Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitanko jo kriisikeskukseen vai odotanko vielä?

Vierailija
10.12.2011 |

Naapurissa paikalla humalainen äiti ja 10- ja 7- vuotiaat lapset. Näin kun perheen isä kävi taksilla tuomassa äidille juomaa. Näillä vanhemmilla on taipumuksena joko soitella vieraita yön tunteina paikalle tai lähteä itse liikenteeseen lasten nukkuessa (ellei jo sammu ennen sitä; näytti olevan aika tukevassa humalassa). Pizzataksi toi pizzaa, että ihan ilman ruokaa ei lapset joudu oleen.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei olisi muuta päivystävää tahoa

Vierailija
22/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lapset eivät itse pysty sitä tekemään. Ei ole lapsille turvallinen koti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet täysin vastuuton jos et nyt tee lasten eteen mitään.

Vierailija
24/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yksi tytär oli juovuksissa uuden miesystävän kanssa. Mies riehui ja uhkaili tyttären siskoja ,kun menivät katsomaan. Toinen tytär teki ilmoituksen lastensuojeluun, ja siitähän vasta rumba alkoikin.

Vierailija
25/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen" kriisikeskuksen" numero on? ihan vastaisuuden varalle...

missä kunnassa asuu, ei kaikkialla ole "kriisikeskusta", sosiaalipäivystys voi olla. Mikäli ei ole, niin päivystävän sosiaalityöntekijän saa hätäkeskuksen kautta kiinni.

Vierailija
26/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto sinne, voit ilmoittaa nimettömänäkin. Hätäkeskus ei ole oikea osoite, jossei lapsia pahoinpidellä tms. koska poliisi ei voi tehdä mitään.

Ehdottomasti näihin pitää puuttua! Minä olen hoivannut omaa äitiäni 3-vuotiaana kun tämä sammui iltaisin ja isäni oli töissä kaukana. Pelotti, kauhistutti. Äidin käytös, arvaamattomuus ja juominen saivat minulle aikaan persoonallisuushäiriön, josta en tule pääsemään koskaan kunnolla irti. Miettikää tätä sellaiset, jotka empivät puhelinsoittonsa kanssa!

Vierailija
27/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta 2000-luvulla on se, että äiditkin juovat reippaasti-

ennen vain isät olivat läskit silmillä viikonloppuisin

t. sossu

Vierailija
28/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä oisin jo tehnyt! voit pelastaa lasten elämän!

Vierailija
29/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin näppituntumalta että 10-20 prosenttia perheistä on tossa jamassa tänä päivänä.

Valitettavasti niitä jotka on vieläkin pahemmassa tilanteessa on myös paljon.

Eli jos käytetään voimavaroja noihin perheisiin pois se on kaikki pois niiltä oikeasti hädänalaisilta.

25 vuotta sitten asiat oli vielä erilailla. Silloin meillä oli resursseja paremmin ja asiakkaita vähemmän.

- Kyyninen sossuntäti Etelä-Suomesta

Vierailija
30/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystävä sosiaalityöntekijä tulee tarkastamaan tilanteen, ja päätöksentekovastuu siirtyy hänelle.. että minkälainen kriisi on kyseessä. Ei kuulu todellakaan vanhempien olla humalassa lasten seurassa!! Mä ehdottomasti siis soittaisin. Hyvä että joku pitää viattomien lasten puolia !! Kaikki sympatiat sulle ap!!

Vierailija
31/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto sinne, voit ilmoittaa nimettömänäkin. Hätäkeskus ei ole oikea osoite, jossei lapsia pahoinpidellä tms. koska poliisi ei voi tehdä mitään.

Vierailija
32/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa kannattaa soittaa, tulevat mahd. pian paikalle ja tekevät sitten itse sen lastensuojeluilmoituksen. Kun jos itse teet sen niin käyvät ehkä muutaman viikon päästä tarkastamassa tilanteen ja soittavat tulostaan etukäteen!

Vierailija
33/33 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai voi nimettömänäkin ?

Taidankin käyttää illan tekemällä listan niistä veemäisistä ihmisistä joille haluan hankaluuksia. Huomenna hakemaan prepaid-liittymä puhelimeen ja sitten muutama anonyymi soitto joululahjaksi, hähä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi