Mitä ajattelet jos 32v nainen tapailee 17v miestä?
Kommentit (31)
Jotain vikaa tollaisessa aikuisessa ihmisessä, jonka pitää seota 17- vuotiaaseen.
että 23-vuotias mies on ihastunut 55-vuotiaaseen mummoon.
Jos ei niin se 23 v on sekaisin kuin seinäkello. Piip, piip, piip.
Laillista.Anna mennä vaan.Tapahtuu paljon toisinki päin.Enemmän suvaittavaa jos jätkä on nuorempi.Mä olisin ollu 17v ihan taivais jos olis pääässy 32:sta polkeen :)
ehkä pitää vähän tukea nuorta miestä, mutta kyllä se siitä lähtee. Pian on työikäinenkin. Ainoa ongelmahan tuossa on talous. Jos naisella on rahaa niin ei ole ongelmia.
Aika moni tuon ikäinen on jo tarpeeksi kypsä myös henkisesti. Tytöthän tuossa iässä leikkii ja leikittelee poikien tunteilla. Aikuinen nainen on vakaa eikä pelleile. Siksi kypsemmät naiset ovatkin suositumpaa seurustelu ainesta, kuin parikymppiset tai nuoremmat.
että aikuinen ja lapsi. 17 v on minista poika / tyttö. En valitettavasti usko suhteen kestävän kumminkaan päin. Molemmista tuttavapiirissä kokemusta.
17-vuotias on lapsi ja alaikäinen. 18-vuotias on täysi-ikäinen mutta käytännössä hänkin on vielä lapsi ajatusmaailmaltaan.
17-vuotias on lapsi ja alaikäinen. 18-vuotias on täysi-ikäinen mutta käytännössä hänkin on vielä lapsi ajatusmaailmaltaan.
Järkyttäviä totuuksia lauot täälä, ajattelematta muiden tunteita! Mikä sinäkin olet sanomaan mitään mihinkään. Tunnen monia kolmekymppisiä jotka ovat ajatusmaailmaltaan paljon pennumpia kuin minä olen. Minä olen sentään mies ja hoidan hommani kotiin saakka. Kotiin saakka hoidan hommani!
T: 18v 2 lapsen isä
joten ajattelen, että täysi-ikäinen nainen sekaantuu alaikäiseen.