Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustan: Halveksun salaa ihmisiä, jotka syövät broileria

Vierailija
05.12.2011 |

En voisi kuvitellakaan pistäväni suuhuni Ross 508:a. Luomukana kyllä kelpaa :P

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomessa kasvateta luomukanaa tai -broileria?

Ap:n toteamukseen: olen aivan samaa mieltä. En ikinä osta siipikarjan lihaa.

Vierailija
2/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa kuollutta eläintä.

t.vegaani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän broilerin syöjiä sivistymättöminä.

Vierailija
4/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän broilerin syöjiä sivistymättöminä.

Vierailija
5/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän aina peittää halveksuntani, kun anopin kanssa käydään ulkona syömässä. Hän nimittäin aina kääntää "kanaruoat"-sivun esiin ruokalistasta. Olisikin edes oikeaa kanaa... Phytyi!

Broilerinsyöjät menevät muuten mulla samaan kastiin ei-luomu-kananmunien ostajien kanssa.

Vierailija
6/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön toisinaa salaa broileria ja lueskelen samalla näitä kirjoituksia täältä.

Vierailija
7/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kaiken halveksunnan;) Huomenna taas hyvällä ruokahalulla broilerin fileetä punaviinikastikkeella.

Vierailija
8/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien hypermarkettien pakasteissa. 10.90€/kg ja tottakai on sotkeämpää kun ne kanat ovat saaneet liikkua ja kasvaa normaalisti.

Vierailija
9/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien hypermarkettien pakasteissa. 10.90€/kg ja tottakai on sotkeämpää kun ne kanat ovat saaneet liikkua ja kasvaa normaalisti.

Vierailija
10/35 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei tosissaan tiedä miten tehotuotantokanoja kasvatetaan. Mutta halveksun ihmisiä jotka tietävät ja silti surutta syövät. Luomukana käy, vaikka se olisi broileriakin.

Vierailija
11/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamamma itsenäisyyspäivämenusta löytyy broileria?

Vierailija
12/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia hihhuleita.

Vierailija
13/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halveksin myös kaikkia jotka nostaa itseään muita ylemmäs syyllä kuin syyllä.

ps. ostaisin mielelläni luomukanan lihaa jos sitä kaupassa olisi, siihen asti tyydyn broileriin.

Vierailija
14/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilohinta 12,90€ K-kaupoissa. En ole vielä maistanut.

Vierailija
15/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun avoimesti kaikkia hihhuleita.

Maailma tarvitsee ihmisiä, jotka kiinnittävät huomiota epäkohtiin ja vaativat niihin muutosta. Jos kaikki eläisivät kuin palstamammat omaa napaa kaivellen, niin kehitys ja moraali eivät kulkisi eteenpäin.

Vierailija
16/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nykyään, esim. Reinin lihasta Hakaniemen hallista, Stockan herkusta, Anton&Antonista. Eli on tarjolla :)

Vierailija
17/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun salaa ihmisiä jotka syövät mitä tahansa kuollutta eläintä. t.vegaani

Pidän teitä ällöttävinä vaikka en koskaan sano sitä ääneen.

Vierailija
18/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin erittäin paljon ihmisiä jotka ovat olevinaan eläinrakkaita, mutta syövät sitten ihan hyvillä mielin tehotuotettua eläintä. Oli se sitten broileri, lehmä tai possu, mutta tehotuotettu eläin on jotain niin kaameaa, että omille lapsilleni en sitä ikinä syöttäisi. Meillä syödään luomua ja kaikista parasta on tietysti riista.

Sitten on tietysti niitäkin jotka ei välitä eläimistä tuon taivaallista, mutta sen näkee aina päällepäin kuka on sellainen. Ja sellaiseen ihmiseen en haluaisi edes tutustua.

Vierailija
19/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun salaa ihmisiä jotka syövät mitä tahansa kuollutta eläintä.

t.vegaani

Se on osa luonnon kiertokulkua ja siinä mielessä täysin luonnollista. Mutta mulle tärkeää on se miten eläimiä kohdellaan niiden elinaikana. Ei ole luonnollista tehdä eläimistä pelkkiä tuotantoyksiköitä.

Vierailija
20/35 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun salaa ihmisiä jotka syövät mitä tahansa kuollutta eläintä. t.vegaani

Se on osa luonnon kiertokulkua ja siinä mielessä täysin luonnollista. Mutta mulle tärkeää on se miten eläimiä kohdellaan niiden elinaikana. Ei ole luonnollista tehdä eläimistä pelkkiä tuotantoyksiköitä.

Näytä minulle se leijona tai kroko, joka tuottaa lihaa ruuaksi. Ihmisen tapa tuottaa lihaa pelkäksi ruuaksi ei ole luonnollista.

Sen sijaan metsästys on. Tosin tässäkin ihminen käyttää aseita, joita joku voisi pitää luonnottomina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan