Mirella Koullias on niin kaunis, en tiedä yhtään kauniimpaa naista!
Kommentit (16)
ja hän on oikeasti todella mukava ja lämmin. Viettää paljon aikaa perheensä kanssa.
Oma maku on jotain ihan muuta.Pidän kauniina pieniä siroja pehmeällä tavalla naisellisia vaaleita naisia.Mirella on liian tumma,maskuliininen ja iso.=)
oon saanut sellaisen kuvan, että on rento ja mukava ihminen. 2 ja 3, mikä teidät saa ajattelemaan noin?
http://elixirmedia.fi/blog/tag/mirella-koullias/
ap
minun mielestä ei ole kaunista, kun ikenet näkyvät niinkin paljon kuin hänellä hymyillessä. Muuten hää onki tosi kaunis
Oma maku on jotain ihan muuta.Pidän kauniina pieniä siroja pehmeällä tavalla naisellisia vaaleita naisia.Mirella on liian tumma,maskuliininen ja iso.=)
eloveenablondit ovat aivan ehdoton no-no. Tummat naiset ovat kauniimpia! Mutta makujahan on monenlaisia.
Kaunis varmaan, mutta minua ei sytytä. Kolea, kylmä, kiveen veistetty. Ei ole minun mieleeni.
Oli nuorempana hieman pyöreämpi ja siksi paremman näköinen. Nykyään liiankin hoikka.
M. 34
ja ne osaa meikata kulmakarvansa kohdalleen. Mirella on kuin Star Trekistä.
liian kolhon ja maskuliinisen näköinen ollakseen kaunis. Omalla tavallaan toki näyttävä ja dramaattinen.
Aivaon älyttömän kaunis! Mikähän niille Ossin kanssa tuli näin pian? Tosi sääli...komea pariskunta.
Minulle kauneus merkitsee enemmän jotakin sisäistä hehkua, iloa ja hyvää tahtoa.