12-vuotiaan pojan mitat, kommentteja?
Kommentit (96)
Meidän tällä kuulla 12 v täyttävä poika on 145 cm ja 33 kg.
joo se on puolen vuoden päästä 12
joo se on puolen vuoden päästä 12v mut mun vika se ei oo koska en oo ollu sen äidin kanssa viiteen vuoteen mu t mä sanoin sen äidille siitä ja se sano vaan et se on mun kullan mussukka
155 cm ja 54 kg. Mielestäni hieman, miten sen nyt sanoisi, pulska. Eli vyötäröllä löytyy hieman löllöä ja normaali 14 v kokoiset farkut kiristää. Uskon että kun pituutta tulee niin kroppa solakoituu.
Tuo 160 /60 vaikuttaa samansuuntaiselta.
on 154cm ja 41kg ja on aina ollut hoikka, ei ylimääräistä missään. Siihen jos yritän suhteuttaa, niin sanoisin, että poikasi on pulskan puoleinen (ainakin, jos ei mikään himourheilija ole), toisaalta on pitkäkin. Ehkä murrosikä jo alkanut?
Kohta todennäköisesti venähtää ja samalla hoikistuu.
Jos siis omaani vertaan, voisin kuvitella 15 kg painavamman kaverin olevan vähintäänkin tukeva. Tuon ikäinen pystyy tosin alkaa jo kehittää aika hyvin lihasmassaakin, joten jos harrastaa jotain sen tyyppistä liikuntaa, kai sitä voi tuon 60kg painaakin olematta varsinaisesti läski?
Oma 11v on 159 cm ja 68 kg. Pyöreä poika on vaikka lihaksiakin on. Ei todellakaan näytä niin lihavalta kuin paino edellyttäis. Leveät hartiat ilmeisesti hämäävät. Ihana poika ja rakas
ystäväni 11v tyttö on 164cm ja paino on 64kg
oma tytär 11v on 158cm ja 45kg
on juuri samankokoinen! Voitte kuvitella että on aikamoinen matami ikäisiinsä verrattuna..
riippuu henkilöstä,aivan kuten aikuisillakin.Nähtävästi lihaksikas kova liikkumaan,harteikas kuten oma poikani
on juuri samankokoinen! Voitte kuvitella että on aikamoinen matami ikäisiinsä verrattuna..
kauhistelet ääneen tytön suurta kokoa. Arvaappa voiko se tyttö esim sille pituudelleen mitään? Minä olin aina koulussa päätä muita pitempi, en lihava, silti haukuttiin amatsoniksi, läskiksi ym koska murrosikäkin alkoi aiemmin.
Aikuisen asenteet ovat ne, jotka kantavat pitkälle ja vaikuttavat lastemmekin asenteisiin.
useampi poika, jotka olivat hiukan yli 130 cm pitkiä. Eräskin oli jo ehtinyt täyttää 12 vuotta ja pituutta oli terveystarkastuksessa 132 cm.
11 vuotias ja mitat: 142cm ja 29kg.
13-v 170cm 51 kg, niin ei sun lapsi ainakaan kovasti liikuntaa harrasta.
12 vuotias poika en harrasta mitään ja se näkyy vyötäröllä! Yli 80 cm vyötärön ympärys ja 13 vuotias norm. Farkuista ei mee nappi kii ja 14 v farkut kiristää! Olen 156cm pitkä ja painan 61kg joten olen todellla pulska mutta en voi sille mitään koska oon laiska enkä jaksa laihduttaa!
Miten voitte verrata lapsienne mittoja täällä internetissä. Puhutte paskaa omista lapsistanne, Hävetkää! Mittailkaa omia läskiperseitänne !!
meillä on 12v jonka pituus on 170 ja painaa 52kg
Mammoille tiedoksi että lihas painaa enemmän kuin läski. Eipä noista painpista voi mitään sanoa kun ei tiedä onko lihasta vai läsää. Tämä on sellainen perusasia joks jokasen mamman tulisi oppia.
Aika raskastekoiselta kuulostaa..
Poika lokakuussa 13v ja mitat nyt 173cm/54kg.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2011 klo 20:39"]11 vuotias ja mitat: 142cm ja 29kg.
[/quote]
meillä syksyllä 11v täyttävä, 129cm ja 26kg. Luuta ja nahkaa, luokkansa pienin. Terkkarin mukaan kasvaa kuitenkin normaalisti... Ihan samaa mieltä en ole.
ja se poika on12v