Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen olin synnytksen jälkitarkastuksessa ja lääkäri iski

Vierailija
14.12.2011 |

kouraan Cerazette-paketin (minipillereitä siis). Niitä pitäisi nyt ensin syödä 3kk ja sitten mietitään hormonikierukan asennusta jos pillerit sopii. Onko kokemusta noista pillereistä, millaisia sivuvaikutuksia? Entäs hormonikierukasta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samantyyppistä hormonia. Minä sain tietää siitä vasta, kun hormonikierukka oli jo asennettu. Olin nimittäin syönyt noita minipillereitä jo aiemmin ja jättänyt kesken, kun tulin vain niin itkuherkäksi ja vittumaiseksi. Ihan sama tapahtui kierukan kanssa, joka sai lähteä vain kolmen kuukauen kokeilun jälkeen. Kyllä yrittäisin ekaksi niitä pillereitä ja sitten tekisin päätöksen kierukan asentamisesta.

Vierailija
22/22 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain hormonikierukan ilman pillerikokeilua. Olin yksityisellä. En tiedä vaikuttaako se.

Mulla oli kanssa n. puoli vuotta vuotoja sen laittamisen jälkeen. Pientä tiputtelua koko ajan vähenevissä määrin varmaan pari kk, sitten muutama kk menkka-aikaan vaan tota tiputtelua. Mutta ei siis ollenkaan mitään mihin pikkuhousunsuoja ei olisi riittänyt.

Oli tuo silti ärsyttävää kun osu just kesään ja rantakauteen. Mutta tyytyväinen oon minäkin. Ihanaa kun ei tarvitse muistaa mitään.

raskauksien välissä käytin ehkäisyrengasta ja sekin oli hyvä, tosin ei yhtä vaivaton kun kierukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä