lapsen isällä on taas niiiiin ikävä meitä...... grrr. valivali..
soittelee avovaimoltaan salaa ja ruikuttaa, kuinka hänellä on "niiin ikävä minua ja lasta, vaikken sitä uskokkaan.."
että ärsyttää.
lapsi on salasuhteen tulos, ja seurustelumme loppui siihen, kun tuli yllätysraskaus, enkä suostunut aborttiin.
(no, jokunen kerta harrastettu seksiä lapsen syntymänkin jälkeen, mutta minun puoleltani vailla tunteita, vain tyydyttääkseni himoni.. :))
siis, mies on koko ajan ollut avokkinsa kanssa yhdessä, ja silti ruikuttaa että ikävöi meitä sun muuta.
sitten minun pitää vain hillitä itseni, eikä haistattaa äijälle, ettei herra vedä herneitä sieraimiinsa, ( ja ehkä lakkaa tapaamasta lasta), kun olen niin kylmä ja inhottava.
minun pitäisi olla täällä valmiina ottamaan hänet sänkyyni silloin kun herralle sopii ym..
prkl, että ottaa aivoon taiteilla tässä sanomatta rumasti sille.
hillitsen itseni vain sen takia, ettei se niljake lakkaa tapaamasta lasta, jos olen häijy.
kiitos että sain purkautua.
Kommentit (51)
ei tarkoita sitä että äidin pitää näillä reissuilla maata reidet levällään. Jos sinusta sitä tarkoittaa, hanki apua itsellesi. Jos panopuuksi on kerran ryhtynyt, ei tarvitse olla sitä loppuelämäänsä LAPSEN EDUN vuoksi. Lapsen etu ei ole se, että vanhemmat käyttäytyvät häiriintyneesti. Anteeksi vain suorat sanani, tarkoitus ei ole loukata, vaan herättää.
kyllä nekin kuule voi jäädä roikkumaan.
tietty, jos on tuolle varatulle miehelle lapsi, niin mies tod. näk. roikku vielä enemmän, koska onhan niillä varatuilla miehilläkin rakastavat tunteet lastaan, sekä yleensä myös lapsensa äitiä kohtaan,kuten tässäkin tapauksessa on käynyt. eli varovasti näiden naistenkaatajien kanssa!
tai ainakin kolmen kortsun kera, ehkäisypillerit+jälkiehkäisy mukaan, niin ei jää lahkeisiin.
Itse kyllä pidän miestä erittäin epäluotettavana jos varattuna haluaa kanssani vehdata.
Mulle luottamus on kuitenkin kaiken alku ja juuri.
Tapasin taannoin aivan ihanan rajavartijan. Varattu oli mutta kutsu tuli mökkeilemään ja muuhun mukavaan. Sanoin siihen suoraan että sori emäntäsi varmaan tykkää huonoa ota uudelleen yhteyttä jos eroat.
ap on syytön ja syntynyt lapsi vielä syyttömämpi.
Täällä vaan katkerat aviovaimot polttaa viattoman roviolla, kun oma ukko on jäänyt kiinni pettämisestä. En ihmettele yhtään että pettää jos tuollaisten kotkien kanssa on naimisiin erehtynyt.ap:lle kaikki sympatiat, toivottavasti löydät kumppanin joka osaa olla isähahmo lapsellesi jos bioisästä ei siihen ole.
Ja kukahan se katkera on...? Et ole onnellista parisuhdetta varmaan koskaan kokenutkaan joten ethän voi edes tietää mitä se tarkoittaa. Sääliksi käy sinua.
T: aviovaimo, jonka mies ei ole pettänyt eikä myöskään anna syytä pettää
sori vaan.
kyllä niille miehille aina p*llu maistuu.
näin on.
sori vaan.
kyllä niille miehille aina p*llu maistuu.
näin on.
Jos se sun oloas parantaa. Älä välitä vaikka äijäs panikin jotain vierasta horoa.
vieras nainen on aina horo tms.. teidän vaimokkeiden mielestä.
kyllä niillä teidänkin miehillänne voi oikeasti olla tunteita sitä vierasta naista kohtaan, jopa rakkautta.
niinkuin ylempänä joku selitti häntäheikeistä tms.
horo voi tuntea tarvetta kirjoitella tuohon tyyliin.
vieras nainen on aina horo tms.. teidän vaimokkeiden mielestä.
kyllä niillä teidänkin miehillänne voi oikeasti olla tunteita sitä vierasta naista kohtaan, jopa rakkautta.
niinkuin ylempänä joku selitti häntäheikeistä tms.
Mies olisi tehnyt sen kuitenkin jonkun kanssa... Mutta täyttä tyhmyyttä ap:ltä antaa miehen jatkaa vieläkin tuota peliään. Tee selväksi että nyt se on loppu. Jos mies siitä vetää herneen nenään, eikä enää halua tavata lasta niin ok. Käypä harvinaisen selväksi että tähän mennessä tavannut lastaan vain siksi että saa tuheroa.
mies on ilmiselvästi käynyt nusasemassa jotain toista naista, ja hän on nyt hyvin, hyvin katkera, että hänen mies on nainut muitakin naisia.... buahaaahaaaah! ihan oikein.
mies on ilmiselvästi käynyt nusasemassa jotain toista naista, ja hän on nyt hyvin, hyvin katkera, että hänen mies on nainut muitakin naisia.... buahaaahaaaah! ihan oikein.
Todistit juuri pointtini. Kiitos sinulle!
Ei ole tolkkua, päätä ei häntää.
Ap:n tarttisi ajatella järjellään, ja muiden kanssa.
no, juuri eilen annoin pakit miehelle.
herneet meni nenään ja syvälle, mutta ei voi mitään.
olen monesti selittänyt sille, miten ala-arvoiseksi tunnen itseni hänen ehdottelujensa myötä.
hän taas ei ymmärrä, että miten minä en ymmärrä, kuinka hän niin välittää ja rakastaa meitä.. ihme tapa osoittaa.
olen jo sanonutkin ihan suoraan, että minusta tuntuu, että minun pitäisi maata hänen kanssaan jotta suostuu tapaamaan lasta.
mutta näin ei kuulemma ole.
hänellä on ihme käsitys "ystävyydestä"--- "eikö lapsen äidillä ja isällä voisi olla lämpimät, rakastavat välit, vaikkei yhdessä ollakkaan" ja lämpimät välit hänelle tarkoittaa aivan kaikkea, seksiä, yhdessä sylikkäin oloa ym, mutta ei varsinaisesti yhdessä oloa!eli sivusuhde.
hän toivoo, että vaikka löytäisin elämäni rakkauden ja vaikka naimisiin menisin, pitäisin hänet rakastajanani!!
laitan äijälle luun kurkkuun. nyt.
-ap
Älä anna tuollaisen sian itseäsi alistaa. Vaikka virheen oletkin tehnyt ja yhtä "syyllinen" kuin mieskin niin sinä sentään voit olla se järkevämpi osapuoli tässä ja oikeasti laittaa elämäsi järjestykseen, aloittaen siitä, että asetat tarkat rajat ja säännöt tälle suhteellenne. Mitään ei saa tekemättömäksi ja nyt pitäisi ainoastaan ajatella lapsen parasta. Sääliksi käy ainoastaan tän miehen vaimoa, mut eihän sekään asia ihan mustavalkoinen ole. Asioilla on aina monta puolta, puolustelematta mitenkään pettämistä.
Paljon tsemppiä!
T: 2 ja se aviovaimo jonka mies ei ole pettänyt (uskokaa tai älkää, ihan sama mulle:)
älä suostu yhteishuoltoon ikinä. Et voi tietää milloin lapsesi isän avovaimo saa päähänsä että hän haluaa leikkiä äitiä ja silloin rakastajasi alkaa vaatia oikeudelta tapaamisoikeuksia tai jopa lapsesi luokseen asumaan. Yhteishuolto on muutenkin perseestä jos vanhempien välit eivät ole kunnosta.
