Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjämies vie erossa kaiken muun, aion saada lasten yksinhuoltajuuden

Vierailija
12.12.2011 |

Siitäkin huolimatta, että parisuhteessa eläessänikin arki lasten kanssa oli useimmiten melkoista tarpomista pienestä ikäerosta (1 v 2 kk) ja vanhemman lapsen lukuisista autismin kirjoon kuuluvista oireista johtuen. Vanhempi poika on nyt vajaa kaksivuotias ja nuorempi yhdeksän kuukautta.

En vain tahdo antaa miehelleni sitä tyydytystä, että hän minun valitsemien mutta itse maksamiensa huonekalujen keskellä katselee, kuinka uusi täydellinen pikkurouva on parempi äitihahmo lapsilleni kuin minä ikinä pystyisin olemaan. Olenko paha ihminen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella sinulle myönnettäisiin yksinhuoltajuus?

Vierailija
2/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt, että miten toi vaikuttaa lapsiin. Jos mies on hyvä isä ja haluaa olla lasten kanssa eron jälkeenkin, niin sun pitäisi pystyä pääsemään itsesi yli ja ajattelemaan lasten parasta. Se ei kuitenkaan tarkoita, että hyväksyisit sen mitä mies on sulle tehnyt, mutta osoittaisit aikuisuutta ja kykyä asettua kaikista heikoimpien asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin vedota siihen, että avioliittomme aikana mies vietti lähes puolet vuodesta työmatkoilla ympäri maailman eikä täten kyennyt muodostamaan normaalia suhdetta lapsiimme. Joskus ennen olisin ehkä tuntenut sääliä miestäni kohtaan, sillä työllään hän kuitenkin mahdollisti kotiäitiyteni ja verrattain hyvät puitteet, mutta nyt ei enää kiinnosta. Vieraat naiset ja jopa huorat voittivat oman, kaksi lasta miehelle synnyttäneen vaimon useamman vuoden ajan ja selän takana.

Vierailija
4/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin vedota siihen, että avioliittomme aikana mies vietti lähes puolet vuodesta työmatkoilla ympäri maailman eikä täten kyennyt muodostamaan normaalia suhdetta lapsiimme. Joskus ennen olisin ehkä tuntenut sääliä miestäni kohtaan, sillä työllään hän kuitenkin mahdollisti kotiäitiyteni ja verrattain hyvät puitteet, mutta nyt ei enää kiinnosta. Vieraat naiset ja jopa huorat voittivat oman, kaksi lasta miehelle synnyttäneen vaimon useamman vuoden ajan ja selän takana.

Ei tule onnistumaan. Lain mukaan lapsilla on oikeus isään myös eron jälkeen.

Vierailija
5/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai halua lapsille kostaa isänsä virheitä? Koska ne tuosta kärsisi eniten.

Vierailija
6/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli aiot tehdä sen mistä aina varoitellaan, eli ottaa lapset välikappaleeksi ja koston välineeksi. Way to go.

Vierailija
7/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan. Lain mukaan lapsilla on oikeus isään myös eron jälkeen.

Yksi vaihtoehto olisi nimittäin muuttaa kotiseudulleni kauas nykyiseltä paikkakunnalta, jolloin välimatka tekisi isän ja lasten tapaamisista hankalia. Tai no, tavata puolestani saavat, kunhan ex-miehelläni ei ole minkäänlaista päätäntävaltaa lasteni asioihin.

Vierailija
8/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot ap joko hullu tai provo. Ei noin lapsellista äiti-ihmistä ole olemassakaan. Todellisuudentajusi on ihan hiukkasen hukassa, jos luulet noilla syillä saavasi yksinhuoltajuuden. Oikeudessa sinä näyttäisit sekopäältä, jolle ei lapsia ihan heti anneta.

Vierailija
9/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin opinnot ammattikorkeakoulussa aikoinaan kesken muuttaakseni miehen työn mukana tänne ruuhka-Suomeen, tein paskaduunia paskapalkalla, olin molempien raskauksien aikana kuukausikaupalla vuodelevossa, olen viettänyt elämästäni synnytyssalissa liki 70 tuntia, itkenyt itseni uneen kun odotettu esikoispoika ei ota mitään kontaktia, ravannut lääkärissä allergioiden vuoksi, kuunnellut maitoaltistusitkut ja hoitanut lasta kotona silloinkin, kun mies oli kolme viikkoa putkeen työmatkalla ja oksensin melkein 24/7 raskauspahoinvoinnin vallassa.

Kaikesta tästä mies kiittää minua istuttamalla yhtenä iltana sohvalle ja paljastamalla, että on avioliittomme aikana nussinut kymmeniä naisia, joista suuri(n?) osa maksullisia. Tuollainen mies ei ansaitse saada elää lasteni kanssa.

Vierailija
10/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo kamalaa ja mies kyllä aivan sika, mutta eikö kuitenkin olisi itsellesi helpompaa, kun saisit lapsista välillä lomaakin näiden ollessa miehen luona, muutakin apua?

Vierailija
11/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos yhtään lohduttaa vika tuskin on sinussa, miehelläsi lienee jokin pakkomielle vieraissa käymisestä.

Ja te jotka oikeasti tiedätte tai joilla on omaa kokemusta, millä perusteella äiti saa yksinhuoltajuuden?

Vierailija
12/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein paskaduunia paskapalkalla

hän kuitenkin mahdollisti kotiäitiyteni ja verrattain hyvät puitteet

Vierailija
13/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tuo kamalaa ja mies kyllä aivan sika, mutta eikö kuitenkin olisi itsellesi helpompaa, kun saisit lapsista välillä lomaakin näiden ollessa miehen luona, muutakin apua?

mutta saan sitä sisareltani ja isovanhemmilta. Ajatus siitä, että lapseni kiintyisivät mieheni käsipuolessa paistatelleeseen ämmään on vastenmielinen.

Vierailija
14/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos yhtään lohduttaa vika tuskin on sinussa, miehelläsi lienee jokin pakkomielle vieraissa käymisestä.

Ja te jotka oikeasti tiedätte tai joilla on omaa kokemusta, millä perusteella äiti saa yksinhuoltajuuden?

ei sitä saa ilman todella painavia syitä, joiden täytyy siis osoittaa, ettei isä ole kelvollinen lapsista huolehtimaan: väkivaltaa, vakavaa laiminlyöntiä, päihteitä tms.

Paska mies ap:llä, mutta se ei riitä syyksi yhtään mihinkään. Ja lapsille tuo paska mies on kuitenkin isä ja isä on lapsille TODELLA tärkeä.

Vierailija
15/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein paskaduunia paskapalkalla

hän kuitenkin mahdollisti kotiäitiyteni ja verrattain hyvät puitteet

Mies tienasi hyvin ja mahdollisti sen, että minä voin olla kotona.

Vierailija
16/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin opinnot ammattikorkeakoulussa aikoinaan kesken muuttaakseni miehen työn mukana tänne ruuhka-Suomeen, tein paskaduunia paskapalkalla, olin molempien raskauksien aikana kuukausikaupalla vuodelevossa, olen viettänyt elämästäni synnytyssalissa liki 70 tuntia, itkenyt itseni uneen kun odotettu esikoispoika ei ota mitään kontaktia, ravannut lääkärissä allergioiden vuoksi, kuunnellut maitoaltistusitkut ja hoitanut lasta kotona silloinkin, kun mies oli kolme viikkoa putkeen työmatkalla ja oksensin melkein 24/7 raskauspahoinvoinnin vallassa.

Kaikesta tästä mies kiittää minua istuttamalla yhtenä iltana sohvalle ja paljastamalla, että on avioliittomme aikana nussinut kymmeniä naisia, joista suuri(n?) osa maksullisia. Tuollainen mies ei ansaitse saada elää lasteni kanssa.

Jos ja kun oikeasti välität noin paljon lapsistasi, niin mietit heitä nyt myös erossa. Ja tiedätkö, muakin on petetty. Mutta mulla on niin paljon omanarvontuntoa, että jatkoin eteenpäin ja hoidin asiat mallikelpoisesti lasten takia. Ja piruuttani miestä kohtaan näytin, että minä kyllä pärjään ilman häntäkin. Suosittelen sullekin. Jos jäät tuon pettämisasian vangiksi, niin käy juttelemassa jollekin ulkopuoliselle.

Vierailija
17/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna periksi, ei tuollainen mies lapsiaan ansaitse.

Vierailija
18/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä kylmän tunteettomasti, että onko aihetta käydä tautitesteissä. Jotenkin musta tuntuu, että se saattaisi vähän sivaltaa miestäsi.

Ja ihan kuka tahansa nainen, jos on inhimillinen, tuntee noin tuollaisen paljastuksen jälkeen. Minkäänhän ei tarvitsse olla lopullista; otat ainakin aikalisän niin pitkäksi aikaa kuin koet sen mielenterveytesi kannalta olevan tarpeellista. Eiköhän mies ole ihan itse aiheuttanut tämän trauman perheelleen, ottakoon myös vastuunkin siitä.

Vierailija
19/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ansaitsevatko lapset isänsä? Helvetti, kun ei tässä nyt ole kysymys pelkästään aikuisista. Kaikki varmasti ovat sitä mieltä, että miehesi on sika, mutta kun sen ei enää pitäisi olla se pääasia.

Vierailija
20/21 |
12.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat lasten oikeudet ja lasten oikeus isään. Varmasti jos mies on noiden lasten elämästä ollut kuukausia poissa matkoilla, se ei merkitse mitään, koska lapset alkavat aidosti kaivata sitä isää vähän myöhemmällä iällä.

Vaikka jostain kierosta syystä saisitkin yksinhuoltajuuden, niin silti lapsillasi on oikeus isänsä tapaamiseen ja et voi tätä estää.

Paha ihminen olet sitten jos myrkytät nyt ihan sinusta täysin tunne ja muilla tasoilla riippuvat lapsesi isäänsä vastaan.

Sinulla on mahdollisuus tehdä lapsillesi paljon pahaa olit sitten yksihuoltaja tai et yhteishuoltaja.