Olen täysin kyrpintynyt 2-luokkalaiseni opettajaan://
Viimeisin niitti on nyt se että hän ei vaivaudu työkännykkäänsä saamiin viesteihin ikinä vastata/reagoida.
Ilmoitti meille oikein erillisen työkännykän nron josta Wilman infon mukaan hänet saa tarvittaessa kiinni jos koemme sen helpommaksi tavaksi välillä kuin esim Wilman. Tai nopeammin saatava kiinni.
No, olen tuon syyskuun lopun jälk laittanut hänelle aamuaikaan 3 eri kertaa viestiä asiasta joka liittyy kys alkavaan päivään, lapsen vointiin ja tänään viimeksi laitoin oikein kysymyksen liittyen loppuvkoon kun lapsi ehkä joutuu olemaan sairaana kotona to&pe (aamulla lääkäriin).
No, eipä ole kommentoinut siihenkään ja aamulla viestin laitoin klo09.
Wilman viesteihin vastaa 2-6vrk viiveellä.
Vituttaa!!!!
Kommentit (8)
ihan kuule opettajan sanoja lainatakseni kys puh ja nro on ns työpuhelin juurikin meille vanhemmille jotta voimme ottaa häneen yhteyttä sitäkin kautta emmekä vain Wilman.
ap
Mä en ainakaan vaatisi vastaamaan. On muutakin hommaa.
Pitäiskö jokainen vanhempien pyyntö kuitata? Ei todellakaan. Niitä voi olla aamulla puhelimessa todella monelta.
Vittuunnu rauhassa kun lapsesi ei olekkaan opettajasi AINOA opetettava.
ap viestissäni mainitsin selkeästi tuon, että puhnro on hänen itsensä meille antama ja juurikin sitä varten jos on asiaa/viestiteltävää JA onko sinusta todellakin ok ettei yhteenkään viestiin ole kuitannut mitään??
Älä minuun pura sitä ettet ymmärrä lukemaasi tai sitä ettet tohdi itse mitään opettajilta vaatia/odottaa.
ap
Pitäiskö jokainen vanhempien pyyntö kuitata? Ei todellakaan. Niitä voi olla aamulla puhelimessa todella monelta.
Mitä vastaamista niissä on? Lapsi on pois, kun on pois. Ja läksyt kysyy kavereilta, tarvittaessa minä haen kirjat koululta.
en olekaan mitään poissoaloilmoitusta opettajalle laittanutkaan viestissäni vaan mahdollisuuden siihen että lapsi ehkä on pois loppuvkon.
Ja viestissä oli opettajalle kysymys liittyen huomisen ja pe koulupäiviin ja erääseen kokeeseen.
Niiden 2 aiemman viestinsisältöä en nyt muista, mutta korrektia niihin olisi ollut edes kuitata.
Kun siis kerta ihan itse antanut nron käyttöön ja painotti vielä sitä että työpuhelin kyseessä jos vaikka "aamulla on saatava nopeasti viestiä perille" tms.
ap
Mitä vastaamista niissä on? Lapsi on pois, kun on pois. Ja läksyt kysyy kavereilta, tarvittaessa minä haen kirjat koululta.
enkä koskaan kysy mitään. Jos lapsi sairaana, niin käsken kouluun mennessä kertomaan, että ol kippeenä kotona.
Mun puolestani olkoon opettajat ihan rauhassa työmaallaan ja hoitakoon vain opetuspuolen.
en koskaan ole odottanut, että opettaja kuittaa minun lähettämiäni tekstiviestejä. Jos ilmoitan, että poika on sairaana. Erikseen on sitten se, jos pyytää vahvistusta. Opettajilla ei peruskoulussa oli viranpuolesta kännyköitä eli välttävät varmaan turhaa viestien kuittailua omalla puhelimella. Itselläni ei montaa kertaa ole 7 vuoden koulunkäynnin aikana edes tekstiviestejä lähettää opettajille
Välillä, kun näitä viestejä lukee, herää kysymys: mikä teitä ihmisiä vaivaa!!!
siihen lähetetyt viestithän eivät mene perille, pitää olla viesteille kännykkänumero erikseen.