Varmista ajoissa, että isällä ei ole liikaa oikeuksia lapseesi
isähän ei lasta halunnut lainkaan aikoinaan, ja elatusmaksut sovittaessa huoltajuus laitettiin vain minulle.
tehtiin elatusmaksusopimus siihen asti, kun lapsi täyttää 18, eli sekin puoli on kunnossa.
toki haluaisin, että lapsi tapaa isäänsä, eli en nyt ihan voi siltoja polttaa takanani, mutta tuo jatkuva, vuosien seksivonkaaminen alkaa tosiaan jo väsyttää..
tapaamiset koen erittäin ahdistavaksi, kun toinen haluaisi olla lähellä ja lääppiä, ja minä en. olen aivan henkisesti puhki sen väkisin yhdessä vietetyn tunnin jälkeen.. siis ei seksiä, se ilmapiiri on vaan niiiin outo, etten osaa olla rennosti.
ja isä ei kuulemma halua tulla meille, koska olen niin kylmä, en puhu mitään, ja tapaaminen on yhtä tuskaa.
itse se sen tekee! ahdistun joka kerta, ja huokasen helpotuksesta kun se lähtee.
ja vaikka isä on sika, niin tiedän, että kyllä lapsestaan varmasti ihan oikeasti välittää.
-ap
ja omalle kropallesi koskemattomuuden, jos ei mielesi tee! Älä tee itsestäsi seksiorjaa. Sinulla on oikeus sanoa ei. Ajattele lastasi lapsena, ei pelinappulana. Äidin tehtävä ei ole uhrautua, vaan olla aikuinen tuki ja turva. Otapa selvää narsismista, taidat löytää jotakin tuttua. Kaikkea hyvää sinulle.
isähän ei lasta halunnut lainkaan aikoinaan, ja elatusmaksut sovittaessa huoltajuus laitettiin vain minulle.
tehtiin elatusmaksusopimus siihen asti, kun lapsi täyttää 18, eli sekin puoli on kunnossa.
toki haluaisin, että lapsi tapaa isäänsä, eli en nyt ihan voi siltoja polttaa takanani, mutta tuo jatkuva, vuosien seksivonkaaminen alkaa tosiaan jo väsyttää..
tapaamiset koen erittäin ahdistavaksi, kun toinen haluaisi olla lähellä ja lääppiä, ja minä en. olen aivan henkisesti puhki sen väkisin yhdessä vietetyn tunnin jälkeen.. siis ei seksiä, se ilmapiiri on vaan niiiin outo, etten osaa olla rennosti.
ja isä ei kuulemma halua tulla meille, koska olen niin kylmä, en puhu mitään, ja tapaaminen on yhtä tuskaa.
itse se sen tekee! ahdistun joka kerta, ja huokasen helpotuksesta kun se lähtee.ja vaikka isä on sika, niin tiedän, että kyllä lapsestaan varmasti ihan oikeasti välittää.
-ap
Mitä lapsi tekee sellaisella isällä joka tapaa lasta vain saadakseen äidiltä pillua?
Ei mitään. Senkun jätät sen miehen kokonaan, tapaa lasta, jos haluaa. ryhdyt elämään omaa elämääsi ja varmasti se aito uusi onni löytyy teillekin.
En ole täydellinen ja olen tehnyt tyhmiä juttuja elämässäni. Minusta sä vaan et keskity olennaisiin juttuihin. On ihan turha valittaa miehen käytöksestä, kun itse sen suvaitset. Et voi odottaa että hän jotenkin taianomaisesti muuttuisi yhtäkkiä, vaan jos haluat saada aikaan muutoksen, sinun pitää muuttaa omaa käytöstäsi. Voit sitten miettiä esimerkiksi kummalle olisi suurempi menetys se, ettei mies enää näkisi lastaan, lapselle vai miehelle. Elä elämäsi itse, älä anna muiden määräillä tai määritellä sitä. Tämän minä olen virheistäni oppinut ja se on ollut mahtava opetus. Onnea vaan matkaan!
T. 21