jos haluat, että hoidan lapsiasi
niin voisitko sinäkin joskus edes hoitaa MINUN lapsiani?
Ei kai tämä hoito voi aina olla niin, että sinä pyydät aina vaan minua hoitamaan lapsiasi, etkä koskaan tarjoa vastapalvelusta? Tai edes rahaa, kun hoidan lapsiasi?
En haluaisi olla hyväksikäytetty.....
Kommentit (4)
Huomattu on todellakin ihan kokemuksen kautta. Jotkut ovat niin härskejä tapauksia, että ihan ovat valmiita kuljettamaan autolla lapsensa toisen perheen pihaan ja olettavat että toinen perhe huolehtii heidän lapsestaan, kun he tekevät ihan mitä mieleen juolahtaa... Soittaessa lapsen kaverin vanhemmille, niin he ovat sattumalta pahassa paikassa = ei siis kotona eli eivät voi hakea lastansa kotiin... Hoh hoijaa... Tapaus päättyi lastensuojeluilmoituksen tekoon...
...avaamaan sen suusi? Tulet kokemaan itsesi hyväksi käytetyksi luultavasti niin kauan kuin opit kieltäytymään tai ottamaan asian puheeksi.
Ei ole mielestäni myöskään kovin reilua tätä kyseistä henkilöä kohtaan, ettet ole tarpeeksi rohkea ja kypsä puhumaan kuten aikuiset vaan voivottelet tilannetta täällä jossain palstalla...
Tai ainahan voit miettiä, miten tänne kirjoittaminen edistää tilannetta?
toivon kyllä, että te kaikki muutkin, jotka hoidatatte lastanne/lapsianne jatkuvasti muilla tajuaisitte tilannetta paremmin.
Jos minä vien lapsemme jollekin hoitoon, maksan siitä joka kerta, jokaiselta tunnilta, en edes ilkeä hoidattaa kenelläkään ilmaiseksi.
Vastavuoroinen hoito kyllä olisi minulle enemmänkin mieleen....
kun opin sanomaan "ei käy nyt".