miten mä kestän elämän ilman rakkautta?
Ei tule sellaista miestä vastaan joka veisi sydämen. Tai pari kertaa tullut mutta ei varmaan enään 34v ikäisenä tule uudestaan samaa tunnetta. Molempina kertoina en jostain syystä saanut miestä vaikka ilmiselvästi tunsivat samoin. =(
Olen hukkua tähän suruun. Kaiken lisäksi olen varattu ja olen pettänyt miestäni ennen lapsia. Huoliiko kukaan fiksu mies naista joka pettänyt suhteessa ollessaan?
Kommentit (7)
mutta perustuuko suhde sitten valheelle? Pelottaa eroaminen jos ei löydäkään enään ketään. =(
ap
Sä voit sitten mummona keinustuolissa katua, kun et sitä mahdollisuutta käyttänyt. Vaikka mä en siihen rakkauteen siis uskokaan, niin ehkä se parempi suhde kävelee vastaan joku päivä, ja silloin on helppoa, kun on vapaa. Tai sitten huomaat, että parempi se on yksin, kuten minä.
Onnetonhan sä tunnut olevan. Millaisia ristiriitoja suhteessa on? Vai onko mies hyvä, ja kaipaat vain niitä perhosia? Se menee kuitenkin aina ohi. Hyviä miehiä on vaikea löytää.
Näitä "se oikea"-juttuja. Siis kuinka iso todennäköisyys oikeasti on sille, että sä tapaat jonkun, johon rakastut silmittömästi, ja se tuntee samoin? Siis musta se on mahdotonta. Tai sitten meillä on mahdollisuus rakastua lähes jokaiseen vastaantulijaan, kun sille päälle satutaan.
Sä voit sitten mummona keinustuolissa katua, kun et sitä mahdollisuutta käyttänyt. Vaikka mä en siihen rakkauteen siis uskokaan, niin ehkä se parempi suhde kävelee vastaan joku päivä, ja silloin on helppoa, kun on vapaa. Tai sitten huomaat, että parempi se on yksin, kuten minä.
Onnetonhan sä tunnut olevan. Millaisia ristiriitoja suhteessa on? Vai onko mies hyvä, ja kaipaat vain niitä perhosia? Se menee kuitenkin aina ohi. Hyviä miehiä on vaikea löytää.
ettei tunnisteta. Meillä useita ongelmia. mm. seksittömyys ja luottamuksen puute. Mies muuten ihan ok kait. Perhosia kaipaan mutta en sille kyllä mitään suhdetta olisi perustamassa vielä.
ap
Näitä "se oikea"-juttuja. Siis kuinka iso todennäköisyys oikeasti on sille, että sä tapaat jonkun, johon rakastut silmittömästi, ja se tuntee samoin? Siis musta se on mahdotonta. Tai sitten meillä on mahdollisuus rakastua lähes jokaiseen vastaantulijaan, kun sille päälle satutaan.
Miten sitten löydetään se jonka kanssa elää suht onnellisena?
74v (äitini kuoleman jälkeen) joten toivosi ei ole vielä ihan menetetty! Sivusta seuranneena voin sanoa että ihan yhtä villejä olivat kuin teini-ikäiset rakastuessaan, sitä oli mahtava seurata :D
Hassua ajatella että elämä on eletty 34v?? Enkä itse ainakaan ensimmäisenä kertonut nykyiselle miehelleni että minulla oli rinnakkaissuhde edellisen avioliiton aikana. Sehän oli ihan eri elämää, nyt ei tulisi mieleenikään pettää.
Miehet ei osaa rakastaa, se on satavarmaa. Ne rakastaa vain sitä että saavat seksiä ja kodinhoitajan.
Kyllä mäkin sun iässä vielä luulin, että rakkautta on olemassa, mutta nyt monta, monta miestä myöhemmin olen tajunnut sen harhan.