Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen isällä on taas niiiiin ikävä meitä...... grrr. valivali..

Vierailija
07.06.2008 |

soittelee avovaimoltaan salaa ja ruikuttaa, kuinka hänellä on "niiin ikävä minua ja lasta, vaikken sitä uskokkaan.."

että ärsyttää.

lapsi on salasuhteen tulos, ja seurustelumme loppui siihen, kun tuli yllätysraskaus, enkä suostunut aborttiin.

(no, jokunen kerta harrastettu seksiä lapsen syntymänkin jälkeen, mutta minun puoleltani vailla tunteita, vain tyydyttääkseni himoni.. :))

siis, mies on koko ajan ollut avokkinsa kanssa yhdessä, ja silti ruikuttaa että ikävöi meitä sun muuta.

sitten minun pitää vain hillitä itseni, eikä haistattaa äijälle, ettei herra vedä herneitä sieraimiinsa, ( ja ehkä lakkaa tapaamasta lasta), kun olen niin kylmä ja inhottava.

minun pitäisi olla täällä valmiina ottamaan hänet sänkyyni silloin kun herralle sopii ym..

prkl, että ottaa aivoon taiteilla tässä sanomatta rumasti sille.

hillitsen itseni vain sen takia, ettei se niljake lakkaa tapaamasta lasta, jos olen häijy.

kiitos että sain purkautua.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan itse aiheuttanut tilanteesi, koita nyt elää sen kanssa. Ei käy kateeksi, onneksi oma elämä on ihanan "normaalia".

Vierailija
2/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, kun sinun elämäsi on normaalia;)

vielä sen verran keskustelua kanssasi jatkaisin, että kuinkahan olen "aiheuttanut itse" tämän tilanteeni?

ja jos minua joksikin "avionrikkojaksi" luulet, niin kuules, se mies puhui niiin pehmosia ja supsutteli korvaani kaikenlaista alkuun, joka ei lainkaan totta pitänyt...

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tietää jos toinen on varattu? Ja ehkä ei pitäis olla niin sinisilmäinen ja suinpäin vain heittäytyä, kun mies vähän lässyttää?

2

Vierailija
4/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusmaksut hoitaa asiallisesti, ja tapaa lastaan.

-ap

Vierailija
5/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, että on olemassa asia nimeltä ehkäisy? Ei kai nyt kukaan järkevä ihminen harrasta seksiä varatun kanssa ilman ehkäisyä? Siinä(kin) mielessä olet ihan itseaiheutetussa tilanteessa.

Lapsesi isän vaimon pitäisi ehdottomasti saada tiedää lapsesta. Joko käsket miehen kertoa hänelle tai kerrot itse. Älkää leikkikö mitään typeriä piiloleikkejä, nyt on viimeistään tullut aika aikuistua ja ottaa vastuu tekosistaan.

Vierailija
6/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vain omasta puolestasi. Itse en koskaan olisi harrastanut seksiä ilman ehkäisyä sellaisen miehen kanssa, jolla on parisuhde toisaalla, lirkuttelipa se kuinka paljon tahansa. Olet vaan ollut tyhmä, se sinun on pakko myöntää ja hyväksyä. Kaikki eivät toimi yhtä tyhmästi.

Vierailija
7/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on varattu.

hänpä supsutti olevansa eroamassa sun muuta... ja kyllä, sitä siinä huumassa, kun toiseen oikein rakastuu, niin uskoo kaiken lirkuttelun.

muistelkaapas vaan, kun itse olitte alkuun niiin rakastuneita,niin rakastuneita, ettei muuta maailmaa nähnytkään...

eli aina kun täälläkin vaan haukutaan se toinen nainen, joka "viettelee" miehen, on se kaiken pahan alku ja juuri, niin kyllä ne varatut miehet kuulkaas pissii silmään ja valehtelee minkä kerkiää, eli ei ne pulmusia ole.

vedätti minua kuukausitolkulla, itseasiassa vuositolkulla:(

-ap

Vierailija
8/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä oli pillerit.

käytin 2 eri lääkettä silloin lisäksi, ja jälkikäteen sitten asiaa ihmetellessä selvisi, että jo pelkästään perussairauteni lääkkeet vähensivät ehkäisypillerien tehoa, ja siihen päälle oli toinen lääkekuuri, joka teki saman.

tuloksena: raskaus.

että ehkäisty kyllä on.

-ap

Vierailija
9/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkin vain ihan syytön ja viaton koko hommaan? Joopa joo, älä puhu pa**aa! Erona suhun ja muhun on se, etten IKINÄ suostuis ottamaan toisen naisen miestä. Piste. Vaikka kuinka rakastunut olisin, ja yleensä kyllä se rakastuminen mun kohdalla tuleekin vasta paljon myöhemmin. Haluan ensin KUNNOLLA tutustua ja ystävystyä sen ihmisen kanssa, ei siitä muuten mitään tule.

Uskomatonta schaissea!

2

Vierailija
10/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet miehelle selväksi, ettet jatka toisena naisena oloa. Ja lapsen asiat ja tapaamiset onnistuu yhteistyössä, mutta suhde on nyt ohi. Jos mies ei tätä kestä, ja häipyy elämästänne. Pidemmän päälle voitatte! Lapsi ei tee mitään vastuuntunnottomalla isällä joka kiristää jne.

Vierailija
11/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä useimmat miehistä on moniavioisia ja heiltä riittää rakkautta moneen suuntaan. Yleinen nimitys tällaisille on häntäheikki, naistenmies jne.

Mies on kaivannut vaihtelua suhteeseensa ja sai sitä sinulta, nainen on enemmän tunteella mukana asioissa ja mies munalla.

Niidenkin naisten elämänkummpanit jotka soittaa tuomionpasuunaa sulle tässä ketjussa lankeavat mitä toidennäköisemmin vieraisiin tilaisuuden tullen.

Pelkoaan he sinulle huutaa.

Jos lapsen isän puoliso ei tiedä tästä lapsesta olisi aika kertoa asia mitä pikimmin. Saattaa olla niin että nainen eroaisi miehestään ja te voisitte tyydyttää ikäväänne vapaasti joko parisuhteessa tai ilman.

Vierailija
12/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole väittänyt olevani syytön tai viaton.

tiesin avovaimosta.

mutta--uskoin miehen olevan eroamassa.

ihmisiä on erilaisia, ehkä moraalini on siis alempana kuin sinun..

-ap

Vierailija
13/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

avovaimo tietää lapsesta, ja ei anna miehen tavata lastaan.

tämä siis käy vaimolta salassa...

-ap

Vierailija
14/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
15/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kenenkään mitään muuta pelkoa tarvitse huutaa kuin korkeintaan sitä, ettei oma tytär olisi yhtä hölmö ja lankeaisi jonkun siniparran lirkutuksiin. Kyllä järkevä nainen osaa hoitaa asiansa niin ettei tarvitse av-palstalle tulla valittelemaan tuollaisia ongelmia kuin ap:n.

Oikeesti, musta toi tilanne on ihan absurdi. Ensinnäkään en edelleen käsitä, miten kukaan voi onnistua tekemään lapsen varatulle miehelle. Toiseksi en ymmärrä, miten ihmeessä ap edelleen antaa kohdella itseään kuin paskaa. Ihan omaa syytä, ei vaan voi kommentoida muuta.

Vierailija
16/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollutkaan 13! T. edellinen

Vierailija
17/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on syytön ja syntynyt lapsi vielä syyttömämpi.

Täällä vaan katkerat aviovaimot polttaa viattoman roviolla, kun oma ukko on jäänyt kiinni pettämisestä. En ihmettele yhtään että pettää jos tuollaisten kotkien kanssa on naimisiin erehtynyt.

ap:lle kaikki sympatiat, toivottavasti löydät kumppanin joka osaa olla isähahmo lapsellesi jos bioisästä ei siihen ole.

Vierailija
18/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tässä syyllistä hakee ja mihin? Kyllä asia on niin että aikuinen ihminen on itse vastuussa omasta elämästään. Ei ap ole syyllinen, vaan yksinkertainen.

Vierailija
19/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos "ystävällisistä" sanoistasi.

oletko varmasti itse täydellinen, etkä koskaan elämässäsi ole tehnyt vääriä valintoja?

tai no, turhaan varmaan kysyn;tottakai olet täydellinen ihimnen, vaimo ja äiti.

onnittelut onnistumisestasi.

-ap

Vierailija
20/51 |
07.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just ajattelin että voisin ruveta suhteeseen varatun miehen kanssa, ne kun ei jää roikkumaan. Ja suhteella tarkotan ihan seksisuhdetta, en mitään vakavampaa.