Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisko paha illanviettoon yhdistettynä

Vierailija
08.12.2011 |

mustiin polvimittaisiin saappaisiin, mustiin 60d sukkiksiin ja mustaan ohueen sileäneuloksiseen neuletakkiin?

Tuo on päällä kapea mutta ei ihonmyötäinen ja neuletakki myös kapea ja jäisi auki.

http://www.kappahl.fi/article/mekko_223529

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti +30 ja melko konservatiivinen?

Mutta, miksi sinun pitää täältä hakea hyväksyntää asullesi? Sehän nyt on satavarma, ettei kaikkia voi miellyttää samat asiat. Itse tiedät millaisissa vaatteissa viihdyt ja mikä sinua pukee.

Vierailija
22/22 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään haea hyväksyntää vaan kuten sanoin, mietin ääneen, se mitä te täällä sanotte ei ole se päätöksen tekevä "elin", halusin vain kuulla kommentteja ja niitä sainkin.

Olen myös siinä mielessä onnellisessa asemassa etten anna joidenkin yht.kunnan (av-palstan) asettamien vartalonormien säädellä sitä mitä puen tai en pue päälleni. En myöskään juokse sen viimeisimmän muodin mukana ja pue sitä väkisin itselleni jos en tunne oloani hyväksi kys vaatteessa tai koen ettei se sovi minulle.

No, täytyy miettiä,vaihtoehtoja on nyt usemapia ja löysin myös harmaan kapean mekon jossa iso alaspäin valuva kaula-aukko, hmmm...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan