Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

City dealin 29 EUR Euroopan lennot - toimiiko teillä nettimatkafirman sivut?

Vierailija
14.12.2011 |

Minä en ainakaan saa ulos mitään lentoaikoja tai hintoja, että pääsisi katselemaan, minkä suuruiset verot on milläkin lentoyhtiöllä / eri kohteissa.

Toimiiko teillä tuo www.airfasttickets.com/fi/groupon.fi/. linkki?

Uskaltaisitko ostaa?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä kävi niin, että löysimme itsellemme sopivaan hintaan lennot sopivasta kohteesta, mutta pari lahjakorttia puuttuu. Laita tänne viesti, niin sovitaan yksityiskohdista.

Voisin myydä. Jos kiinnostaa, laita meiliä neli91@hotmail.fi (huom .fi!) niin laitan tilinumeroni -> rahat sinne ja pistän liput s-postitse.

Vierailija
62/65 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä kävi niin, että löysimme itsellemme sopivaan hintaan lennot sopivasta kohteesta, mutta pari lahjakorttia puuttuu. Laita tänne viesti, niin sovitaan yksityiskohdista.

Voisin myydä. Jos kiinnostaa, laita meiliä neli91@hotmail.fi (huom .fi!) niin laitan tilinumeroni -> rahat sinne ja pistän liput s-postitse.

Olin lupaillut myydä liput aiemmin yhdelle tutulle, oli vähän kierrellyt ja kaarrellut, äsken kysyin että miten on ja lupasihan se sitten ne ostaa.. Eli eipä ole enää lippuja täällä, sori!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa myydä lippujaan, niin olen yhä kiinnostunut. Ostin niitä epäluuloisesti pari kappaletta liian vähän ja osalta seurueesta siis puuttuu---

Vierailija
64/65 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huijausta koko homma. Ostin lentoliput 2kpl ja yritin ja yritin. Aina löyty halvemmalta muualta, välillä oikein reilustikin. 58€ meni roskikseen, mutta opin... huijareita.

Vierailija
65/65 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis kaks kappaletta noita lahjakortteja, jos olet vielä kiinnostunut? Ne voisivat ilomielin vaihtaa kotia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä