Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin piilotat joululahjat?? Lapset penkoo kaikki paikat.

Vierailija
17.10.2011 |

Asunto ei valtava ja etenki isokokoisten lahjojen piilottelu vaikeaa.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettakaa nyt hemmetti vieköön niille tenavillenne jotain kärsivällisyyttä!! Sekä myös kunnioitusta toisten ihmisten komeroita ja kaappeja kohtaan! Onhan se ikävää joulun alla mutta ihan yhtä törkeetä ympäri vuoden!!

Tää on niin nähty ja kiukuks pistää enemmän vuosi vuodelta, kun lapset kasvaa ja kaikki paikat yritetään penkoa, eikä vanhemmat sano mitään! ARGH!! Sitten, kun itse lopulta komentaa liian uteliaita pilttejä, niin vanhemmilta tulee aika alentavia kommentteja.

Hmm? Taisinkin juuri nyt päättää, ettei yhdenkään lapsiperheen tarvitse kyläillä meillä enää tänä vuonna ennen joulua! :D

Kiitos, kun sain avautua ja kerrankin antaa palautetta!! :)

t. Aika monen täti & kummitäti

Vierailija
22/51 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua suuttua asiasta. Siksi koitankin olla lapsiani ovelampi tänä vuonna piilotteluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupallinen joulu on saatanallista hapatusta ja hurskastelua. Meidän Matti ei moiseen kasva, se on jämpti se. Lahjoja ei anneta eikä oteta. Laulamme virsiä yhdessä ja nautimme riisipuuroa jouluna, sen on Matille riitettävä.

Vierailija
24/51 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laukku lukkoon.

Laukku on aina ollut samassa paikassa ja me ei olla sitä vuosiin käytetty kun ei olla juuri matkusteltu.

Sinne ei lapset ole tajunnut mennä

Vierailija
25/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku olin yksin kotona nii löysin mun syntymäpäivä lahjan ihan perus yöpöydän laatikosta. Olin 11v

Vierailija
26/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:01"]

Kaikki lapset hakevat joululahjoja, eivät vain tunnusta sitä tai jää kiinni.

[/quote]

Eivätkä hae. Me ei ikinä etsiskelty niitä. Joskus teineinä etsittiin ihan jotain muuta ja törmättiin kodinhoitohuoneen yläkaapissa pikkuveljille tarkoitettuun lahjaan. Äkkiä vaan ovi kiinni ja muualle, etteivät huomanneet.

Minä etsin ja löysin ja avasin ja paketoin uudelleen. Vanhemmat ei tajunneet mitään.

Vierailija
27/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus 9-12 -vuotiaana avasin ne paketit, joskus oli hommaa saada teipit siististi takaisin, varsinkin jos paperi repeytyi. En tiedä huomasko äiti, ainakaan se ei sanonut mitään ja joka vuosi kaikki lahjat oli vaatehuoneen ylähyllyllä.

Jonain vuonna olin niin utelias, että kurkistin veljenkin lahjat.

Sama :-)

Vierailija
28/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lapsille voi myös opettaa sitä, että ei ole kivaa jos ietää lahjat etukäteen... Itsellä "traumoja" kun etsin lapsena karkkia ja vahingossa löysin synttärilahjani, tuntui että se yllätys jäi puuttumaan merkkipäivänä ;)

Ja lahjat kannattaa paketoida etukäteen, vai onko lapset niin uteliaita että AVAAVAT ne?! :)

On. Ainakin minä olin.

Vierailija
29/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei enää ole penkomisikäisiä lapsia, mutta kaksi kollegaa tuo lasten lahjat työpaikalle.

Vierailija
30/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin mäkin tässä mietin, että mitäs teidän muksut on sitten kommentoineet dildoista ja käsiraudoista, kondomeista ja miestenlehdistä niitä löydettyään?

Meillä taitaa olla kaikkia jossain..

En kommentoinut, mutta löytämiäni videoita katsoin joskus 10+ ikäisenä..

Vierailija
31/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaappiin ja kahvat lukolla yhteen. Avain teipattuna imurin alle.

Vierailija
32/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuoneessa ihan näkyvillä pyykkikorissa puhtaiden pyykkien seassa lasten ollessa alta 10v. Ei ollut kertaakaan pöyhitty.

Vierailija
33/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle.

Vierailija
34/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin mäkin tässä mietin, että mitäs teidän muksut on sitten kommentoineet dildoista ja käsiraudoista, kondomeista ja miestenlehdistä niitä löydettyään?

Meillä taitaa olla kaikkia jossain..

En kommentoinut, mutta löytämiäni videoita katsoin joskus 10+ ikäisenä..

En minäkään kommentoinut. Kondomeista pihistin yhden ja lehtiä selailin. Ikää oli jotakuinkin tuo 10. Aika sinisilmäinen kuvitelma, että mistä ei puhuta ei myöskään tapahdu.

Vierailija
35/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autotallin varastoon, pääsee kenenkään huomaamatta autotallista, on vain minulla ja puolisolla avain. Siellä säilyy varmassa tallessa kaikki. Samoin monessa taloyhtiössä on edelleen häkkivarastojen ulko-/käytäväoviin ns. emännänavain tai avaimista 2 on koodattu niin, että vain niillä pääsee häkkivarastoon. Kerrostalossa asuessa siellä näytti useammassa häkissä olevan lahjapaketteja.

Vierailija
36/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:01"]

[/quote]

Eivätkä hae. Me ei ikinä etsiskelty niitä. Joskus teineinä etsittiin ihan jotain muuta ja törmättiin kodinhoitohuoneen yläkaapissa pikkuveljille tarkoitettuun lahjaan. Äkkiä vaan ovi kiinni ja muualle, etteivät huomanneet.

Ei tosiaan hae. En ole itsekään lapsena niitä etsinyt. Ja omien aikuisten lasten kanssa on joskus asiasta keskusteltu, kun ovat ihmetelleet sitä, että eivät tosiaan kaivelleet niitä kaappeja silloin aikoinaan.

Vierailija
37/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

suksiboksi

Vierailija
38/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihavajaan, ovi lukossa ja minulla mukana ainoa avain.

Tähän nyt lisäyksenä kun jotkut sanoi että kaikki lapset penkoo ja jotkut sanoi että kaikki ei pengo, niin kuuluin itse niihin lapsiin joka ei ikinä penkonut yhtään mitään joululahjoja etsiessä.

Vierailija
39/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kellarikomerossa ja yhdessä huonekalussa. Siitä on iso osaa tehty vain rekvisiitaksi ja sinne mahtuu isojakin lahjoja eikä lapset taatusti tajua sitä ikinä. Eivät meinaan ole koskaan nähneet, että se on tyhjää täynnä.

Meidän lapsi ei koskaan hakenut enkä minäkään lapsena. 

Ihan pienesrä pitäen ollaan haluttu yllättyä. 

Vierailija
40/51 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avaa, vaikka tietää missä lahjat ovat, opeta käytöstapoja lapsille.