Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen isällä on taas niiiiin ikävä meitä...... grrr. valivali..

Vierailija
07.06.2008 |

soittelee avovaimoltaan salaa ja ruikuttaa, kuinka hänellä on "niiin ikävä minua ja lasta, vaikken sitä uskokkaan.."

että ärsyttää.

lapsi on salasuhteen tulos, ja seurustelumme loppui siihen, kun tuli yllätysraskaus, enkä suostunut aborttiin.

(no, jokunen kerta harrastettu seksiä lapsen syntymänkin jälkeen, mutta minun puoleltani vailla tunteita, vain tyydyttääkseni himoni.. :))

siis, mies on koko ajan ollut avokkinsa kanssa yhdessä, ja silti ruikuttaa että ikävöi meitä sun muuta.

sitten minun pitää vain hillitä itseni, eikä haistattaa äijälle, ettei herra vedä herneitä sieraimiinsa, ( ja ehkä lakkaa tapaamasta lasta), kun olen niin kylmä ja inhottava.

minun pitäisi olla täällä valmiina ottamaan hänet sänkyyni silloin kun herralle sopii ym..

prkl, että ottaa aivoon taiteilla tässä sanomatta rumasti sille.

hillitsen itseni vain sen takia, ettei se niljake lakkaa tapaamasta lasta, jos olen häijy.

kiitos että sain purkautua.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelin miehelle,että minulla on uusi mies, ja kunnon suhde..

hän lupasi jättää "meidät" :)) rauhaan, ja myös tavata lastaan niinkuin ennenkin.

saas nähdä..

mutta nyt voin hengittää, ei tarvitse ahdistua lapsen tapaamisissa enää.

sanoin sille, että retkutti minua monta vuotta, odotin ja toivoin, että jospa sittenkin meille tulisi muutakin kuin seksiä, totesin, että olisin halunnut hänet, mutta hän ei minua, joten elämääni jatkoin:))

hieman siis iskuja vyön alle,että omaa syytään on:) ja hyväksikäytti.. :(

MIKÄ IHANA VAPAUDEN TUNNE!!!

KIITOS teille kannustajille, ja teillekkin, jotka haukuitte, avasitte silmäni lopullisesti!

-ap

Vierailija
42/51 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin huonosti ei toivottavasti tule ikinä olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla sellainen ihmislaji, joka nauttii toisten ahdingoista?

Vierailija
44/51 |
08.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ja kuljetteli kaupungilla ilman mitään pelkoa. Lopulta paljastui että onkin naimisissa ja poika.

Erosi lopulta ja me muutimme lähemmäs ja multa meni maku koko ukkoon, saamaton lässy.

Vierailija
45/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokas siis tietää miehen muista sutinoista, minusta ja lapsesta, ja rukoili miestä jäämään:))

on siinä helevtinmoista onnea, kun saa epäillä koko ajan toista, tarkastaa puhelimet, liikkeet ym.. enpä haluaisi olla vaimon tilanteessa.

no, onneksi sain pestyä itseni tuosta vyyhdistä pois.

sillä ukolla riitä sutinoita ilman minuakin.

rattopoika se on, avovaimolla rahaa ja varallisuutta, iso yritys, ja rahan voimalla se mies siellä pysyy.

hoitelee vaan sivussa muitakin naisia.

ihan kiva tilanne miehellä, syödä kakkua ja säästää samalla.

no, tämä viipale on poissa kakusta:)

mies tulee tällä viikolla käymään kylässä lasta tapaamassa, saas nähdä, millainen on ilmapiiri...

-ap

Vierailija
46/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi nimenomaan katsomaan lasta, ei sinua. Ei tulisi vonkaamaan siinä sivussa. ei olisi mitään ilmapiirejä mitä kenenkään tarvitsisi vahtia, lähtisivät kahdestaan jonnekin. Vai onko miehellä tarkoitus noiden tapaamisten ajan leikkiä jotain perhettä? Tai onko hän niin avuton että ei oikeasti pysty lapsen kanssa olemaan kahdestaan?

Vierailija
47/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kun ap on elänyt jo kauan kuvailemassaan "suhteessa" niin hän olisi sen yhtäkkiä ratkaissut ja hoitanut asian ihan parin viestin voimalla ja ennen kaikkea aikana. Eiköhön roiku tässä mielettömyydessä edelleen ja vaadi huomiota lapsensa varjolla.

Vierailija
48/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

metsään meni.

en roiku lapsen varjolla kiinni suhteessa. en.

oletteko kuulleet sellaista, että jotkut asiat vaan kun saavuttavat tietyn pisteen, ja siihen hieman apua saa päätöksen tekoon, asia on helppo hoitaa?

näin tapahtui minulla.

päätökseeni vaikutti taas koko viikonlopun jatkuva seksin vonkaus, ja täältä saatu "henkinen" tuki.

ja lapsen isä ei suostu olemaan lapsen kanssa kahden, kun on kuulemma jotenkin "pelottavaa"... isä tapaa siis 3v täyttävää lastaan n. kerran kk.

2kertaa olen tehnyt niin, että olen ollut kokonaan toisessa huoneessa, ja isä ja lapsi keskenään toisessa, mutta en kuulemma saa tehdä enää niin.

isän sanomana: "on jo tosi paljon, että ylipäätään tapaan lasta, kun väkisin ´hänet isäksi pakotin, ja lapsen vastoin hänen tahtoaan synnytin.." eli se, että hän joutuisi olemnaan lapsen kanssa kahden, on jo liikaa, tässä vaiheessa... ehkä siis joskus?

-ap

Vierailija
49/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sille helppo pano, et muuta.

Vierailija
50/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on syytön ja syntynyt lapsi vielä syyttömämpi.

Täällä vaan katkerat aviovaimot polttaa viattoman roviolla, kun oma ukko on jäänyt kiinni pettämisestä. En ihmettele yhtään että pettää jos tuollaisten kotkien kanssa on naimisiin erehtynyt.

ap:lle kaikki sympatiat, toivottavasti löydät kumppanin joka osaa olla isähahmo lapsellesi jos bioisästä ei siihen ole.

No sähän sitten tiedät, että kaikki miehet pettää. Myös sun.

Vierailija
51/51 |
09.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes tahdot miehen tapaavan lastaan, jos ei pysty olemaan kahdestaan tämän kanssa niin, että sinä olet eri huoneessa? Aika tolkutonta on tuo teidän meno kyllä. Miksi et voi vaan unohtaa koko miestä? Mitä luulet lapsen kostuvan siitä, että joku "isä" käy satunnaisesti häntä tapaamassa tunnin pari kerrallaan? Eihän siitä ole mitään iloa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä