Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa naista hädässä,toivottomia ihastuksia enkä pääse eteenpäin.
09.12.2011 |
Paljon yhden illan juttuja siis paljon miehiä ym soppaa.Olen itse taonnut päähäni etten enää yritä etsiä ketään,oon vaan yksin..
Kommentit (2)
Ei pidä antaa heti :). Siksi ne yhden yön jutut yleensä just jää siihen. Poikkeuksia toki on, itse menin sellaisen kanssa naimisiin ;). Mutta tuo varmaan lähinnä vain vahvistaa säännön.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko sun jutut sellaisia, että itse haluaisit niiltä enemmän? Vai miksi ne jää yhden illan jutuiksi?