Jennifer Aniston muka maailman kaunein nainen? No ei tosiaan ole
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"]siis 46vuotias jennifer seksikäs ja kaunis nainen.Joo olen samaa mieltä,(anteeksi osoitteen pituus)
http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/articles/65025-jennifer-aniston-stripper-diet-how-she-prepped-for-sexy-were-the-millers-role/1375203728_jennifer-aniston-zoom.jpg
[/quote][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:13"]siis 46vuotias jennifer seksikäs ja kaunis nainen.Joo olen samaa mieltä,(anteeksi osoitteen pituus)
http://assets-s3.usmagazine.com/uploads/assets/articles/65025-jennifer-aniston-stripper-diet-how-she-prepped-for-sexy-were-the-millers-role/1375203728_jennifer-aniston-zoom.jpg
[/quote] Millaiset korvat Jenniferillä on ? Ootko nähnyt ? Total turnoff !!!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:16"]Mua kiinnostais tietää, kuka nainen olisi av- mammojen mielestä kaunis? Siis itsensä lisäksi? [/quote] Ja vielä nro 14 jatkaa, että hauskasti osuit oikeaan siinä, että on vaikea pitää kauniina, jos on itse paremman näköinen. Minulla on häntä symmetrisemmät kasvot, suorempi nenä, suuremmat silmät ja täyteläisemmät huulet. Toinen kriteeri on, että minusta kauniin pitää olla kaunis myös ilman meikkiä. Googleta Jennifer no make up, on todella tavis. Seksikkään pitää olla jotenkin maaginen niin, ettei saa silmiä irti. Tästä Marilyn on hyvä esimerkki. Raquel Welsh on ollut upea - ja on yhä. Monica Bellucci ja Brigitte Bardot upeita myös - ja Kate Moss. Onhan näitä vaikka kuinka, nämä nyt äkkisältään.
[/quote] Kate Moss kaunis?
Eikös Jennifer ole vähän kuin naapurintyttö, mut on uskaltanut tehdä silti rohkeampiakin rooleja. Ja timmi kroppahan hänellä on. Luulisin, että yksinkertaisimmillaan juuri tämä voi olla miesten mielestä seksikästä. Naisten mieltä en edes ala ruotia, sieltä alkaa tulla mitä ihmeellisimpiä juttuja mikä on seksikästä ja mokä ei.
Tottakai vahva leuka on kaunis ja seksikäs! Muutenkin selkeä kasvojen luusto on aina parempi kuin pyöreä naama.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:24"]Kate Upton nykyisistä, harvemmin nyt nuoret sytyttää - ja Bardot, Welch tosiaan. Myös Suomesta löytyy vaikka kuinka monta upeata naista ajan saatossa.
[/quote]
En ymmärrä minkä takia Kate Uptonia pidetään niin super kauniina? Vähän taikinanaama ja oudot mittasuhteet vartalossa. Ei yhtään lantiota ja hirveen kokoiset rinnat.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:16"]Mua kiinnostais tietää, kuka nainen olisi av- mammojen mielestä kaunis? Siis itsensä lisäksi? [/quote] Ja vielä nro 14 jatkaa, että hauskasti osuit oikeaan siinä, että on vaikea pitää kauniina, jos on itse paremman näköinen. Minulla on häntä symmetrisemmät kasvot, suorempi nenä, suuremmat silmät ja täyteläisemmät huulet. Toinen kriteeri on, että minusta kauniin pitää olla kaunis myös ilman meikkiä. Googleta Jennifer no make up, on todella tavis. Seksikkään pitää olla jotenkin maaginen niin, ettei saa silmiä irti. Tästä Marilyn on hyvä esimerkki. Raquel Welsh on ollut upea - ja on yhä. Monica Bellucci ja Brigitte Bardot upeita myös - ja Kate Moss. Onhan näitä vaikka kuinka, nämä nyt äkkisältään.
[/quote]
Minun mielestäni kyllä, sinä voit olla mitä mieltä vain. Kate on tehnyt malli-bisneksessä - joka perustuu tyystin ulkonäköön - yhden kaikkien aikojen pisimmistä ja rahakkaimmista urista. Jenniferin bisnes on näytteleminen, Katen ulkonäkö ja kuvauksellisuus.
Pienet sian tihrusilmät ( Sarah Jassica Parkerillakin) piilareilla yber siniseksi muutetut. Isot korvat, siksi aina hiukset auki. Leikattu pitkä nyrkkeilijän nenä, huuliin hänkin on laittanut botoksia. Ei saa lasta ikinä. Miksi haluaisitte olla samanlainen ? Googlettakaa Jennifer Aniston nose job..
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:12"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Minun mielestäni kyllä, sinä voit olla mitä mieltä vain. Kate on tehnyt malli-bisneksessä - joka perustuu tyystin ulkonäköön - yhden kaikkien aikojen pisimmistä ja rahakkaimmista urista. Jenniferin bisnes on näytteleminen, Katen ulkonäkö ja kuvauksellisuus.
[/quote] mallin ei tarvitse olla kaunis
Ai vittu. Mitä vitun väliä sillä on minkälaisten naisten perään miehet kuolaavat ? Tiesitkö että monet miehet ovat petollisia ja useimmat haluaisivat naida sun hyvärunkoista sinkkuystävääs ? . Haluaisitko itse olla kuin Jennifer ? Saisit ehdotuksia varatulta miehiltä jatkuvasti. Sittenkö vasta tajuaisit mitä elukoita miehet on ?. Olen melko mukiinmenevä ( muitten mielestä) 32 v sinkkunainen. Monet hyvännäköiset miehet ( naimisissa) ehdottaa mulle seksiä ihan yhtenään. Oon kuljetusalalla. Ihan hulluna haluisivat tehdä mun kans vaikka mitä. Hyi helvetti. Mieti siis muutaman kerran haluutko olla pantavan näköinen.