Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 32v nainen tapailee 17v miestä?

Vierailija
08.12.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias on lapsi ja alaikäinen. 18-vuotias on täysi-ikäinen mutta käytännössä hänkin on vielä lapsi ajatusmaailmaltaan.

Järkyttäviä totuuksia lauot täälä, ajattelematta muiden tunteita! Mikä sinäkin olet sanomaan mitään mihinkään. Tunnen monia kolmekymppisiä jotka ovat ajatusmaailmaltaan paljon pennumpia kuin minä olen. Minä olen sentään mies ja hoidan hommani kotiin saakka. Kotiin saakka hoidan hommani!

T: 18v 2 lapsen isä

Olen (nainen siis olen) seurustellut 50v ja 60v miesten kanssa ja sitä kypsyyttä en ole löytänyt. Sen sijaan ja yllättäen moni nuori kundi on henkisesti paljon fiksumman ja "vanhemman" oloinen (seurustellut en tosin ole mutta jo keskustelutasolla). Kyllä se todellinen "ikä" on korvien välissä. Kun tätä palstaa lukee niin kovin kakaramaisia ovat nämä naistenkin jutut. Onnea isälle 18v elämään!!

Oma vanhin poikani on kohta 16v ja erittäin fiksu ja vastuuntuntoinen kaveri.

Varsinaisesti tähän ikäeroon liittyen, tunnen pareja joissa nainen on miestä 25-30 vuotta vanhempi. Ajatteluhan tuntuu nykyään olevan sitä että naisen pitää olla ikuisesti nuori ja kaunis ja miehen tarpeita varten, mies sen sijaan saa vanheta ihan vapaasti.....sehän on vaan charmia..(kaljamahat ja kaikki)

Vierailija
2/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotias mies voi olla kypsempi kuin nelikymppinen ja älykkäämpikin ja taatusti paremmassa kunnossa ja parempi seisokkikin. Yleisesti ottaen kaikki on nuoressa parempaa mikäli henkistä kypsyyttä löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa suojaikäraja on 16v.(poikkeus jos vanhempi osapuoli on opettaja, valmentaja tms. silloin suojaikäraja on 18v.)

Mutta moraalisesti minun mielestäni väärin! Mitä yhteistä voi tuolla parilla olla??

Vierailija
4/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moraalisesti minun mielestäni väärin! Mitä yhteistä voi tuolla parilla olla??

Yhteinen koti, lapsia, intohimo toisiaan kohtaan.

Heillä voi olla vaikka mitä yhteistä.

Jännä että monesta on niin vierasta koko ajatus. 18-vuotiashan on aikuinen mies ja tietää kyllä mitä tekee.

Vierailija
5/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta ihan normaali, vaikka onhan suurin osa 17-vuotiaista pojista vielä aika keskenkasvuisia. Mutta voihan kolmekymppinen nainenkin olla aika pissis.

Vierailija
6/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä saa poju kunnon kyydit ja opit seksielämään. Itselleni sattui yhden yön juttu teinivuosina suunnilleen samalla ikäerolla kuin mitä ap:n kysymyksessä. Ja kyllä se oli sellaista kyytiä, että ei saman ikäiset likat edes tienneet sellaisesta. Kyllä oli herkkua ;)

Vierailija
7/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsellani on vain vähän siitä nuorempia kavereita. 17-vuotaias on vielä nuorukainen, ja ihmisen aivotoiminta kehittyy hyvinkin paljon 25-vuotiaaksi saakka.

Vierailija
8/31 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta kai se vähä riippuu siitä millaiset ihmiset kyseessä,tiedän yhdenki parin ku nainen oli 39v ja POIKAystävä 19v,mut se nainen oli kyllä iteki henkisesti aika teini(joka toinen päivä erosivat).Silti,17v on ihan kakara vielä!

Vierailija
9/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei se halko ole, eikä 17v ole mikään pentu.

Moni tuon ikäinen on aloittanut politiikon uran ja tietää asioista vähän enemmän, kuin tavan pulliaismammat.

