Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskoisitko omaa 8v poikaasi?

Vierailija
30.11.2011 |

Poliisit kävi ovella ja sanoivat pojan olleen mukana porukassa joka on häiriköinyt naapurirappua.

Poliisien tarkka lause oli: "Pekankin nimi mainittiin, Pekkahan se teidän poika on?"

Ja joo,onhan se.

Poika sanoo tiukasti, että hän tietää kyllä muita jotka ovat tehneet niin ja että hän on antanut "taustoja", eli esim paparia jolla on viestejä lähetelty postiluukuista, mutta että hän ei ole tehnyt itse mitään.

Uskoisitko?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustoja my ass :D

Vierailija
2/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiesi, mitä paperilla oli tarkoitus tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se taustatyön tekijä ihan yhtä lailla on vastuussa, vaikkei muuta olisi tehnytkään.Joten siinä on jo puuttumisen ja rankaisemisen paikka vanhemmilla. Huolestuttavaa minusta jos äiti ei tätä itse ymmärrä, miten silloin lapsikaan kasvaa vastuuseen?

Vierailija
4/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä kiellä. Mutta tarkoitin, että uskoisitteko, että ei ole ollut _enempää_ mukana?

ap

Vierailija
5/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä kiellä. Mutta tarkoitin, että uskoisitteko, että ei ole ollut _enempää_ mukana?

ap

Luultavasti poika valehtelee kuilostaakseen vähemmän syylliseltä.

Vierailija
6/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

sitten että olisi ollut jotenkin aktiivisempi? Vai kertoivatko mitään yksityiskohtia?

Uskominen riippuisi ihan pojasta (minkälainen luonne, onko muuten valehdellut jne.) ja siitä mitä poliisit ovat sanoneet tai mahdollisesti myöhemmin sanovat.

Vierailija
7/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska vanhempien tehtävä tavallaan on uskoa lapsiaan, paitsi jos on oikeasti syytä epäillä. Mutta silti saattaisin vähän epäillä pojan esim. kaunistelleen tilannetta omaksi edukseen, sellainen on aika luonnollista.

Vierailija
8/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistui ja se siitä. Ei syyllisyyttä vähennä, että on antanut muiden tehdä "likaisen työn" ja itse ollut taustapiruna.

Oikeastaan eniten inhottaisi tuo ajatus, että on tietoisesti ollut taustalla, ja ajatellut sälyttävänsä seuraukset muille.

Vierailija
9/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistui ja se siitä. Ei syyllisyyttä vähennä, että on antanut muiden tehdä "likaisen työn" ja itse ollut taustapiruna.

Oikeastaan eniten inhottaisi tuo ajatus, että on tietoisesti ollut taustalla, ja ajatellut sälyttävänsä seuraukset muille.

ne on pieniä lapsia, tuskin on ollut mitään pirullisia suunnitelmia takana vaan ap:n poika ei ole osallistunut suuremmin (oletus) koska on kiltimpi kuin muut pojat mutta toiset ovat myös kavereita eikä halua/uskalla jäädä kokonaan pois. Tuon ikäisillä suurin merkitys on sillä mitä lapsi konkreettisesti on tehnyt, ei niillä ole vielä kattavaa ymmärrystä oikeasta ja väärästä, monilla aikuisillakaan ei tunnu olevan.

Vierailija
10/10 |
30.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen siitä, miten varmasti poika on nähty ilkitöissä. Voisin uskoa hänen sanaansa, jos hänellä ei ole tapana valehdella vaikeista asioista. Jos hän on liikkunut samoissa porukoissa ja on nähty, voisin kuitenkin epäillä hänen olleen mukana.

Ps. Muistan lapsena kun omaa kaveriporukkaa ja minua syytettiin seinien maalaamisesta sillä perusteella, että leikittiin usein siinä lähistöllä. Kukaan ei ollut nähnyt tekijää/tekijöitä. Ei oltu syyllisiä vaan joku/jotkut muut olivat olleet asialla. Mun vanhemmat uskoivat, kun sanoin, ettei me olla tehty mitään.