ajatteleeko miehet koskaan "edellisiä" naisiaan?
Joku mies jos vastaisi. Tapasin 2v sitten elämäni tähän asti suurimman ihastukseni. Ihastus oli molemmin puolista heti ensi hetkestä lähtien. Jokin kuitenkin meni vikaan ja en tiedä mikä. Itse olin silloin varattu ja hän ei. Nykyään hän myös varattu.
Toivottavasti osuu joskus samanlainen eteen vielä. Muistan samanlaisen kerran aikaisemmin nuoruudesta 16v ja silloin taas poika oli varattu. Nämä ihastukset muistutti toisiaan paljon.
Niin ja kysymykseen, että unohtaako miehet nämä "aikaisemmat" naiset vain tuleeko joskus mieleen?
Kommentit (6)
mutta eromme jälkeen aika kauan harrastimme vielä seksiä, vaikka hänellä oli uusi avovaimo.
pitäisikö laittaa "taas" viestiä tälläiselle miehelle joka jäänyt ihon alle? Tosin meillä ei seksiä ollut. Kännistä örvellystä vaan ja luulen että mies ehkä pelästyi. =( Toivottavasti ei.
Hän siis varattu ja minä myös mutta seksiä miehen kanssa tekisi mieli, en halua edes mitään "suhdetta" häneen.
ap
varmaan ihan yhtä paljon kuin naisetkin exiään. Olemmehan kaikki samaa rotua joten käyttäytyminen on keskimäärin hyvin samantapaista.
Vai onko AP:n pointti, että ovat miehet sikoja, miettivät naisiaan? Kunnon nainen taas ei kuunaan mieti ketään muuta, aina pysyy ajatus siinä omassa.
varmaan ihan yhtä paljon kuin naisetkin exiään. Olemmehan kaikki samaa rotua joten käyttäytyminen on keskimäärin hyvin samantapaista.
Näinpä, toiset miettii, toiset unohtaa, ei ne miehet ole aivotoiminnoiltaan yhtään sen kummempia kuin naisetkaan.
muistoja menneisyydestä mieleen.
Silloin kun vaimoa ei kiinnosta, vaimo ei halua, vaimo ei anna ja silloin kun vaimolla on muuta tekemistä kuin olla miehensä hellittävänä. Vaikka hoidan kodin, työn, lapset, annan aikaani ja mukavan vauraan elämän vaimolleni ja perheelleni sekään ei riitä. Sanoo kyllä "rakastavansa" minua mutta vain kaiken hellyyden ulkopuolella.
Silloin on helppo palata niihin ihaniin hetkiin rakastavan exän syliin, muistella miten jaoimme kaiken henkisesti ja fyysisesti. Ja katua ettemme aikoinaan jääneet yhteen, omaa syytäni jouduin luopumaan meistä.
Niin kyllä mä olen mieheltä riittämiin saanut kuulla, kuinka ex oli hyvä ja kaunis ja kuinka hän tätä aina rakastaa.