Kyllä se on niin että tuon ikäinen sopii kumppaniksi ihan hyvin kolmekymppiselle naiselle. Siinä ei ole mitään sanottavaa kenelläkään. Omien korvien välissä se vika, jos sitä pitää sairaana tai muuten outona. Se ajatus omassa pääkopassa on outo ja syrjivä. 17-vuotias poika on vuoden päästä mies. Mies samassa merkityksessä, kuin teidän miehenne. Siinä on täysikasvuinen mies ja äänioikeutettu uros. Se mies tulee ja hoitaa hommat ja asettuu muiden miesten kanssa samaan tasa-arvoiseen jonoon, jossa miehisyydet todistetaan. Siihen jonoon ei naisilla ole asiaa. Joten naiset pysyköön hiljaa tässäkin ketjussa. Mies on kuitenkin se joka pyörittää maailmaa oli sitten 18-vuotias tai nelikymppinen. Se on mies.

T: 2 lapsen isä

Vierailija
10/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias ei ole vielä mikään mies vaan poika. Jos 18 vuotias on 30-vuotiasta aikuisempi niin sitten se kolmekymppinen on pahasti jälkeenjäänyt jos ei ole tuohon ikään aikuistunut sen vertaa ettei 18-vuotiaalle pärjää. Nämä tapaukset ovat kyllä harvinaisia. 18 täyttänyt on kuitenkin vasta astumassa aikuisen saappaisiin ja paljon opittavaa on jäljellä optimitapauksessakin. Vanhemmalla iällä ikäerolla ei ole yhtä paljon väljä.

Vierailija
11/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa siinä naisessa pitää olla, on ehkä henkisesti vajaa?

Ihmettelen kyllä nuortakin, onko sillä joku äitisyndrooma vai mikä on?

Vierailija
12/31 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuossa ole mitään ongelmia. Onhan monilla miehilläkin 18-vuotias nainen tyttöystävänään. Eikä kukaan ihmettele mitään.

Pitäisi todistaa maailmalle että siinä ei ole mitään ongelmaa. Pidän 32vuotiaan ja 17v suhdetta pysyvämpänä, kuin 17v ja 14 vuotiaan suhdetta.

Erityisesti huomioitavaa on muistuttaa teille nuoren miehen hyvälaatuisesta spermasta!

Vierailija
13/31 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 17 vuotias nuori poika. Ja tuota tämänikäisten ajatusmaailma ei poikkee pahemmin juuri aikuistenkaan ajatusmaailmasta, olemme yksilöitä joten ei voi mennä tekemään johtopäätöksiä pelkän iän perusteella/Eikä leimata.

Vierailija
14/31 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laaksossa, jos pitää lasta tapailla. YÖK. Itse olen 30v ja mieleeni ei tulisi tapailla edes 25 vuotiasta POIKAA!!

Sinä 18v 2lapsen isä, vaikka oletkin isukki, niin kyllä silti olet pikkupoika vielä, enkä todellakaan voi käsittää mitä yhteistä kenelläkään yli 30v naisella olisi pikkupojan kanssa. En edes ymmärrä mitä 33v nainen näkee 24v kundissa, niinkuin pikkuveljeni emäntä.. Huh..

Vierailija
15/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mummo tapailee lasta?

Vierailija
16/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää tuollaista ikäeroa nimen omaan sen naisen kannalta. Miten kukaan voi kuvitella muodostavansa aikuisen parisuhteen teinipojan kanssa? Tuossa iässä ikäero on liian suuri. Myöhemmin, kun kumpikin on kasvanut aikuiseksi, sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
17/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D

Vierailija
18/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 17-vuotias on niin naivi jossain asioissa että en mä todellakaan vois kuvitellakaan että seurustelisin sen ikäisen kanssa, en vaan jaksais kuunnella sitä, sellaista lapsellista lässytystä.

Vierailija
19/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "tapailen" ihan surutta 16-vuotiasta komeaa nuorta miestä aina kun sopiva tilaisuus siihen tarjoutuu. Käydään yhdessä syömässä, kahvilla tai leffassa. Hänen äitinsä olen. ;)

Vierailija
20/31 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että 23-vuotias mies on ihastunut 55-vuotiaaseen mummoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi