Satuhäistä: en kyllä uskaltais raskaana ollessa ottaa tallinnassa tatskaa..
Kommentit (13)
tatuointeja ei edes tehdä raskaanaoleville (imettäville muistaakseni kyllä). Tai ainakaan kukaan ammattitaitoinen ei tee.
ovat itse ne tiedot antaneet. Raskauksista, keskenmenoista, vanhempien lasten huostaanotoista jne.
on ihan yhtä hyviä paikkoja kuin Suomessakin, mutta raskaana ollessani en ottaisi tatuointia.
vain idiooteille se tarvii rautalangasta vääntää. Muut tyytyy siihen mitä silmä sanoo.
tatueeraus olla tuon köörin ongelmista pienimmässä päässä :D
Bloginsa mukaan epäili jotain kystaa pömpötyksen aiheuttajaksi...
koska todellakaan missään vaiheessa ei mainittui, että morsian olisi raskaana. Ja tosiaan, EI ollut raskaana, joten miksi niin olisi väittänyt. Naisella oli samanlainen raskausvatsapömppö, jollainen ystävällänikin on kolmen lapsen synnytyksien jälkeen. Joillakin vain se vatsa ei palaude, vaan jää tuon näköiseksi.
Kakkoselle: mä katon tota ja se kerrottiin ap
sehän oli vain aidosti lihava keskivartalonsa kohdalta!
Maha kieltämättä oli pömpöllään kuin 6 kuukaudella raskaanaolevalla, mutta itse ainakin tulkitsin sen olevan rasvaa ja nahkaa, joka on jäänyt edellisistä raskauksista. Muuten morsian oli hoikka ja melko lihaksetonkin tapaus, joten vatsa nousi kyllä häiritsevästi esiin vartalosta.
Monissa neurolepti-lääkkeissä sivuvaikutuksena turvotusta, painonnousua jne. Olen työskennellyt joskus mt-potilaiden parissa ja monilla juuri tuollainen pömppömaha.
vai mistä tiedät varmasti että on raskaana???