Poikani 22v toi kahveille erikoisen miniäehdokkaan :(
Hänen ensimmäinen "tyttö"ystävänsä, jonka minä olen nähnyt, onkin kolmen lapsen 33-vuotias yksihuoltaja. Minun poika on nuori ja viattoman näköinen, tämä naikkonen suttuinen, minihameessa kulkeva ja erittäin kovan oloinen. Varmaan miehiä kiinnostava eipä sillä. Olen todella tyrmistynyt!! Kun poika ei ollut kuulemassa, nainen sanoi minulle että "tiedän etten varmaan ole mikään ihannetyttöystävä sun mielestä, mutta me ollaan ihan vakavissaan joten se on paras nyt vain hyväksyä, kun et sille mitään voi."
Poikani vaikuttaa umpirakastuneelta. Mutta mitä tuommoinen 11v vanhempi nainen nuorukaisessa näkee!
Kommentit (44)
rauhallisesti, kun olette kahden. Esim. hiv-testiä kannattaisi poikasi pyytää tältä naiselta. Se ei ole mikään loukkaus, vaan viisautta ja nykyään nuoret (ei kaikki tietty) pyytävätkin, jos tosissaan olevat.
Ja se ehkäisy, painota nyt sitä, jos ensimmäinen "tyttöystävä", naiset kyllä tietävät konstit, jos haluavat perheenlisäystä. Mm. kondomit täytyy pojan itse ottaa omasta taskustaan, kun tarve tulee, niitäkin on helppo kopeloida perheenlisäystarkoituksessa.
Jospa se olis vain ensihuuma ja menisi pian ohi..
Kuule, eiköhän se 22-vuotias "poika" ole jo menettänyt sen "poikuutensa" ja on varmasti tiennyt jo vuosia mitä kaikkea naisen kanssa voi tehdä (muutakin kuin pitää kädestä). Kyllä sen "pojankin" kannattaa käydä testeissä. Tosiasia on että nykypäivänä esim. sukupuolitaudit on taas kääntyneet kasvuun koska ehkäisyä käytetään vähemmän kuin esim. 10 vuotta sitten. Voiko typerämpää ajatusta olla kuin "ei mulla mitään tauteja oo ku oon vähän 22 vee".
Huh huh. No ku on lusikalla annettu niin kauhalla vaikea ottaa...
lasten tekeminen. Jos nainen alkaa odottaa pojallesi vauvaa, on pallo jalassa eikä poikasi pääse siitä mihinkään, joutuu kaupun päälle sitten vastaamaan niistä muistakin. 22v on todellakin hyvin nuori- jäisi pohjalta nuoruus ja opiskelut sikseen. Toivon sun puolesta ettei näin kävis....
Jokainen meistä tekee omat "virheensä" jos se suhde sellainen virhe. Mutta sulle se ei kuulu, niin se vaan on.
etukäteen mieluiten. Ei ole naisellakaan kaikki ihan kohdallaan, jos kolmen lapsen äidin täytyy nuorta kundia vokotella. Uskokaa pois, 22 vuotiaista useimmat ovat kyllä aika lapsellisia vielä.
t. 21 v:n äiti
itse äitinä ajattelen että tämmöiset asiat olisi pitänyt keskustella jo vuosia ennenkuin lapsi on 21-vuotias, tai edes 18-vuotias. Aikuinen tekee itse omat päätöksensä.
Itse uskon että molemmille tuossa jutussa on loppujen lopuksi vain seksiä. 33-vuotias 3 lapsen äiti tuskin haluaa muuta kuin helppoa seksiä nuorelta jätkältä. 22-vuotias poika taas haluaa naisen joka ei roiku ja vaadi, toisin kuin moni parikymppinen nuori nainen.
Ja vaikka tuo nainen on nyt vanhemmille esitelty, niin ei se välttämättä tarkoita että tässä nyt ollaan together forever ja mennään naimisiin. Kunhan muka hengailevat yhdessä.
poikaparalla helppo tulevaisuus. Paljon joutuu "maksamaan" väljähtyneestä tavarasta.