Lue keskustelun säännöt.
Millä tavalla se on vastuun kantamista, että..
05.10.2011 |
Vain mukailee kaikkea sitä, mitä EU-herrat sanovat ja tekee heitä miellyttääkseen Suomelle epäedullisia sopimuksia?
Eikö todellista vastuunkantoa olisi ollut pystyä sanomaan EI asian niin vaatiessa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla