Minun ja miehen piti saada vapaailta, ei näköjään saatu : (
Mun vanhemmat eivät ole mitään soittaneet ja minä en ala lapsia sinne tuputtamaan. Asia oli jo sovittu, mutta kaiketi ajattelevat,e ttä olemme saaneet muut hoitamaan tms. Lapset 11 ja 4v reippaat, terveet lapset. Isovanhemmat asuu lähellä ja ovat terveitä nuoria eläkeläisiä.. Lapset pääsevät muutaman kerran vuodessa mummolaan : ( Tekisi mieli suuttua ja kunnolla! Minä ja veljeni asuttiin lähes mummolla (joka oli leski, vanha ja sairas..). Ei nämä nykyiset mummot ja papat jaksa näköjään lapsenlapsiaan.
Kommentit (12)
Minä en lapsiani kenellekään tuputa. Jos ei kiinnosta tuon vertaa niin antaa olla! Jep, olen perillä, että moni soittaisi, mutta minä en! Ei ole lastenkaan kiva mennä hoitoon joissa heistä ei olla kiinnostuneita. Meidän meno ei ole niin tärkeä. Saa silti vituttaa tuollaiset isovanhemmat.. -ap
eli perään en soittele.
Muutamat kerrat tästä on "riitakin" äitini kanssa tullut. Ollaan sovittu että ottaa lapset mutta sit hänestä ei kuulukkaan mitään. Olettaa että olen saanut toisen vahdin kun en soittele uudestaan asiasta. Minä en perääna ala soittelemaan.
Jos lapsien kanssa kiinnostaa olla niin varmana soittaa ja kysyy että niin ovatko lapset tulossa.
Yhden kerran pyydän tai yhden viestin laitan jos ei vastausta kuulu oletan että ei sovi.
että olitte sopineet että juuri HE soittavat teille päin... ja miettivät siellä, että olikohan ne lapset tulossa vai ei?
Jopas on joillakin lapsilla todella hyvä keskusteluyhteys vanhempiensa kanssa :D
Oikein ihmetellä täytyy, eikö sen vertaa voi ottaa luuria käteen ja pirauttaa, miten se asia olikaan. Eikä sitten ottaa hernettä nenään, jos ei sovikaan. Kumma, ettei voi yksinkertaista asiaa kysyä!
Vanhin lapseni 18v ja nuorin 4v. Nyt oma lapsiluku on täysi ja odottelen niitä lastenlapsia aikanaan saavani ja aioin myös hoitaa!
No, aika pikkusieluinen olet kyllä, jos valmiiksi tiedät että olettaa että kun et soita, että olet sen lapsenvahdin saanut, eli tiedät miten äitisi toimii, niin påidä hyvänäs vaan
Ja mites sinä nimittäisit iltaa vain miehen kanssa?
Soititko kuitenkin? Saitteko vapaata? Vai soittivatko vanhempasi?
Isäni juuri soitti, että älkää sitten enää lapsia ainakaan tuoko, menevät saunaan ja grillaavat.. Sanoin, että ei tietenkään tuoda ja odotin heidän soittoa milloin tuodaan jne, kun sellaisesta oli eilen puhe. Sanoi, että eivät muistaneet kun nyt vasta, että olivat luvanneet. Terveet 60veet ihmiset eivät muista eilisiä tapahtumia. Jep jep.Noh, mukava päivä oli näinkin. Itse vaan pidän aina lupaukseni ja edelleen en lapsiani kenellekään ala tyrkyttämään. Kyllä lapsenlapset on mielessä jos ne kiinnostaa. Ei niitä ole kuin nuo 2. Onneksi sitä voi itse sitten mummoilla eri tavalla.. -ap
Kolmeen vuoteen en ole ollut kahdestaan päivääkään tai yötä mieheni kanssa. Mummo on ilmoittanut jo esikoisen ollessa pieni, ettei hänestä muuten sitten tehdä mitään lastenlikkaa. Ei ole kovin läheiset välit äitiini ei.
Jos kerran on jo sovittu, miksi heidän pitäisi erikseen jotain soitella? Soitat vain ja sovit käytännön järjestelyistä.