Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mies, mutta mitä tämä jatkoa ajatellen tarkoittaa? OV

Vierailija
11.12.2011 |

Keskustelin viikonloppuna tapailemani miehen kanssa. Minä olin pienessä hiprakassa, kun olin juonut muutaman lasillisen vinkkua nopeasti(en yleensä juo alkoholia paljoakaan). Olemme olleet muutaman kuukauden ajan melko säännöllisessä seksisuhteessa, mutta tämän lyhyen ajan myötä tunteeni häntä kohtaan ovat kasvaneet.

Asioita, joita hän minulle mm. sanoi keskustelun aikana:

1. Mä olen huomannut kyllä, että sä tykkäät musta. Ja mäkin tykkään susta. Mutta tykkäämisen taso on selvitettävä...

2. Se myös kysyi teoriassa, että haluaisinko mä seurustella sen kanssa? Siis todellakin haluaisin, eikö se nyt näy kilometrin päähän? Tarkoittaako tää nyt sitä, että hän mietiskelee omillaan jonkin aikaa kyseistä asiaa, että voisinko mä olla sille se oikea ja voisiko meidän suhde toimia ja välittääkö se musta tarpeeksi parisuhdetta ajatellen?

3. Mä olen hänen mielestään hauskaa seuraa, hyvä sängyssä, söpö ja hän tykkää siitä, että pidän hänen lapsistaan paljon.

4. Hän myös sanoi, että kun mä en ole heidän luonaan, niin hän ajattelee mua yllättävän paljon.

Miltä tämä teistä kuulostaa?

Minua pelottaa ja jännittää mitä hän tulee sanomaan joskus asiasta - jos hän ei välitäkään tarpeeksi. Sitten minuun sattuu taas... :( Yritän ajatella positiivisesti, mutta niin usein olen joutunut pettymään..

Pitäkää hyvät naiset peukkuja, että tässä käy vielä hyvin..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ajattelee varmaan tuossa lapsiaan. Meilläkin kuulemma avomieheni oli pohtinut tarkkaan, voiko lapsia pyytää meille, eli olenko minä pysyvä elementti hänen elämässään ja onko siten järkevää tutustuttaa lapset minuun.

Vierailija
2/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat vaan ihan rauhallisesti, eiköhän se siitä. Mitä vastasit siihen kun hän kysyi haluaisitko seurustella hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapset suhtautuu sinuun? Sillä varmasti suuri merkitys jatkoa ajatellen.

Vierailija
4/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä on molemmilla lapsia.

Minä olen tavannut hänen lapset ja hän minun. Ja ovat siis lapsetkin tavanneet toisensa jo. :)

AP

Vierailija
5/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa siltä, että hän tykkää sinusta ja on miettinyt asioita. Mutta ehkä hän on kuitenkin hieman varovainen.

Toivon sinulle parasta.

Vierailija
6/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan hän kertoi, että tykkää sinusta, ja haluaa selvittää, mikä on SINUN tykkäämisesi taso. Hän jopa perusteli, miksi tykkää sinusta, oletuksena varmaankin, että sinä kertoisit vastavuoroisesti, mitä hänestä ajattelet.

Ei pidä luulla, että "päälle näkyminen" riittää. Ei kaikki katso. Monille oikeita rakkaudentunnustuksia ovat vain sanalliset. Toiset seuraavat enemmän ilmeitä, eleitä ja kosketusta. Se vaihtelee.

Kysy häneltä, mikä saisi hänet parhaiten uskomaan, että hänestä tykätään. Kuuntele korvat höröllä. Ja sitten vaan toteuttamaan.

Vierailija
7/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miehellä on jo vaimo?

Vierailija
8/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää lapset minusta. Leikitään paljon. :) Ihan normiarkeakin on heidän kanssaan tullut meidän vieteltyä. :)

Olen heiltä ihan virallisen luvankin saanut heidän iskänsä kanssa olemiseen ja samassa sängyssä nukkumiseen.. :)

AP

Vierailija
9/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Ja siis minusta se viikonlopun keskustelu liikkeelle lähtikin. Se lähti siitä, että tykkään hirveästi hänestä ja että kuinka se on niin läpinäkyvää, ettei hän ole ollut huomaamatta sitä. :)

Vierailija
10/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa vaiheessa, jos takana jo seksiä usean kuukauden ajan ja lapsetkin tavannneet, niin tunteiden kuuluisi jo roihuta aika korkealla.

Olisin itse aika masiksessa jos tuossa vaiheessa toinen tykkäisi ja pitäisi söpönä - odottaisin jo rakkautta puheissa ja yhteistä tulevaisuuden suunnittelua.

Vierailija
11/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Vierailija
12/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhdetta kestänyt pari kuukautta?

Minusta sen verran ripeää toimintaa, että mies on ryhtynyt miettimään, tuliko kiirehdittyä. Eli seksi kanssasi on OK, tarpeet tulevat tyydytettyä, mutta kannattaako lapsia uhrata tälle suhteelle - sitä se mies miettii. Nähtävästi ole ns. hyvä pano, mutta mies on sitä mieltä, että siihen se sitten jääkin.

Olen vanhanaikainen ihminen. Minusta seksisuhde ja ajan viettäminen rakkaani ja tämän lasten kanssa on seurustelua. Eli mikä muuttuu, jos seurustelette "oikeasti"? Muut ei saa panna sinua?

Vierailija
13/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me tutustuttiin viime kesänä. Aikaa ennen tätä seksisuhdetta tapailimme kahvittelujen ja lasten kanssa telmimisen merkeissä kuukauden päivät, jokusia kertoja viikossa. :) Yhtenä iltana meillä oli viiniä ja sitä illalla nautittuamme asiat eteni pusutteluihin ja niin edespäin. Siitä eteenpäin meidän välillä on ollut ns. seksisuhde(n 2kk), joka hiljalleen on osoittanut syventymisen merkkejä. En harrasta tällä hetkellä(enkä toivon mukaan jatkossakaan) seksiä muiden miesten kanssa.

Vierailija
14/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaikuta lupaavalta. Sama kun sanois olet ihana MUTTA.

En pitäisi haaveitani kovin korkealla. Taitaa miehelle riittää satunnainen seksi ja läheisyys.

Vierailija
15/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei siinä koko keskustelu ollut vaan keskeisimmät asiat. Ja pointti ei ollut kyseistä keskustelua tuoda koko kansan nähtäville vaan kysyä mielipidettä, että tykkääköhän hän minusta noiden sanomisiensa perusteella vai ei ja haluaako hän joskus enemmän. Uskon ja toivon, että hän haluaa olla mun kanssa, mutta historiani käskee minun rauhoittumaan, etten vain pilaa tätäkin juttua yli-innokkuuden takia. Mua ihan oikeasti hieman pelottaa, että tuleeko tästä koskaan mitään oikeaa suhdetta. Haluan sitä, mutta mies on vielä epävarmalla pohjalla asian suhteen. Ehkä minun pitäisi vain rauhoittua ja antaa asioiden edetä omalla painollaan eteenpäin..tai minne ne sitten vievätkään..

AP

Vierailija
16/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo "tykkäämisen tason selvittely" ei kyllä kuulosta munkaan korviini hyvältä. En tahtois olla ilonpilaaja, mutta sinuna varautuisin siihen että mies tekee tässä lähiaikoina "oharit" ja jättää teidän (omituisen) suhteenne.

Jos teillä on jo seksiä, sä et tapaile muita ja lapsennekin tuntevat toisenne ja teidät, niin tuo on kyllä seurustelua. Ja jos tosiaan tässä vaiheessa on vielä tuommoista ihme haparointia, niin..

Sä kuulostat ihan samalta kuin mä. Elättelet suuria toiveita etkä näe sanojen todellisia merkityksiä. Etkä sä usko mitään negatiivista, mitä muut sulle tästä sanoo.

Vierailija
17/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin viikonloppuna tapailemani miehen kanssa. Minä olin pienessä hiprakassa, kun olin juonut muutaman lasillisen vinkkua nopeasti(en yleensä juo alkoholia paljoakaan). Olemme olleet muutaman kuukauden ajan melko säännöllisessä seksisuhteessa, mutta tämän lyhyen ajan myötä tunteeni häntä kohtaan ovat kasvaneet.

Asioita, joita hän minulle mm. sanoi keskustelun aikana:

1. Mä olen huomannut kyllä, että sä tykkäät musta. Ja mäkin tykkään susta. Mutta tykkäämisen taso on selvitettävä...

2. Se myös kysyi teoriassa, että haluaisinko mä seurustella sen kanssa? Siis todellakin haluaisin, eikö se nyt näy kilometrin päähän? Tarkoittaako tää nyt sitä, että hän mietiskelee omillaan jonkin aikaa kyseistä asiaa, että voisinko mä olla sille se oikea ja voisiko meidän suhde toimia ja välittääkö se musta tarpeeksi parisuhdetta ajatellen?

3. Mä olen hänen mielestään hauskaa seuraa, hyvä sängyssä, söpö ja hän tykkää siitä, että pidän hänen lapsistaan paljon.

4. Hän myös sanoi, että kun mä en ole heidän luonaan, niin hän ajattelee mua yllättävän paljon.

Miltä tämä teistä kuulostaa?

Minua pelottaa ja jännittää mitä hän tulee sanomaan joskus asiasta - jos hän ei välitäkään tarpeeksi. Sitten minuun sattuu taas... :( Yritän ajatella positiivisesti, mutta niin usein olen joutunut pettymään..

Pitäkää hyvät naiset peukkuja, että tässä käy vielä hyvin..

Vierailija
18/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah :D

Sun on pakko olla ap, ei kukaan muu voi olla noin pihalla :D

Vierailija
19/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään katselemaan, kuinka tilanne tästä kehittyy ja mihin suuntaan ollaan matkalla. :)

Ap

Vierailija
20/24 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainoa asia, mikä sitä enää mietityttää, on säännöllisen seksin loppuminen ja se, miten kertoa lapsille, että et enää tule käymään. Eli nyt se miettii, miten saisi suhteen pelkistettyä panoihin ja lapset jne. jätettyä sivuun teidän suhteestanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan