Mies ei arvosta, vaikka vaimona olen joka ilta kotona-
teen ruokaa ja hoidan lapsia, kun hän teklee yrittjänä joka ilta töitä
t: työssäkäyvä raitis, ei -masentunut äiti, joka ei biletä eikä harrasta viikolla mitään.
ps. miehelle tiedoksi- on niitä TOISENLAISIAKIN äitejä...
Kommentit (5)
Vaikkei mies ole edes yrittäjä, hän on joka arki-ilta töissä iltayhdeksään saakka. Tulee kotiin siinä vaiheessa, kun lapset ovat jo nukkumassa. Hänelle ei sitten tule mieleen, että minäkin voisin tehdä joskus iltaisin jotain muuta kuin kotitöitä ja lastenhoitoa. On hän joskus ihmetellyt, miksen käy enää jumpassa, mutta samaan aikaan hän oli sitä mieltä, että vauvan voisi ottaa kopassa mukaan kuntosalille.
En pidä sen vuoksi juuri yrittäjätyypeistä. Niillä on oma napa tärkein. Muiden kuuluukin palvella. Eivät todellakaan huomaa mitään tuollaista. Siinä menee sun kukoistuskautesi. Se ei arvosta yhtään ja sitten eroaa.
mun piti palkata lastenhoitaja, että pääsen 2 tuntia omaa aikaa= jumpaan ja suihkuun= viettämään
t. ap
vois vähän näpäyttää. Pitää sua itsestäänselvyytenä.
joka bilettää harva se ilta ja mies hoitaa lapsia. Hän ( rouva) tienaa enemmän kuin palomies miehensä- minäkin tienaan enemmän kuin mieheni- ehkä senkin takia mies YRITTÄÄ MINUA nokittaa minua
---en ole katkera- porskutan vaan päivä kerrallaan, koska lapsissa näen kotona olemisen tuloksen
t. ap