Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin piilotat joululahjat?? Lapset penkoo kaikki paikat.

Vierailija
17.10.2011 |

Asunto ei valtava ja etenki isokokoisten lahjojen piilottelu vaikeaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellariin, sinne lapset eivät uskalla mennä yksin koska heille on kerrottu, että siellä asuu mörkö.

Vierailija
42/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni edes penkoo? En itse ainakaan pienenä halunnut tietää yhtään millaisia paketteja oli tulossa, sehän olisi pilannut yllätyksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä piilotusvinkkejä, varsinkin nuo kommentit kasvatukseen liittyen. Lapsia on erilaisia, jotkut uteliaampia kuin toiset. Jotku tottelee kieltämistä, ja joillekin se vaan herättää entistä kovemman kiinnostuksen. Itse muistan, kun lapsena joululahjojen etsiminen oli mielenkiintoista viihdykettä. Ei tullut mieleenkään avata tai kurkistaa (paitsi ehkä lahjakasseihin), vaan lahjojen sijainnin tietäminen riitti. 

Vierailija
44/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei lapsia ole kiinnostanut penkoa, mutta jemmaan lahjat aina pariin jättikokoiseen pahvilaatikkoon, päälle teksti "lankoja" tai "kankaita" ja laatikko muiden kangas- ja lankalaatikoiden joukkoon vaatehuoneeseen. Yksittäiset isommat tekniseen tilaan, peiteltynä sopivasti. 

Vierailija
45/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukin pajalle.

Vierailija
46/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piiloita yhtään mihinkään ja ihan rauhassa saavat paketit olla. Se kai sitten riippuu siitä,osaako lapsensa kasvattaa vaiko ei.

Vierailija
47/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kellariin, sinne lapset eivät uskalla mennä yksin koska heille on kerrottu, että siellä asuu mörkö.

Miksi luot turhia pelkoja omille lapsillesi? Sairas yksilö!

Vierailija
48/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lahjat pahvilaatikkoon ja rakenna pahvilaatikon päälle lumesta lumiukko niin, että laatikko jää kokonaan lumen alle piiloon. Jouluaattona sitten lumiukon sisältä voi kaivaa lahjalaatikon.  Seuraa säätiedotuksia ennenaikaisen sulamisen varalta.

Vierailija
49/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka paras piilopaikka. Eräänä vuonna lapseni olivat huolissaan, sanoivat etsineensä lahjoja, " eikö joulua tule, kun ei löydy lahjoja mistään". Aattona vasta hain työpaikalta. Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
50/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa vaatekaapissa ja miehen työhuoneessa on pidetty lahjoja. Ei ongelmaa. Lapsi ei ole taaperovuosien jälkeen ollut kiinnostunut kaappien penkomisesta.

Vierailija
51/51 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten poikani oli penkonut luokkakaverinsa kanssa vaatekaappiani, ja olivat aika varmasti löytäneet minun silkkipussukkani jossa oli vaaleanpunainen iso dildo. Voi niitä poikien ilmeitä, harmitti ja hävetti itseäni. 

Itse lapsena löydettiin siskoni kanssa varattoman äitini vaatekaapista pari pakettia, joihin sitten kurkistettiin. Oli kamalaa kun piti esittää yllättynyttä, sen jälkeen en itse enään käynyt kurkkimassa ja etsimässä yhtäkään pakettia ikinä.