Ihastunut työkaveri ???
On alkanut vaikuttaa siltä että työparini on ihastunut minuun. Viimepäivinä tuonsuuntainen vihjailu on lisääntynyt selvästi. Tulemme toimeen erinomaisesti, mutta en ole kiinnostunut aloittamaan avioliiton ulkopuolista suhdetta yhtään kenenkään kanssa. Tämä projekti tulee jatkumaan vielä ainakin 4kk. Teemme hyvin tiivistä yhteistyötä, eikä työparin vaihtaminen ole mahdollista. Miten tällaisessa tilanteessa selviää. On kuitenkin tärkeää että välit pysyvät hyvinä, enkä muutenkaan halua loukata häntä.
Kommentit (3)
Mua kyllä henkilökohtaisesti uskollisena ja varattuna naisena alkaa ärsyttää, jos joku työpaikan äijä alkaisi mulle noin puhua. Häirintää. Saattaisin sanoa jossakin vaiheessa rumastikin!
Ala olla sille korostetun asiallinen, tosi viileä. Jollei se ihan irstas pöljä ole, niin luulis tajuavan. Mutta lopulta voi olla pakko sanoa ERITTÄIN suoraan...
Olen pari-tiimimme "työnjohtaja" ja teen projektin työjärjestyksen. "Sinullehan olen valmis antamaan ihän mitä vain.."- tyylistä kommenttia jos pyydän jotain jne.
Ap.