalaista makeaa soijaa väriä antamaan, siihen kaveriksi pari naudanlihapihviä, sekä erillisessä purkissa salaattia fetakuutioiden kera.
olen lähdössä kaupungille shoppailemaan, ja nappaan siellä jotain.
Eilen tehtyä tomaattikeittoa, kaksi ruispalaa juustolla ja maustekurkuilla, lasi rasvatonta maitoa. Jälkkäriksi kaksi mukia kahvia.
Kahden leipäpalan välissä margariinia, paistettu kananmuna, cheddarviipale ja kurkkusiivuja. Lisäksi yksi porkkana ja juomana piimä.
2, 4 ja 6 karppaa?
Mahdollisesti myös ap ja merimiespata...?
söin lounaaksi tässä työpöytäni ääressä purkillisen raejuustoa sekä luomumjugurttia. Tällaiset pikaeväät sattuivat sormiini jääkaapista. Ehkä napsin kohta muutaman itsetehdyn joulupiparin jälkkäriksi.
Ohrapuuroa (itse tehtyä) ja lasi maitoa.
2, 4 ja 6 karppaa?
Mahdollisesti myös ap ja merimiespata...?
En karppaa. Perunat ja pastat tekevät vain epämiellyttävän ja turvonneen olon vatsalle, joten suosin muita vihanneksia ja ruokia. Tulee vain parempi olo kun jättää vähemmälle. Samantyylinen on lounaani ollut jo vuosia. Vanhemmiten on vatsa alkanut vierastaa viljatuotteita. Tähän voisin kirjoittaa listan vatsani toiminnasta ja miten se on muuttunut jättämällä perunat, pastat ja viljat vähemmälle, mutta jos en kuitenkaan detaljeihin mene. :)
Siinähän pääosassa on peruna:-)
Kyllähän vähän rennommat karpit syö perunaakin silloin tällöin.
Saako merimiespataa eineksenä, se ei karpille kelpais?
kaaliraastetta, majoneesia, purkki tonnikalaa oliiviöljyssä, hasselpähkinöitä. Tällänen pikaruoka tuli aamulla napattua jääkaapista mukaan työpaikalle.